Minun on vaikea olla tässä tilanteessa, eikä tämä ole oikein kenellekään. Tästä voi päästä eroon, mutta se vaatii myös sen, että emme näe oikeassa elämässä vilaukseltakaan. Siksi pyydän, mitä pyydän.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Poistua näyttämöltä vähin äänin ainoa toive
- Anonyymi00002UUSI
Voit muuttaa pois jos näkemiseni ärsyttää sinua. Minä en siitä ota itselleni mitään vastuuta.
- Anonyymi00003UUSI
Höpöhöpö. Voit kyllä vaikuttaa siihen, näenkö vai en.
- Anonyymi00006UUSI
Alkaa jo vähän äimistyttää sekoilusi guben aloituksissa, veli
- Anonyymi00004UUSI
Ok. Laitan mustat lasit ja sokeakepin kun käyn ulkona.
- Anonyymi00005UUSI
Eli ei mitään uutta ;)
- Anonyymi00008UUSI
Sukkelaa sanailua aapeeäijä sinullakin, en sanonut, että au tistista uffailua. TT
- Anonyymi00007UUSI
Niinpä trolliäijä hiihtopipa tai edes lippalakki ois kiva hemmot. Ryhdistäytykää jo skaalalaajentajat
- Anonyymi00009UUSI
Miten jaksat leikkiä ilman tunnisteita anonyymipalstalla? Aikuinen nainen. Mitä kuvittelet saavuttavasi?
- Anonyymi00010UUSI
Mitä sinä urputtaja kuvittelet saavuttavasi sillä että iniset naista esittävälle vuodesta toiseen samaa patologista pakinaa? Naiselta Ta To mee terapiaan
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä sinä urputtaja kuvittelet saavuttavasi sillä että iniset naista esittävälle vuodesta toiseen samaa patologista pakinaa? Naiselta Ta To mee terapiaan
Turpiin pitää vissiin vetää
- Anonyymi00012UUSI
kummastakohan tässä pitäisi olla enemmän huolissaan, aloittajasta vai sinusta, joka kuvittelet tunnistavasi aloittajan 🤔
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
kummastakohan tässä pitäisi olla enemmän huolissaan, aloittajasta vai sinusta, joka kuvittelet tunnistavasi aloittajan 🤔
Aloittaja on edelleen naista tahallisen retardisti esittävä draamaäijä, mutta tuo mitä tuo yksi tekee on piilonarsistin pakkomielteistä puberteettista kuohuntaa, jolle ei tule antaa tuumaakaan sijaa
- Anonyymi00014UUSI
Tämä juuri ja muita matkien ja asioita sotkien .
Minä olen lopettanut tännekirjoittelun .
Niii tää idiootti leikkii minua
A-nainen - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä juuri ja muita matkien ja asioita sotkien .
Minä olen lopettanut tännekirjoittelun .
Niii tää idiootti leikkii minua
A-nainenEi hätää, kirjoitustyyliäsi on haastavaa matkia 100% onnistuneesti.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missään vaiheessa en sanonut tunnistavani aloittajaa. Kuvittelet omiasi.
- Anonyymi00015UUSI
Sen ketä ei voi olla toisten kanssa tekemisissä häipyköön.
- Anonyymi00018UUSI
Se on kuka!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on kuka!
Nu kuule vaikka kutka älkööt olko jos eivätkä halunna olla
- Anonyymi00016UUSI
Aika paljon vaadittu varsinkin jos on tilanteita missä ei oikein voi olla näkemättä toista. Sittenhän se menee niin että tämä nainen ei varmaan itse enää käy missään koskaan. No, taisi olla vain läppä koko viesti..
-sivusta toinen nainen- - Anonyymi00019UUSI
Jokainen ottaa vastuun itsestään ja omasta toiminnasta tällaisissa tilanteissa. Et voi määrätä muita tai asettaa kyseenalaisia rajoja varsinkaan jos mitään rikosta ei tapahdu.
Puhumattakaan siitä, että yrität saada tahtosi läpi anonyymisti anonyymipalstan kautta ja oletat, että asianomainen käy täällä ja lukee aloituksesi sekä tunnistaa sinut ja itsensä.
Naiselta - Anonyymi00021UUSI
åsjs ,ord liom krrdid röo öi cvovdrf---
- Anonyymi00022UUSI
Oletkohan sä se toinen sit? 😅
S - Anonyymi00023UUSI
Ei olemisesi haittaa, en oikein katso tunnistusmielessä miehiin päinkään.
- Anonyymi00024UUSI
Ei kiinnosta ruikuttajat. On töitä aina!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8990Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125936- 109929
- 50853
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85782Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev142670- 55625
- 95551
- 70546
- 60514
- 52501
- 35487
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15048439- 21436
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31413- 24410
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408- 31394