Kysyn tässä ryhmässä, kun en löytänyt sopivaa.
Vasemmassa jalkaterässä pistojälkiä n.20 pareittain, eli 10 pistojälkiparia, kaksi "reikää" n. 3 sentin etäisyydellä toisistaan. Oikeassa jalkaterässäkin muutama. Kuin "vampyyrin puremia". Kutisivat kovastikin aikaisemmin.
Ihmetyttää mikä tekee tuollaisia puremajälkiä? Voiko joku lintukirppu (muistaakseni tekee parittaisia purujälkiä) olla pesiytynyt sänkyyn??
Olisi hienoa jos joku tietäisi vastauksen. Kiitän etukäteen.
Minkä puremia jaloissa?
M39
1
4749
Vastaukset
- hyvinkin olla
lintukirppu(ja). Pirullinen riesa jos niitä on pesiytynyt taloon. Niitä on usein vanhoissa linnunpesissä ja pöntöissä.
Meillä oli vanhoja pääskysenpesiä räystäiden alla joista niitä levisi talon yläkertaan, kottaraispöntöissä myös olisko talitiaiset levittäneet niitä.
Linnunkirput puree sellaisiin kohtiin missä vaatteet on kireällä esimerkiksi vyötärö ja toinen yleinen paikka on sukanvarren suu, nehän sitten kirvelee ja kutiaa melkoisesti.
Pääsimme eroon niistä kirpuista ruiskuttamalla talon koko yläkerran pyretriiniä sisältävällä liuoksella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964