Suositelkaapa edullista kilpailuihin kelpaavaa ilma-pistoolia. IJ-46 piti hylätä kun vasuria ei saanut, Brno TAU-7 olisi seuraava ehdokas mutta onko muita vaihtoehtoja?
Edullinen kilpa ilmapistooli
5
15582
Vastaukset
- ampuja
Kannattaa katella käytettyjä paineilma tai co2 aseita. About 400e luokassa löytyy hyviä laatumerkkejä, joilla ampuu loppuelämänsä. Fwb, Steyr, Morini esimerkiksi.
- Ampuja
Tuo Brno TAU-7 on ihan hyvä ase tarkkuusammunnan aloittamiseen, mutta siihen pitää varautua että Pm ja Sm kisoissa alkaa ominaisuudet aseesta loppumaan.
Oletteko katsonut Gamo Compactia? Se on muistaakseni samaa hintaluokkaa kuin TAU-7 ja suunnilleen yhtä hyvä ase (ainakin minun mielestäni) , mutta se toimii puristeilmalla ja TAU-7 toimii Co2:lla.
Suosittelen kumminkin katsomaan käytettyä asetta, esim. Hämmerli, Steyr, Morini, Feinwerkbau ja Matchguns. Itse ostin vuoden ampumisen jälkeen (parivuotta sitten) Heti ensimmäiseksi aseeksi Hämmerli AP40 ja se ainakin vielä tuntuu hyvältä.- Huviampuja
Mistä noita käytettyjä ilm.pistooleita voi ostaa?
- ilmapistooli_
Kyllä se TAU-7 on hyvä ase. Säädettävä kahva on hyvä, vaihdettavat jyvä hahlolevy ja painot piipussa ovat ehdottomat. Tuskin sitä ampumalla loppuun saa...
- avu
Osta käytetty paineilma-ase.
Tämä malli yleinen nykyään.
Lataaminen ei vaadi voimaa.
Aseen lisäksi tarvitset myös pumpun jolla
saat paineen säiliöön.
Kysy Taipalukselta tai Aseliike Rantaselta
käytettyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893