Ota yhteyttä! Muu ei käy.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001UUSI
Tästä en tingi ettäs tiedät. Sinä olet mies avain.
- Anonyymi00011UUSI
Onpa aloittajaäijä yllättävää, että sinä olet avain mitä ikinä se tällä kertaa hölunpölyssäsi tarkoittaa. Kahveella ovat muutkin, kuten ketjun kuvasta näkyy
- Anonyymi00002UUSI
En ota. Se on toisen tehtävä, ei minun.
- Anonyymi00003UUSI
Apuja et siis saa.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Apuja et siis saa.
Luulen, että se toinen tarttee enemmän niitä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulen, että se toinen tarttee enemmän niitä.
Mistä keräät näitä omahyväisiä apparaattejas? Sivusta tutkiva "jurnalisti"
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä keräät näitä omahyväisiä apparaattejas? Sivusta tutkiva "jurnalisti"
Kuule. Voin sanoa, että ihan tosiasioihin perustuen. Sori siitä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuule. Voin sanoa, että ihan tosiasioihin perustuen. Sori siitä.
Jaha niinpä tietenkin. Nyt on muuten jo perjantai, että joko viimein heti viikonlopun jälkeen alkaa tapahtua omassa todellisuudessasi? Aika monta viikkoa mennyt jo, et
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jaha niinpä tietenkin. Nyt on muuten jo perjantai, että joko viimein heti viikonlopun jälkeen alkaa tapahtua omassa todellisuudessasi? Aika monta viikkoa mennyt jo, et
Ei sun tartte huolehtia. Joka päivä menee ja tapahtuu.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei sun tartte huolehtia. Joka päivä menee ja tapahtuu.
Tottakai oman harhasi main karakter. Oot niin surkuhupaisa uhriutujaballeriina
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tottakai oman harhasi main karakter. Oot niin surkuhupaisa uhriutujaballeriina
Eipä mun tartte väitellä sun kanssa. Tiedän kuitenkin itse, mitä on tapahtunut ja mitä ei. Sori siitäkin.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eipä mun tartte väitellä sun kanssa. Tiedän kuitenkin itse, mitä on tapahtunut ja mitä ei. Sori siitäkin.
Hyvä sitten tms. Suosittelen ottamaan avustajan jo nyt joka voi puhua puolestasi me golden boy was trick into this BS, mikä on tavallaan totta
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvä sitten tms. Suosittelen ottamaan avustajan jo nyt joka voi puhua puolestasi me golden boy was trick into this BS, mikä on tavallaan totta
Sori edelleen, mutta tapahtumat ruudun tällä puolella ovat ne kaikkein ratkaisevimmat. Ei ole BS. Toki liitettävä myös näihin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sori edelleen, mutta tapahtumat ruudun tällä puolella ovat ne kaikkein ratkaisevimmat. Ei ole BS. Toki liitettävä myös näihin.
Mitä jos kertoisit näistä ruudun ulkopuolisista kokemuksista jotain? Nimenomaan kokemuksista, joihin palstan koetut tuherrukset on liitettävä toki myöskin
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä jos kertoisit näistä ruudun ulkopuolisista kokemuksista jotain? Nimenomaan kokemuksista, joihin palstan koetut tuherrukset on liitettävä toki myöskin
Enpä kerro. Ei ole mitään tarvetta tänne niitä jaella. Muutamaan muuhun paikkaan kylläkin, mutta ei tänne.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aukottomasti pystyn näyttämään ne toteen. Siinä ei ole mitään sijaa millekään muulle.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Enpä kerro. Ei ole mitään tarvetta tänne niitä jaella. Muutamaan muuhun paikkaan kylläkin, mutta ei tänne.
Joo niinpä tietenkin. Liityykö näihin kokemuksiin vaikka joku seuraavista elementeistä rappukäytävä, parkkipaikka, mopoauto jne? Ei se ihme ole jos tulee vahingossa kirjoiteltua pikkuisen semiväkivaltaista fantasiaa "tirvaisemisesta", että tekisi mieli jos kokee näin vahvasti asioita, mutta juu jatka samaan malliin nk kiusaajasta kiusatuksi defenssiä virne haihtui narratiivi vaihtui. Tai sitten joku päivä laulat kaiken mitä on syötetty peset pienet kätösesi ja jatkat elämää
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joo niinpä tietenkin. Liityykö näihin kokemuksiin vaikka joku seuraavista elementeistä rappukäytävä, parkkipaikka, mopoauto jne? Ei se ihme ole jos tulee vahingossa kirjoiteltua pikkuisen semiväkivaltaista fantasiaa "tirvaisemisesta", että tekisi mieli jos kokee näin vahvasti asioita, mutta juu jatka samaan malliin nk kiusaajasta kiusatuksi defenssiä virne haihtui narratiivi vaihtui. Tai sitten joku päivä laulat kaiken mitä on syötetty peset pienet kätösesi ja jatkat elämää
Eipä ole mitään tuollaista. Puhutaan paljon vakavammista asioista.
- Anonyymi00005UUSI
En ole luovuttanut. Olen vain menettänyt kaiken toivon siitä, että voisin olla hänen (n) kanssaan. Liikaa henkisiä esteitä/estoja. Ja olen aika omituinen varmaan. En ole katkera.
- Anonyymi00006UUSI
Otan yhteyttä virkavaltaan.
- Anonyymi00010UUSI
Ihan omalla asialla vai toisen puolesta? Kaikkein kätevintä olisi jos olisit itse sellainen. Sivusta
- Anonyymi00007UUSI
ajattelin just sun ky****
- Anonyymi00008UUSI
Ja mä just sun ihanaa takap*****, oli kiva nähä eilen.
- Anonyymi00012UUSI
Sinä se kohta tarvit apua, odottelen sua sun työpaikalla.
- Anonyymi00029UUSI
Ohi. Ap sanoo.
- Anonyymi00017UUSI
En oikein ole avun tarvitsija. Sitä voin kyllä antaa, jos pyydetään.
- Anonyymi00023UUSI
Taidat olla se sama joka on ennenkin tarjonnut ”apua” sieltä ojan puolelta jossa lehmä
- Anonyymi00027UUSI
No mikä ois se ns catch koskien tätä palstaäijän joutavaa joikausta, narratiivien rakentaja. Maagista elämää vietätte jotkut täällä webissä
- Anonyymi00024UUSI
Seuraa ja hymyä mieluummin. Sivusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom991214- 67950
- 213938
- 58922
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66886Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal236795Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70755Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki36748Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72742- 42716
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58650Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26598- 42578
Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47494Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen174490- 18478
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12457- 24444
Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9434- 39407