Kaikki on katkeria ja kateellisia, nyt jopa käräjäoikeudetkin.
MinäMinän rikosasiaa tulee odottaa vuosia joten Dille on hyvä ja aijailee lisää kuvia itsestään, niin minä sitten nämä odotusvuodet järjestelen aina määrävalein paniikkeja.
Korealainenkin on sitten päässyt jo piparin makuun kun MinäMinä virolaistensa kanssa Numban fillaria hakemaan
Rakkaiden kadehtimisnäkökulmilla ei ole mitään rajaa.
21
96
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Kuka haluaa bumban rahtifillarin jossa iso hikinen lihava haiseva perse on hieronut peräpukamia satulaan?
- Anonyymi00002UUSI
MinäMinä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
MinäMinä.
Niin senssu, sinähän kerroit Chiang Maissakin nuoleskelleesi salaa liivimiesten laatupyörien satuloita.
- Anonyymi00003UUSI
Narsistin suurin ongelma ja ilmentymä on siinä että hän kuvittelee olevansa muiden yläpuolella, oikein kunnolla, poliisihallitus hoitaa hänen asioitaa, huippupalkkaiset asianajajat, rosikset on rikkaille kateellisia, ja tuhat muuta huomiota, suurin ongelma on kuitenkin erittäin heikko itsetunto sekä luottamus itseensä, kuulustaako tutulle osamaksu miljonääri.
- Anonyymi00004UUSI
Kuka oli se joka aloitti viranomaisilla uhkailut jo Suomessa, kun ensin uhkaili laittavansa mehupilliruokintaan räkälässä? Kuka oli se joka sanoi että kohta Pattajan rakkaiden oviin kolkutetaan ja siellä jo "asianomistaja" luki heidän rikosrekistereitään jotka "tutkinnanjohtaja" oli hänelle lähettänyt?
Kuka oli se joka metsästi kattilakuvien tekijää lähettäjää Thaimaata myöten vannoen hirvittävää kostoa?
Kuka oli se joka paljasti sitten puolet nimestään ja antoi luvan kokonimen selvittämiseen? Säikähti, jäi kiinni sadoista paltureista, aloitti sitten hirvittävän kiljumisen kuinka taas virkavalta on ihan justiinsa rakkaiden ovella.
Selvitti Thaimaasta että viestit tulee Truen liittymästä mutta VPN:n takaa. Kuka on se joka edelleen uhkailee hirveällä kostolla kun saa rakkaansa henkilöllisyyden selville. Uhkailee joka päivä kuukaudesta toiseen.
Olisikohan kyseessä sama kaveri joka on ottanut rakkaansa identiteetin, kirjoitukset ja valokuvat ja laitellut niitä ympäri internettiä juoksu, moottoripyörä, Lahti ja jopa UFO-palstoille, jotta joku kertoisi hänelle kuka tämä henkilö on jolle pääsisi kostamaan jotakin jota ei ilmeisimmin ole edes tapahtunut.
Sama kaveri hoki Hua Hinissa asuessaan että "Minä olen jo täällä" ja kertoi tarinoita Rolls Royceista ja huvijahdeista, titaaniamexista ja lentokapteenin tittelistä. Vastasi aina ja kaikkeen että rakkaat ovat hänelle kateellisia ja hän on ainoa jolla on varaa asua Thaimaassa. Kertoi Suomen armeijan doppareista ja jopa niilläkin uhkaili Pattajan rakkaita.
Tämä samainen huahinin huuhkaja säikähti sitten kun tajusi tehneensä oikeasti pahoja rikoksia ja pakeni Senssunsa taakse sanoen että "En se minä ollut, se oli Senssu". Sanojen vakuudeksi Senssu heitteli sitten siihen päälle nimimerkillään herjaa ja uhkauksia valmiina ottamaan tuomion.
Voidaan erittäin selkeästi ja yksinkertaisesti todeta että palstalla on vain yksi täysin kajahtanut seinähullu, ja se on tuo maitojunamies Hui Hai Hinista.
