Pitäiskö muuttaa pois? Onko kantasuomalaisena vihervasemmiston edustajana turvallista asioida esimerkiksi kapakassa iltakymmenen jälkeen? Löytääkö mies täältä vastakkaisen sukupuolen edustajaa samalla maailmankatsomuksella?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Mene töihi ja selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00006
Kai sitä nyt kysyä sopii. Ja mitä vittua oon kohta 20v ollu KMT groupilla palveluksessa. Täällä vaan vitun työttömät pyöränpinnan vammauttamat huutelee.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kai sitä nyt kysyä sopii. Ja mitä vittua oon kohta 20v ollu KMT groupilla palveluksessa. Täällä vaan vitun työttömät pyöränpinnan vammauttamat huutelee.
Että oikeen 20vuotta miks nii lyhyt aika, voivoi mene töihi mammanpoika.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Että oikeen 20vuotta miks nii lyhyt aika, voivoi mene töihi mammanpoika.
Mä oon jo ekkö lukenut oikee?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä oon jo ekkö lukenut oikee?
Mene kunnon töihi. Otetaa miehestä mittaa jos kaivat päivän aikana 1000 metriä ojaa nii saat työpaikan, ja jos kunto loppuu nii potkut tulee.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mene kunnon töihi. Otetaa miehestä mittaa jos kaivat päivän aikana 1000 metriä ojaa nii saat työpaikan, ja jos kunto loppuu nii potkut tulee.
Kaivetaan nyt 3 metriä ensin niin pysyt säkin mukana.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaivetaan nyt 3 metriä ensin niin pysyt säkin mukana.
Minä kaivan joka päivä ojia 1000 metriä
- Anonyymi00002
Mene töihi
- Anonyymi00003
Mene töihi
- Anonyymi00004
Mene töihi
- Anonyymi00005
Mene töihi
- Anonyymi00012
Todennäköisin paikka saada turpaan jossei ole itse persu tai muuten natsi. Toki nykyään ei enää ole paikkoja missä saada turpaan edes yrittämällä. Baarit on suljettu ja snägäreitäkin vain yksi. Kaupunki niin kuollut että muuttunut turvalliseksi
- Anonyymi00013
Mene töihi
- Anonyymi00014
Täällä oli vahva vasemmisto siihen aikaan kun täällä oli vielä ihmisille töitä, nykyisin Kankaanpään työttömätkin tuntevat kuuluvansa oikeistoon kun kokoomus ilmoitti olevansa työväenpuolue, ja kertoi luovansa 100 000 uutta työpaikkaa perussuomalaisten kanssa, kyllä sellaisessa työväenpuolueessa kelpaa olla työttömänkin. Vihreitä ei montaa ole, kun se on enempi isojen kaupunkien aate, ettei ainakaan kapakassa kannata retostella vihreydellään, parempi olla vaan joo mies kapakassa jos siellä politikoidaan.
- Anonyymi00015
"Khihkhih" vitun maahanmuuttajat ja vihervassarit. 🤣 Ei jmlt menkää vitun persupaskat lenkille ja töihin.
- Anonyymi00016
Pitäisi muuttaa. Ei ole turvallista. Muuta neuvoa ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407