Suositelkaapa edullista kilpailuihin kelpaavaa ilma-pistoolia. IJ-46 piti hylätä kun vasuria ei saanut, Brno TAU-7 olisi seuraava ehdokas mutta onko muita vaihtoehtoja?
Edullinen kilpa ilmapistooli
5
15496
Vastaukset
- ampuja
Kannattaa katella käytettyjä paineilma tai co2 aseita. About 400e luokassa löytyy hyviä laatumerkkejä, joilla ampuu loppuelämänsä. Fwb, Steyr, Morini esimerkiksi.
- Ampuja
Tuo Brno TAU-7 on ihan hyvä ase tarkkuusammunnan aloittamiseen, mutta siihen pitää varautua että Pm ja Sm kisoissa alkaa ominaisuudet aseesta loppumaan.
Oletteko katsonut Gamo Compactia? Se on muistaakseni samaa hintaluokkaa kuin TAU-7 ja suunnilleen yhtä hyvä ase (ainakin minun mielestäni) , mutta se toimii puristeilmalla ja TAU-7 toimii Co2:lla.
Suosittelen kumminkin katsomaan käytettyä asetta, esim. Hämmerli, Steyr, Morini, Feinwerkbau ja Matchguns. Itse ostin vuoden ampumisen jälkeen (parivuotta sitten) Heti ensimmäiseksi aseeksi Hämmerli AP40 ja se ainakin vielä tuntuu hyvältä.- Huviampuja
Mistä noita käytettyjä ilm.pistooleita voi ostaa?
- ilmapistooli_
Kyllä se TAU-7 on hyvä ase. Säädettävä kahva on hyvä, vaihdettavat jyvä hahlolevy ja painot piipussa ovat ehdottomat. Tuskin sitä ampumalla loppuun saa...
- avu
Osta käytetty paineilma-ase.
Tämä malli yleinen nykyään.
Lataaminen ei vaadi voimaa.
Aseen lisäksi tarvitset myös pumpun jolla
saat paineen säiliöön.
Kysy Taipalukselta tai Aseliike Rantaselta
käytettyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571