Pasaselle voin kertoa pienen salaisuuden. Ne kuvat Thaimaasta tulivat minun Truen liittymästä ja en edes käyttänyt VPN:ää joten halutessaan olisi pollareilla ollut helppo rasti katsoa kenen passiin numero oli rekisteröity, mutta ei niitä kiinnosta kenenkään nobodyn harmittomat pilakuvat jotka on selkeitä pilakuvia, eikä niissä ketään loukata. Jopa Trumpista oli kuvaväärennös juuri jolla yritettiin oikeasti loukata kunniaa, se ei onnistunut ja kuvanottaja ei saanut mitään seurauksia. Miten kuvittelet että sinun asiasi kiinnostaa ketään? Olen koko tämän ajan asunut Thaimaassa ja kirjoitellut Thaimaasta, etkä vieläkään tiedä kuka olen, vaan luulet minua vuorotellen rakkaaksesi taikka "laiffilaksi", enkä ole tämä norsujalkakaan joka nyt on hienoja kuvia laittanut asiallisesti palstalle ja sinä olet hänenkin kimpussaan.
Nyt olen thaimaalaisen residencin ilmaisen wifin ja VPN:n sekä vieläpä uuden laitteen kanssa, joten minunkaan tietoja et tule koskaan saamaan, mutta onpahan sinulla puuhaa kurat housussa odotella kutsua. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka oli se joka aloitti viranomaisilla uhkailut jo Suomessa, kun ensin uhkaili laittavansa mehupilliruokintaan räkälässä? Kuka oli se joka sanoi että kohta Pattajan rakkaiden oviin kolkutetaan ja siellä jo "asianomistaja" luki heidän rikosrekistereitään jotka "tutkinnanjohtaja" oli hänelle lähettänyt?
Kuka oli se joka metsästi kattilakuvien tekijää lähettäjää Thaimaata myöten vannoen hirvittävää kostoa?
Kuka oli se joka paljasti sitten puolet nimestään ja antoi luvan kokonimen selvittämiseen? Säikähti, jäi kiinni sadoista paltureista, aloitti sitten hirvittävän kiljumisen kuinka taas virkavalta on ihan justiinsa rakkaiden ovella.
Selvitti Thaimaasta että viestit tulee Truen liittymästä mutta VPN:n takaa. Kuka on se joka edelleen uhkailee hirveällä kostolla kun saa rakkaansa henkilöllisyyden selville. Uhkailee joka päivä kuukaudesta toiseen.
Olisikohan kyseessä sama kaveri joka on ottanut rakkaansa identiteetin, kirjoitukset ja valokuvat ja laitellut niitä ympäri internettiä juoksu, moottoripyörä, Lahti ja jopa UFO-palstoille, jotta joku kertoisi hänelle kuka tämä henkilö on jolle pääsisi kostamaan jotakin jota ei ilmeisimmin ole edes tapahtunut.
Sama kaveri hoki Hua Hinissa asuessaan että "Minä olen jo täällä" ja kertoi tarinoita Rolls Royceista ja huvijahdeista, titaaniamexista ja lentokapteenin tittelistä. Vastasi aina ja kaikkeen että rakkaat ovat hänelle kateellisia ja hän on ainoa jolla on varaa asua Thaimaassa. Kertoi Suomen armeijan doppareista ja jopa niilläkin uhkaili Pattajan rakkaita.
Tämä samainen huahinin huuhkaja säikähti sitten kun tajusi tehneensä oikeasti pahoja rikoksia ja pakeni Senssunsa taakse sanoen että "En se minä ollut, se oli Senssu". Sanojen vakuudeksi Senssu heitteli sitten siihen päälle nimimerkillään herjaa ja uhkauksia valmiina ottamaan tuomion.
Voidaan erittäin selkeästi ja yksinkertaisesti todeta että palstalla on vain yksi täysin kajahtanut seinähullu, ja se on tuo maitojunamies Hui Hai Hinista.
