Terve vuan. Mitäs ootte mieltä Mehta Manin

Anonyymi-ap

Taavetin fiksauksen kestosta, joko riittäis?

Toisaalta mitäs sit katottais?

44

362

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kissan pyllyä?

• Anonyymi00002

Kissan pyllyn kastuminen huolettaa ukkoo todella kovasti.😁

• Anonyymi00003

Lehtien kellastumista, duvan ikkunasda.

• Anonyymi00004

Finnvorrestia voi myös vaihtoehtoisesti katsella,koneleetinkin voi vilaukselta tuolla kanavalla nähdä.

• Anonyymi00030

-Ethän kuvvoo?
        - No, en ennee.

• Anonyymi00031

Kaikki ne Uusintoja vuosien takaa

• Anonyymi00005

Eksyin tuon sotkumookarin videolle jossa oli taavetin takarenkaan maalaus menossa ja kauhistuin !
      Uusi rakennus ja mikä tunkio !
      Kaikki zikin sokin ja se maalaus jollain hököttimellä ei herran kenkunat mitä meininkiä pelkäsin että putoaa siltä housutkin kesken tuhlaamisen!
      Mikä miestä vaivaa kun ei voi olla kiroilematta muutamaa minuuttia ei ole tarpeen toista kertaa sivua avata.
      En ymmärrä mikä oli pointti kuvata moista sotkun pesää.

• Anonyymi00006

Mun tietääkseni Suomi on vapaa maa.. Täällä saa maalata traktoria ihan niin kauan kuin itse haluaa.

• Anonyymi00024

” Mun tietääkseni Suomi on vapaa maa.. Täällä saa maalata traktoria ihan niin kauan kuin itse haluaa.”
        - saa totta kai, kunhan saa pikkupaikkakunnan tuulipukuTUHNUJEN hyväksynnän.
        Ja sitä ei saa jos on vaarana että alkaa leveilmäään traktorillaan . Ja vielä pahempi jos joku alkaa kehumaan. Sitä ei kertakaikkiaan sallita!

• Anonyymi00007

Upeita videoita tekee ja katsojia riittää. Miksi tekisi yhtään mitään muuta? Rahaa kun tulee ovista ja ikkunoista.

• Anonyymi00008

Toivottavastl Suomen nuoret seuraavat metsämanin oppeja eivätkä suostu kenenkään orjiksi vaan tekevät omia juttujaan.
        Omia juttuja tekemällä tulee rahaa ovista ja ikkunoista.
        Toiselle juttuja tekemällä vain se toinen ajaa uudella Mersulla!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Toivottavastl Suomen nuoret seuraavat metsämanin oppeja eivätkä suostu kenenkään orjiksi vaan tekevät omia juttujaan.
        Omia juttuja tekemällä tulee rahaa ovista ja ikkunoista.
        Toiselle juttuja tekemällä vain se toinen ajaa uudella Mersulla!

Hohhoijaa.
        Mitenhän tämä maa pyöris jos kaikki ois peltilehmiä jumaloivia peräkammarinpoikia ja säästä ja millon mistäkin valittavia tupettajia.
        Tollaset nysväkkeet ne ei ole ikinä kasvaneet aikuisiksi, tarpeettomia tyhjäntoimittajia.
        Naapurin Pirjo Hannele on sentään ikänsä ollut työelämässä, on saanut lapsen ja lapsenöapsen ja on kaikintavoin ollut hyödyksi yhteisölleen. Jos nyt eläkkeellä tupettaa jonninjoutavuuksia, se hänelle sallittakoon.
        Sensijaan se roikkohousu törkyturpa (siis suusta tulee pelkkää törkyä ja paskaa) tuo muille vain lisätyötä. Kuka sen kaatopaikankin raivaa kun hänestä aika jättää.
        Kissaparat.

• Anonyymi00009

Rahaa tulee vaikka p'rsettä vilauttelemalla.

• Anonyymi00010

Ja jos lisää rahaa tarvitset niin soita Enson puunostajalle.

• Anonyymi00011

Ei kysy enää

• Anonyymi00012

Toivottavasti saa tehdä sen loppuun asti

• Anonyymi00013

Tule käymään odottaa

• Anonyymi00014

Yhden myydyn puun tilalle kasvaa monta uutta suureksi yrittävää puuta.

Annat tilaa vain sille puulle josta tykkäät, ne hylätyt kurjat voit silputa muovisäkkiin ja viedä kylille.

