ajattelet seksiä?
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Kokoajan
- Anonyymi00002UUSI
Hela dagen...
- Anonyymi00003UUSI
Sinun kanssa usein, lähes päivittäin. Olisin valmis missä vaan, millon vaan. Jos kilahtaisi viesti minulle niin voisin heti tunnin varoajalla hypätä boltin kyytiin ja tulla sun luokse.
M>N - Anonyymi00004UUSI
Pari kertaa viikossa. Aina sama mies ajatuksissa. Ketään muuta en halua.
- Anonyymi00005UUSI
Naisena usean kerran päivässä. Toivottavasti tuleva puoliso on myös halukas hellittelemään päivittäin.
- Anonyymi00006UUSI
🥹Olisipa tämä minulle. 🫶
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
🥹Olisipa tämä minulle. 🫶
Useimmat miehet ei kerkeä monta kertaa päivässä kun käyvät töissä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Useimmat miehet ei kerkeä monta kertaa päivässä kun käyvät töissä.
Mutta toisaalta taloushuolet syövät seksihalut, joten paree käydä edelleenkin töissä. sivusta
- Anonyymi00007UUSI
Saatetaan kaivattuni kanssa olla aika äärimmäisiä tuossa suhteessa, mutta silti se on vain yksi osa jotain suurta ja mahtavaa kokonaisuutta. En tiedä naisista, mutta näin miehenä pitää kyllä kovasti yrittää rajoittaa ajattelua julkisilla paikoilla ollessa, koska housujen turpoaminen voi aiheuttaa noloja tilanteita.
- Anonyymi00021UUSI
Olisipa hassua jos oltais kaivattuni kanssa samiksia. Mun pitää alkaa käyttämään nastakenkiä hänen seurassaan etten liukastu.
- Anonyymi00008UUSI
Päivittäin.
- Anonyymi00009UUSI
Harvoin.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä, usein. E -neiti mielessä😍
- Anonyymi00011UUSI
Harvemmin. Olen enemmän henkisen puolen mies. Tykkään löhötä sohvalla nainen siinä vierellä minua vasten. Hieraista poskea. Tuntea toisen läsnäolo, yhteys. Olen monesti torjunut seksiehdotuksia, kun ei ole tuntunut siltä tai oikeammin ei ole tuntunut miltään. Ehkä nykymaailmassa liian pitkä vastaus mutta siksi, kun tunnistin henkisen puolen heräämiseni jokunen vuosi taaksepäin.
- Anonyymi00017UUSI
Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
On ehkä asiaa sulle
Sivunainen - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
On ehkä asiaa sulle
SivunainenHoolla.
- Anonyymi00014UUSI
Suurin piirtein päivittäin. Joskus tiuhempaan, joskus harvemmin.
- Anonyymi00015UUSI
Kyllähän sitä immeinen kaikenlaista miettii. Välillä seksii, välillä ruokoo ja välilä sitä miks se yks pultti ei lähe auki vaik kuinka viäntää.
- Anonyymi00016UUSI
usein
- Anonyymi00018UUSI
Aina kun näen hänet. 😵💫️
- Anonyymi00019UUSI
Joka päivä, koska hän tummat lyhyet hiukset nainen on niin ihq😍🤤🔥
- Anonyymi00022UUSI
Kerran kesässä.
- Anonyymi00023UUSI
Nykyään todella harvoin.
- Anonyymi00024UUSI
Tuo riippuu minulla ihan ihastumisen/rakastumisen tilasta. Kun tunteet oli vahvimmillaan ja ”innostuneimmillaan” alussa, joka päivä. Nyt kun toivoa ei oikeastaan enää ole, vain haikea haave silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60859- 34827
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125766- 100766
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞11650- 32638
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72566- 40557
- 42549
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63519Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.27487Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee25457- 45436
- 57429
- 36427
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev105421- 72413
- 39403
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei1397- 35397