Pasaselle voin kertoa pienen salaisuuden. Ne kuvat Thaimaasta tulivat minun Truen liittymästä ja en edes käyttänyt VPN:ää joten halutessaan olisi pollareilla ollut helppo rasti katsoa kenen passiin numero oli rekisteröity, mutta ei niitä kiinnosta kenenkään nobodyn harmittomat pilakuvat jotka on selkeitä pilakuvia, eikä niissä ketään loukata. Jopa Trumpista oli kuvaväärennös juuri jolla yritettiin oikeasti loukata kunniaa, se ei onnistunut ja kuvanottaja ei saanut mitään seurauksia. Miten kuvittelet että sinun asiasi kiinnostaa ketään? Olen koko tämän ajan asunut Thaimaassa ja kirjoitellut Thaimaasta, etkä vieläkään tiedä kuka olen, vaan luulet minua vuorotellen rakkaaksesi taikka "laiffilaksi", enkä ole tämä norsujalkakaan joka nyt on hienoja kuvia laittanut asiallisesti palstalle ja sinä olet hänenkin kimpussaan.
Nyt olen thaimaalaisen residencin ilmaisen wifin ja VPN:n sekä vieläpä uuden laitteen kanssa, joten minunkaan tietoja et tule koskaan saamaan, mutta onpahan sinulla puuhaa kurat housussa odotella kutsua.Posso Pasasessa on se uskomattominta, ettei hän näe laisinkaan mitä hän itse tekee. On ulkoistanut itsensä omasta elämästään täysin. Se kuulunee hänen sairauksiensa ja häiriöidensä oirekirjoon. Syyttelee täsmälleen siitä minkä itse on tehnyt, aloittanut ja jatkanut. Lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas jos se ei osaa lopettaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt olen thaimaalaisen residencin ilmaisen wifin ja VPN:n sekä vieläpä uuden laitteen kanssa, joten minunkaan tietoja et tule koskaan saamaan, mutta onpahan sinulla puuhaa kurat housussa odotella kutsua.Noin se rikosilmoitus suurin piirtein menee, prosessina, narsistille vielä kovempi paikka on saada palautetta toimistaan, varsinkin negatiivista, sitä hän ei yksikertaisesti kestä, pikkusieluun tulee mittava verinen haava.
Kuulostaako tutulta osamaksu. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin se rikosilmoitus suurin piirtein menee, prosessina, narsistille vielä kovempi paikka on saada palautetta toimistaan, varsinkin negatiivista, sitä hän ei yksikertaisesti kestä, pikkusieluun tulee mittava verinen haava.
Kuulostaako tutulta osamaksu.Joo kyllä tein ja odottelen että 2010 id paljastuu, jolloin jatkan prosessia.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo kyllä tein ja odottelen että 2010 id paljastuu, jolloin jatkan prosessia.
Jatkat prosessia miten, idiootti.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo kyllä tein ja odottelen että 2010 id paljastuu, jolloin jatkan prosessia.
Minulla on ollut VPN ollut jo vuosikymmeniä, ostin ikuisen lisenssin jo 15 vuotta sitten, mutta joskus jätän tietoisesti tai vahingossa sen kytkemättä päälle, VPN unlimited, myös muutama muu on käytössä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulla on ollut VPN ollut jo vuosikymmeniä, ostin ikuisen lisenssin jo 15 vuotta sitten, mutta joskus jätän tietoisesti tai vahingossa sen kytkemättä päälle, VPN unlimited, myös muutama muu on käytössä.
Ostit varmasti. Kerro mitä tapahtuu kun saat henkilöllisyyden selville?
Aiotko kertoa polliisille että sinua ottaa päähän tuo kalju ukko jolla seisoo, sillä on rahaa ja vaimo, sekä talo ja autoja. Lisäksi se väittää minun nimimerkkiä lihavaksi tosi usein vaikken ole laisinkaan lihava. Se kalju ukko väittää lisäksi ettei minulla ole ritaria Simon kylässä, olen syvästi loukkaantunut.
