Yksikään Pohjois-Karjalan kansanedustaja ei ole mukana Vornasen erottamisaloitteessa
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Miksi pitäisi olla? Vorna toimi ihan oikein, itse olisin tehnyt samoin.
- Anonyymi00005
Minkä vuoksi Vornanaen pitäisi erottaa, ei mitään syytä.
- Anonyymi00002
Olemme yhtenä miehenä Vornasen takana.!
- Anonyymi00007
Vornas juna! 🤣🤣
- Anonyymi00003
pohjoiskarjalassa useimmat on hiljaa kun pitäisi puuttua vääryyksiin. he on pelkureita ja opportunisteja
- Anonyymi00004
Vornan tukena ollaan! Vorna uudelleen eduskuntaan!
- Anonyymi00006
Kuka on Vornanen?
- Anonyymi00008
...nanen. Kuulostaa jotenkin tultulta. Pitkän aikaa seuranneena venäjän polisiisisarjoja. Niillä on siellä bisnes, bordelli, sitten kun pitää omaa elintasoa nostaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
...nanen. Kuulostaa jotenkin tultulta. Pitkän aikaa seuranneena venäjän polisiisisarjoja. Niillä on siellä bisnes, bordelli, sitten kun pitää omaa elintasoa nostaa.
Ei venäjän sarjoja tai mitään muutakaan asiaa kannata venäjältä seurata. Eipä tuolta tunnu mitään hyvää tulevan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei venäjän sarjoja tai mitään muutakaan asiaa kannata venäjältä seurata. Eipä tuolta tunnu mitään hyvää tulevan.
Ei, ei kyllä vornaseltakaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei, ei kyllä vornaseltakaan.
Nooo...oooh, Turtiaiselta sitten enemmän niitä hyviä uutisia.
- Anonyymi00010
Vuoden 2023 eduskuntavaaleissa Savo-Karjalan vaalipiiristä valittiin Pohjois-Karjalan maakunnan alueelta kuusi kansanedustajaa:
Sanna Antikainen (Perussuomalaiset, Outokumpu)
Seppo Eskelinen (SDP, Joensuu)
Hannu Hoskonen (Keskusta, Ilomantsi)
Hanna Räsänen (ent. Huttunen, Keskusta, Outokumpu)
Krista Mikkonen (Vihreät, Joensuu)
Timo Vornanen (Sitoutumaton / erotettu Perussuomalaisista, Joensuu).
Pistäkää nimet mieleen! - Anonyymi00013
Hyvä! Pohjois-Karjalassa on aina pidetty omien puolta!
Sitä paitsi ystäviä tarvitaan, koskaan ei tiedä kuka on seuraavaksi lirissä...- Anonyymi00016
minkä ihmeen omien puolta. puukottavat toisiaan selkään yhtenään. ja muita sitten syrjitään umpimielisesti. puolustellaan vääritekijöitä..onko ihme että maakunnassa voi ihmiset huonosti. kehenkään ei voi luottaa
- Anonyymi00024
omien puolta...puukottavat toisiaan selkään minkä ehdivät..ja pitäisikö puolustaa väärintekijöitä vaan sen takia että he syntyneet samassa kateellisessa maakunnassa?
- Anonyymi00014
Miksiköhän poliitikkoja ei arvosteta?
- Anonyymi00022
Kyllä minä Vornasta arvostan!
- Anonyymi00015
Itseäänkö täällä kehuu niin varmaan.
Mikä häpeäpilkku. - Anonyymi00017
Pohjois-Karjalaiset ei potki syytöntä maassa ja vaadi tuplatuomioita.
- Anonyymi00018
Minkähän puolueen listoilta mahtaa tämä mestariampuja nousta eduskuntaan?
- Anonyymi00019
Ei minkään. Persut ei ota, muista puhumattakaan. Joensuun Ampujat ei laita ehdokaslistaa, sinne pääsisi.
- Anonyymi00020
Tyhmiä ovat jos eivät ota, varma ääniharava mille tahansa puolueelle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tyhmiä ovat jos eivät ota, varma ääniharava mille tahansa puolueelle.
Niin oli Tepi Hakkarainenkin ja pääsi heittämällä eduskuntaan ja mepiksi.
- Anonyymi00023
Timo Vornanen sai 8 kuukauden vankeustuomion tekemästään rikoksesta. Ei voi olla niin että tuollainen rikollinen istuu kansanedustajana eduskunnassa, sen paikkahan on linnassa, mutta ei pressanlinnassa, vaan vaikka Hammaslahdessa.
Timo Vornanen on häpeäksi koko eduskunnalle ja kun ei itse älyä erota niin pakkohan se on erottaa muitten toimesta.- Anonyymi00026
Ehdollisen vankeustuomion, ei silloin olla Hammaslahdessa.
Eikä Timppaa eroteta ja vaaleissa menee jatkoon.
Olette te pöteröitä kun kuvittelette että asiat menee teidän utopioidenne mukaan... 😂
- Anonyymi00025
kansanedustajalta pitää odottaa moitteetonta käytöstä.
- Anonyymi00027
Hyvinhän tuo viheranarkisteille tapoja opetti... 👍
- Anonyymi00028
Suomen viherkommarien mielestä on rikos olla persu ja vielä jopa poliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881273Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27809- 13787
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38756- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.79684- 46678
- 58628
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41571
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47546Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa55544- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31485- 9475