HUMPPILAN tuores kunnanjohtaja Minna Ylikännö lakkaututti kunnan teknisen johtajan ja hallintojohtajan virat, joiden työt teetetään nyt tekoälyllä.
Kunnanjohtaja Ylikännö kertoi, että hän hoitaa otona hallintojohtajan työt tekoälyn avulla. Kuukausien virkamiestyöhön menee nyt kuulemma muutama minuutti, kun AI hoitaa homman.
Teknisen johtajan hommelit ovat kuulemma sen verran simppeleitä, että tekoäly hoitaa ne itsenäisesti. (HS 18.9.2026)
Tässä sitä olisi speksejä meille Hyrynsalmelle ja kaikille muillekin Kainuun mikrokunnille!!!
HUMPPILA korvasi päälliköitä tekoälyllä
22
747
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Tekoälyllä voitaisiin korvata myös Hyrynsalmen asukkaat. Siihen menisi vain 0,4 sekuntia, kun tekoäly hoitaisi kaikki tarvittavat valitukset, kitinät, juorut ja mahtailun koko vuoden edestä.
- Anonyymi00002
Niin, korvataan sekä kunnan johto että kaikki kuntalaiset tekoälyllä. Ihmiset voi muuttaa ihanneyhteiskuntaansa Venäjälle ja tekoälyt jää tänne tappelemaan toistensa kanssa.
- Anonyymi00003
Persut voi korvata papukaijalla.
"Matumatumatu kommarikommari".- Anonyymi00004
Älä itke pieni kulta🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Humppilan piimäveikot osaa tekoälyn.
- Anonyymi00006
No ne teknisen johtajan tehtävät oli uutisen mukaan jaettu useammalle ihmiselle. Päätösesitykset oli tekoälyn tekemiä. No sehän on nyt ihan sama kuka ne päätösesitykset tekee. Luottamusmiehet kunta kuin kunta, tekee ne. päätöset mitään itsekkään niistä älyämättä. Miksi päiväkodin johtajaa ei korvattu tekoälyllä jos sillä ei ole muuta tekemistä kuin työvuorolistat.
- Anonyymi00007
Huoltoasemien parlamentit lakkautaa tekoälyn
- Anonyymi00008
Hyrynsalmelle kun tulee se datacentteri niin tekoäly alkaa elättämään kaikki hyrynsalmelaiset. Mahtaa Kuhmolaisia vituttaa kun joutuvat tekemään töitä selkänahka vereslihalla ja hyrynsalmelaiset vain hymyillen nauttivat hyvästä elämästä ja katselevat kun pankkitilin saldo kasvaa että ropina kuuluu
- Anonyymi00009
Keskusta puolueen vatipäät voitas kans korvata tekoälyllä
- Anonyymi00010
Miumau. Etkö päässyt mukaan vai muutenko vain kiristää vanne?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmaan tämä
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuka helvetti haluaisi jonkun keskustan riveissä olla? Aika harhaisia ajatuksia...
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka helvetti haluaisi jonkun keskustan riveissä olla? Aika harhaisia ajatuksia...
Ootko vasemmistolainen
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ootko vasemmistolainen
Taidat olla homo?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taidat olla homo?
Ei millää löydy sitä puolta
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miumau. Helvetistä en tiiä, en ole vielä sinne päässy. Kaikki tuntemani keskustaan kallellaan olevat tai riveissä olevat eivät ole harhailleet sen kummemmin kuin muutkaan Piste piste piste
- Anonyymi00020
Miumau. Minä kannatan kepulaisia. Naapurissakin niitä majailee. T. Hakokylän kamerakeisari
- Anonyymi00021
Äläpä vie minun Miumau-aliastani.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Äläpä vie minun Miumau-aliastani.
Miumau taidan ryypätä tänäänkin. Terveisin Nivantien kuiskaaja
- Anonyymi00022
Näyttää se tekoäly taas tehneen tehtävänsä.
- Anonyymi00024
Onko se Humppila sama ku Pimppilä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43581- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348