Nuo asiat voit kertoa, mutta nuo ei ole rikoksia ja mitään et voi todistaa ja ketään ei voida liittää viesteihin että kuka on mitäkin kirjoittanut. Niinpä kysyn uudelleen että mitä teet kenenkään henkilöllisyydellä? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aiotko kertoa polliisille että sinua ottaa päähän tuo kalju ukko jolla seisoo, sillä on rahaa ja vaimo, sekä talo ja autoja. Lisäksi se väittää minun nimimerkkiä lihavaksi tosi usein vaikken ole laisinkaan lihava. Se kalju ukko väittää lisäksi ettei minulla ole ritaria Simon kylässä, olen syvästi loukkaantunut.
Nuo asiat voit kertoa, mutta nuo ei ole rikoksia ja mitään et voi todistaa ja ketään ei voida liittää viesteihin että kuka on mitäkin kirjoittanut. Niinpä kysyn uudelleen että mitä teet kenenkään henkilöllisyydellä?Rivaria
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nuo asiat voit kertoa, mutta nuo ei ole rikoksia ja mitään et voi todistaa ja ketään ei voida liittää viesteihin että kuka on mitäkin kirjoittanut. Niinpä kysyn uudelleen että mitä teet kenenkään henkilöllisyydellä?Posso kuvittelee olevansa jonkinlainen tärkeä johtaja ja suuri ajattelija jolla on hallussaan "näkemys" Hän on Nero ja Napoleon samaan aikaan, joka laittaa jopa mittayksiköt sekä valtiotieteet ihan omalle mallilleen.
Kun Posso näkee kuvassa proomun, hänellä on heti siitä kattava tarina kerrottavana kuinka he myös Kotkassa upotti jäihin romuautoja.
Ainutlaatuinen shamaani on siunaantunut Äiti Maan päälle kertomaan meille asioita jos toisia. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nuo asiat voit kertoa, mutta nuo ei ole rikoksia ja mitään et voi todistaa ja ketään ei voida liittää viesteihin että kuka on mitäkin kirjoittanut. Niinpä kysyn uudelleen että mitä teet kenenkään henkilöllisyydellä?Otan häneen yhteyttä ja ehdotan sopimusta jos ei onnistu vien asian eteenpäin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Otan häneen yhteyttä ja ehdotan sopimusta jos ei onnistu vien asian eteenpäin.
Minkä asian ja kenen kanssa?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jatkat prosessia miten, idiootti.
Päräytän löysät pasaset kellohameeseen, 55555
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Päräytän löysät pasaset kellohameeseen, 55555
Että myötähäpeä on suunnaton kun katsoo näitä resuperseiden juttujen tasoa, ei ihme että pattayan morsiamet on ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Että myötähäpeä on suunnaton kun katsoo näitä resuperseiden juttujen tasoa, ei ihme että pattayan morsiamet on ainoa vaihtoehto.
Mikä se asia on jonka viet eteenpäin? Sekö ettei sinulla seiso ja vaimo lähti vai onko vielä jotakin muuta? Ethän sinä ketään voi siitä syyttää että olet impotentti. Perimääsi korkeintaan, mutta ei muita.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jep, jep... sullahan oli se, korkaeti kolutettu, phuken bakki neiti, joka kanssa voit harrastaa pissavaippaleikkejä, etkä ole mikään resuperce, vaan ränskää pujuva alykk, kova kuntoinen sellainen, joka pääsi jo neljäkymppisenä, 4000+ tonttua, kuussa käteen, kahettivälle eläkkeelle.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jep, jep... sullahan oli se, korkaeti kolutettu, phuken bakki neiti, joka kanssa voit harrastaa pissavaippaleikkejä, etkä ole mikään resuperce, vaan ränskää pujuva alykk, kova kuntoinen sellainen, joka pääsi jo neljäkymppisenä, 4000 tonttua, kuussa käteen, kahettivälle eläkkeelle.
oletko masentunut alkoholismi masentaa kovasti.
- Anonyymi00021UUSI
Kerrohan nyt viimein kyrvånsyylå keitä nämä sinun rakkaat ovat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961807Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2661222Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66953Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183913- 48801
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah251793- 61788
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64768- 48749
- 93732
- 160692
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76672- 42666
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on71636Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50633Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal197622Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24586- 31578
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki25539Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26538