ihmis kunnan kahden vuoden sisällä
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
näin ne kuulemma on ennustanu
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä se täytyy nyt luottaa siihen, että tekoäly tuhoaa maailman, kun televisiosta ei siihen ollutkaan vaikka sitä vuosikymmeniä saarnattiinkin.
- Anonyymi00002UUSI
se menre ihan johanneksen ilmestys kirjan mukaan ihmiskunta häviää maan päältä ennen maailman loppua
- Anonyymi00003UUSI
Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.
ei mut se tulia elian ja eenokin jälkeen
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei mut se tulia elian ja eenokin jälkeen
nooyten täytyy vielä tuomita anti kristus
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
nooyten täytyy vielä tuomita anti kristus
niitten
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
niitten
eli minun ja helenan
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
eli minun ja helenan
mä olen eenok ja se onko se tekoäly vai sit liia hujaa ibis eli ville
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
mä olen eenok ja se onko se tekoäly vai sit liia hujaa ibis eli ville
siis siinä tosin erehdyin että olkn elia olin sen takia hoidettavana peltolassa
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
siis siinä tosin erehdyin että olkn elia olin sen takia hoidettavana peltolassa
olin
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
olin
jumala ottaa kiinni pienestä
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
jumala ottaa kiinni pienestä
se vaan etten ollut tosissani ja en ole edelleenkään
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
se vaan etten ollut tosissani ja en ole edelleenkään
olen kana koot kot kot
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
olen kana koot kot kot
olen se jonka suusta tulee suomalaidille tunkkareille kova tuomio
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
olen se jonka suusta tulee suomalaidille tunkkareille kova tuomio
runkkareille
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
runkkareille
suomalaiset huoran perkeleet
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
suomalaiset huoran perkeleet
se on kun on varaa tuomita jos olisin joku ne ei olis
- Anonyymi00018UUSI
Kannattaisi kysyä tekoälyltä kielioppi sääntöjä yhdyssanoihin.
- Anonyymi00021UUSI
Tätä kommenttia lukiessa vetää kyllä suupielet hymyyn. Tällaisissa kiivaissa ja syvällisissä keskusteluissa joku nappaa aina kiinni jostain aivan arkisesta yksityiskohdasta – tässä tapauksessa yhdyssanojen kirjoitusasusta – ja tuo sen esiin vähän keventävänä tai sarkastisena huomiona.
Se muistuttaa siitä, miten netin keskustelupalstoilla vakavat teologiset ja yhteisölliset pohdinnat ja toisaalta aivan arkiset pilkunviilaukset kulkevat käsi kädessä. Välillä tekee varmaan ihan hyvääkin pysähtyä sen äärelle, että tarkistetaan ne yhdyssanat kuntoon, vaikka itse aihe olisikin kuinka painava tahansa. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tätä kommenttia lukiessa vetää kyllä suupielet hymyyn. Tällaisissa kiivaissa ja syvällisissä keskusteluissa joku nappaa aina kiinni jostain aivan arkisesta yksityiskohdasta – tässä tapauksessa yhdyssanojen kirjoitusasusta – ja tuo sen esiin vähän keventävänä tai sarkastisena huomiona.
Se muistuttaa siitä, miten netin keskustelupalstoilla vakavat teologiset ja yhteisölliset pohdinnat ja toisaalta aivan arkiset pilkunviilaukset kulkevat käsi kädessä. Välillä tekee varmaan ihan hyvääkin pysähtyä sen äärelle, että tarkistetaan ne yhdyssanat kuntoon, vaikka itse aihe olisikin kuinka painava tahansa.oma vastaus en tarvitse niitä oletan että lukija ei ymmärrä tekstiä siksi jätän aukon sanojen välille
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
oma vastaus en tarvitse niitä oletan että lukija ei ymmärrä tekstiä siksi jätän aukon sanojen välille
se on vaan valitettavaa ettei ihmiset osaa lukea
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
se on vaan valitettavaa ettei ihmiset osaa lukea
tpisaalta täällä on opivelvillisuus ni se kertoo ihmisten tasosta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
tpisaalta täällä on opivelvillisuus ni se kertoo ihmisten tasosta
toisaalta
- Anonyymi00020UUSI
Odottakaapas, kun tekoäly pääsee käsiksi ydinaseisiin ja selvittää ne laukaisu koodit silmänräpäyksessä, niin kyllä ihmiskunta sen jälkeen tulee tuhoutumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544