Mille sinä tuoksut
Miltä hiuksesi näyttävät
kun vesi on ne kastellut
Mikä on luontosi
kun seisot edessäni paljaana
Yön hämy ympäröi minua
Kun katson sinua
Olet niin lähellä
Että kuulen luidesi liikkeen
Mille sinä tuoksut rakkaani
Mille sinä tuoksut
⛈️🌊
Mille sinä tuoksut rakkaani
6
142
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Oi kuinka kaunista❤️
- Anonyymi00002UUSI
P mies tuoksuu siltä kun ois uinut viikon hajuvesipaljussa. Ymmärsin vasta nyt miksi se niin tekee. Siksi että sinä haistaisit sen.
- Anonyymi00003UUSI
Hän tosiaan on tehnyt kaikkensa sen ruskea silmäisen hullun naisen takia. Etä naisen. Ovat tänäänkin olleet kaupungissa eka bilettään sitten naisen ja sen aviomiehen kotiin n*ssimaan. Rahaa palaa mutta mitä sitten.
- Anonyymi00004UUSI
Kenen runo tuo on? Tai kenen runoa se mukailee? Olen törmännyt tuohon luiden liikkeeseen aiemminkin. Eeva-Liisa Manner tai joku vastaava?
- Anonyymi00005UUSI
meni vissiin nummirokki perille 😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Tämä on oikeasti kaunis runo.
Minun mielikuvani tästä. Hän käy uimassa järvessä. Kesäinen lämmin yö. Minä jostain syystä rannalla odotan pyyhkeen kanssa. Hän tulee luokseni vettä valuen... Niin todentuntuinen mielikuva. Tietäisin miltä hän tuoksuu.
Pistetään vaihtarina Tommy Tabermannia, kun sopii palstan teemaan niin hyvin
Kun kärsin ja kaipasin
ja tahdoin rakastaa
en tiennyt vielä
miten kärsii ja kaipaa se
joka tahtomattaan rakastaa
- Tommy Tabermann
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61935Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16876- 34857
- 105813
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125796- 38713
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72596- 42589
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66581- 40567
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29553Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27513Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112478Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2472- 45467
- 60464
- 89460
- 45436
- 39423
- 35417