• Anonyymi00015

Varusteet vyöllä

• Anonyymi00016

Hautaan

• Anonyymi00017

Aja tuohon kyllä lähtee

• Anonyymi00018

https://youtu.be/xIdf64wkado?is=UiJDeIYwUdRD7YmH

Kas näennikkään se lähtöö PUUSÄKKI KYLILLE.

• Anonyymi00020

Mukava olisi myös nähdä puut pinottuna kyläläisen liiterin nurkassa ja kuulla paljonko pieni pino puita maksoi.

Puiden matka metsästä terreunalle ja säkkiin on sataan kertaan nähty, samoin puusäkin matka takaisin metsään, metsästä metsänomistajien liiteriin ja liiteristä sylissä kantaen saunaa ja tupaa lämmittämään.
        Sekin olisi mukava kuulla paljonko metsä maksoi josta polttopuut on hakattu.

• Anonyymi00019

Orotan kylään

• Anonyymi00021

Metsämani on hieno mies. Tuommosia ukkoja tarvitaan.

• Anonyymi00038

joo.... ja romuransu kans

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

joo.... ja romuransu kans

se menee ens keväänä eduskuntaan !

• Anonyymi00042

Sanoo poikaystävä.

• Anonyymi00022

Köyhän elämää

• Anonyymi00023

Pää sekaisin

• Anonyymi00025

Älä ryyppää niin paljon

• Anonyymi00026

Ei siellä sattuisi yhtään aikuista elämään, kun kaikki kommentit viittaavat lapsen asteelle jääneisiin.

• Anonyymi00027

Mannisella stondaa. Se on stondis man.

• Anonyymi00028

"Ei siellä sattuisi yhtään aikuista elämään, kun kaikki kommentit viittaavat lapsen asteelle jääneisiin"

Kun mies mies elää 60-vuotiaaksi yksin maa- ja metsätilallisten ainoana lapsena niin tietääkö hän mitään tämän päivän lasten ja nuorten elämästä?

• Anonyymi00043

Ei tiedä, eikä mistään muustakaan tärkeästä.
        Jäänynnä teinin tasolle ite.

• Anonyymi00029

Vois alottoo koko sarjan uusintana alusta.

• Anonyymi00032

No jää jo katsomatta mutta se on hänen Työ tuo oman vapaa ajan kuvaaminen

• Anonyymi00033

Niinpä. Ei ole pakko katsoa

• Anonyymi00034

Miksi Youtube ei peri maksua metsämanin kaltaisilta sarjatubettajilta jotka tunkevat päivästä päivään samaa roskaa ja vievät tilan uusilta tubettajilta.

Käyttäisivät sarjatubettajilta perittävät maksut uusien tubettajien tukemiseen.

• Anonyymi00044

Vai että Metsämanin videot oikein ”vievät tilan” uusilta tubettajilta. 😂 YouTube ei ole mikään täysi linja-auto, jossa uuden tubettajan pitää jäädä pysäkille, kun Metsäman on vienyt viimeisen penkin. Tubettajia mahtuu kyllä – mitään sallittua tubettajien enimmäismäärää ei ole olemassa, eikä yhden kanavan uusi video estä ketään muutakaan perustamasta kanavaa tai julkaisemasta sisältöä.

Kaikkein huvittavinta on, että sitä päivästä toiseen ”samaksi roskaksi” haukuttua sisältöä tunnutaan silti seuraavan niin tarkasti, että jokaisesta videosta riittää raportoitavaa tännekin. Jos uusia tubettajia haluaa tukea, niitä voi katsoa ja tilata.

Ja jos Metsämanin videot kerran ovat noin vastenmielisiä, kokeilkaapa vallankumouksellista keksintöä: älkää katsoko niitä. Siinä vapautuu ainakin yksi paikka – omalta ruudulta. YouTubesta ei tila lopu, korkeintaan valittajalta perustelut. 😂

• Anonyymi00035

Metsäman hyvinkin kerkiää 20 vuoteen tunkemaan vielä 10 000 luomustaan Youtubeen.

• Anonyymi00036

Herra paratkoon,toivottavasti näi ei pääse käymään.

• Anonyymi00037

Toivottavasti käy. Metsämani on paras.

• Anonyymi00040

Onhan nuita muitahhii kanavii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1713
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      763
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      729
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      547
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      50
      522
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe