Jos ei nähdä puoleen vuoteen

Anonyymi-ap

Entäpä jos taas käy niin, että emme näe toisiamme edes vilaukselta seuraavaan puoleen vuoteen.. Vaikka nyt en vielä sua suuremmin ikävöi, niin jos taas menee noin pitkä aika etten sua näe, niin alkaahan se siinä loppuvaiheessa viimeistään ahdistaa. Niin kävi viimeksikin. Eikö se sinulla mies tunnu missään vai leikitkö aina tahallasi piilosta kanssani? Vai panostatko siinä välissä niihin muihin naisiisi vain. Välillä aina luulen että oon irti sinusta mutta enpä taida olla, aina vain palaat mieleeni takaisin. Olen kuin tuuliviiri sinun suhteen. Ja sitten vielä se, että en saisi edes kaivata sinua :(

37

414

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tule mun luokse, jos haluat.

• Anonyymi00003

Et ole hän eikä se ole noin simppeliä

• Anonyymi00002

Kyllä se tuntuu ja ahdistaa jo nyt. En minä leiki mitään en. Eikä minulla ole koskaan ollut mitään muita naisia, eikä tule olemaankaan. Sen sijaan, olisi hyvä jos voisit laittaa viestiä jossain muualla kuin täällä minulle. Sillä tavalla tämä homma voisi mennä paremmin eteenpäin. Kaipaan ihan älyttömästi sinua. Itken kaikki illat.

• Anonyymi00004

Ota itse yhteyttä häneen!

• Anonyymi00005

Et ole sinäkään hän. Hänellä on ainakin yksi toinen nainen ja hän ei todellakaan itke perääni.

• Anonyymi00007

Nyt tippu oikee fairytali ;} HIRN

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Et ole sinäkään hän. Hänellä on ainakin yksi toinen nainen ja hän ei todellakaan itke perääni.

Ai sulla on joku uus jo. No ymmärrän sitten.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ota itse yhteyttä häneen!

Ei vastaa puhelimeen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei vastaa puhelimeen.

Hälyyttääkö se

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hälyyttääkö se

Ei hälytä edes. Sanoo ettei numero ole käytettävissä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tai siihen ei saa yhteyttä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nyt tippu oikee fairytali ;} HIRN

Arvasin sen että olet jo uudessa suhteessa!

• Anonyymi00022

En kaipaa sinua. Oletko unohtanut kaikki mitä teit minulle?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kännykkä on kiinni ja hän haluaa olla siihen aikaan vaikka rauhassa. Koita useina eri aikoina. Virastoajat on normi aikoja jolloin voi kokeilla huoletta useinkin.

• Anonyymi00006

Sulla on puhelin ja mun numero. Ainiin et sä enää halua pitää yhteyttä...

• Anonyymi00010

On sinullakin luuri ja mun numero. Mutta ymmärrän kyllä hyvin miksi et ole ottanut yhteyttä ja et voi ottaakaan. Kaikki ei ole haluamisesta kiinni.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

On sinullakin luuri ja mun numero. Mutta ymmärrän kyllä hyvin miksi et ole ottanut yhteyttä ja et voi ottaakaan. Kaikki ei ole haluamisesta kiinni.

On kyllä, mutta sinulla on puhelin koko ajan kiinni. Olen koittanut soittaa miljoona kertaa tässä viikkojen ajan... Eikä sähköpostillakaan tule vastausta ei mitään ikinä... Että kumpikohan se tässä on leikkinyt nyt?
        Sinä otit ja lähdit täältä mitään sanomatta, vaan katosit. :(

• Anonyymi00011

Haluisin nähdä maailmaa sun silmin. Ja tavata taas.

• Anonyymi00013

Niin, kun katsot maailmaa enkelin silmin🎶voit nähdä sateella auringon☀️

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin, kun katsot maailmaa enkelin silmin🎶voit nähdä sateella auringon☀️

Voi sua, kun sä sateella siel oot. Ehkä huomenna 🌄

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voi sua, kun sä sateella siel oot. Ehkä huomenna 🌄

Juu ja jos ei huomenna, niin ylihuomenna. Ja eikun sitten taas siirretään huomiseen tai ensi viikkoon. Ehkä syssymmällä. Tai katotaan keväällä. Sellasta se on.

• Anonyymi00018

No voi harmi. Mitä enemmän aika kuluu niin luultavasti en enää edes halua häntä nähdä.

• Anonyymi00020

Minä en ole kokenut mitään tarvetta nähdä oman lapseni ikäistä henkilöä! Olen yhä ahdistunut kaikesta kokemastani!

• Anonyymi00021

Mutta tänne kirjoituksen verran kuitenkin?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mutta tänne kirjoituksen verran kuitenkin?

Ilmeisesti.
        Sivu

• Anonyymi00025

Tänne ei ole mitään asiaa tulla. Usutan koirat kimppuun.

• Anonyymi00035

Et tykkää koiristasi.Vsi oliko koira kryptistä salakieltä.Ne mitään koiria ole ne on sikoja.

• Anonyymi00026

Joka tapauksessa minun on ihan lähiaikoina toimittava. Jos suhteeni ei onnistu, alan kyllä muuttaa elämäni kurssia voimakkaasti.

• Anonyymi00027

Kuulostat päättäväiseltä. Tarkoitatko että nykyisesi kanssa suhde ei onnistu vai sen toisen?

• Anonyymi00028

Ja muita partasuita en halua nähdä tapaamisen aikana lähelläkään.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kuulostat päättäväiseltä. Tarkoitatko että nykyisesi kanssa suhde ei onnistu vai sen toisen?

En nyt sano muuta kuin aivan lähiajat ratkaisee. Myönnän että muutaman vuoden aikana minulla on ollut muutama lähes orastava yhteys, mutta siinä suhteessa en varmaankaan eroa kenestä tahansa toisesta miehestä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En nyt sano muuta kuin aivan lähiajat ratkaisee. Myönnän että muutaman vuoden aikana minulla on ollut muutama lähes orastava yhteys, mutta siinä suhteessa en varmaankaan eroa kenestä tahansa toisesta miehestä.

Nostin potut ja tomaatit tänään suosta!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nostin potut ja tomaatit tänään suosta!

Negatiivisella tavalla et varmasti saa mitään positiivista aikaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sanoin noin, koska naiset aina tulevat helposti jopa mustasukkaiseksi vaikka toisen naisen kanssa ei olisi edes koskaan kohdattu irl ja tutustuttu. Lasken jonkinlaiseksi suhteeksi sellaisen yhteyden, jossa ollaan sovittu yhdessäolosta jollakin tasolla, kasvotusten.

• Anonyymi00033

tulta lyöt

• Anonyymi00036

Senkun kaipaat minä en tuollaista lapsellista pelle aivoa kaipaa enää se on tullu selväksi ettet muuta osaa kuin pelleillä

• Anonyymi00037

Kuka pelleilee? Ja miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      94
      877
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      829
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      63
      698
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      673
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      664
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      644
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      542
    9. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      523
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      486
    13. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    14. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      404
      470
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      451
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      441
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      432
    19. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      4
      401
    Aihe