äänellä taas jauhaa pskaa jostakin, kun eihän se tajua..
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei tajua vai ei kiinnosta?
- Anonyymi00002
Vitriinistä puuttuukin incel-pokaali...
- Anonyymi00003
Sulta varmaan kyllä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sulta varmaan kyllä.
Niinhän mä sanoin. Metsästys on hieno harrastus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinhän mä sanoin. Metsästys on hieno harrastus.
ja levvee pärse
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
ja levvee pärse
Siinä vaiheessa kun omien kankkujen välissä roikkuu pelkkää venytettyä runqqausnahkaa ja naama on sellaine jota vain oma äity voi rakastaa, niin tarkastelisin haluani kommentoida muista ihmisistä oikeastaan yhtään mitään. On leveä ja mehevä.
- Anonyymi00004
VelkaiNen viTriiNi
- Anonyymi00007
Ei ole multa tää🙄
- Anonyymi00009
Onhan se hienoa pyöreän pöydän ritareina jauhaa toisista perättömyyksiä…………….viina virtaa.. säälittävää
- Anonyymi00010
Harakat linjoilla! 😂
- Anonyymi00011
Kuulo saattaa olla valikoiva joten vihjailusi ei mene perille ja suoraanhan et uskalla sanoa.
- Anonyymi00012
Niinkö luulet?🤔
- Anonyymi00013
Tässä vaiheessa ei vaan enää oo väliä millään, ei oo kiinni tajuamisesta...
Huom!!!
EI
ENÄÄ
MILLÄÄN... - Anonyymi00014
On tämä yksi sirkus.
- Anonyymi00015
No yleensä ne paskanjauhamiset, kyllä tajuaa.
Itsekin tänään harrastin erittäin epähienotunteisesti mielipiteiden kertomista julkisesti ääneen. Ei siis yksittäisestä henkilöstä vaan siitä millaisista miehistä viehätyn ja mitkä ovat kriteerini. - Anonyymi00016
No kyllä joillekin vaikuttaisi olevan vaikea käsittää suoraankin sanottuna ettei minua kiinnosta paskaakaan tarjoilijana työskentely ja olen muutoinkin kurkkuani myöten täynnä asiakaspalvelutyötä ja hoivaamista ja kaikkien tarpeiden toteuttamista.
Kuitenkin ilmeisesti tarvitsee jauhaa kerta toisensa jälkeen sitä ryhdy tarjoilijaksi shaissendaalia. Tarjoilijan työssä ei ole sinänsä mitään vikaa, jos kyseisestä työstä nauttii, mutta pointti onkin se, että minulle tarjoileminen on tylsistä tylsintä suorittavaa työtä.
Pitää ilmeisesti useammin ja lujempaan ääneen kertoilla henkilökohtaisia totuuksia, jos vaikka paskiaiset jossakin vaiheessa tajuavat, että minulla on oma tahto ja omiakin suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581442- 251063
- 80925
- 65786
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 89690
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11672Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i14646- 36630
- 108611
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481