Entäpä jos taas käy niin, että emme näe toisiamme edes vilaukselta seuraavaan puoleen vuoteen.. Vaikka nyt en vielä sua suuremmin ikävöi, niin jos taas menee noin pitkä aika etten sua näe, niin alkaahan se siinä loppuvaiheessa viimeistään ahdistaa. Niin kävi viimeksikin. Eikö se sinulla mies tunnu missään vai leikitkö aina tahallasi piilosta kanssani? Vai panostatko siinä välissä niihin muihin naisiisi vain. Välillä aina luulen että oon irti sinusta mutta enpä taida olla, aina vain palaat mieleeni takaisin. Olen kuin tuuliviiri sinun suhteen. Ja sitten vielä se, että en saisi edes kaivata sinua :(
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Tule mun luokse, jos haluat.
- Anonyymi00003
Et ole hän eikä se ole noin simppeliä
- Anonyymi00002
Kyllä se tuntuu ja ahdistaa jo nyt. En minä leiki mitään en. Eikä minulla ole koskaan ollut mitään muita naisia, eikä tule olemaankaan. Sen sijaan, olisi hyvä jos voisit laittaa viestiä jossain muualla kuin täällä minulle. Sillä tavalla tämä homma voisi mennä paremmin eteenpäin. Kaipaan ihan älyttömästi sinua. Itken kaikki illat.
- Anonyymi00004
Ota itse yhteyttä häneen!
- Anonyymi00005
Et ole sinäkään hän. Hänellä on ainakin yksi toinen nainen ja hän ei todellakaan itke perääni.
- Anonyymi00007
Nyt tippu oikee fairytali ;} HIRN
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et ole sinäkään hän. Hänellä on ainakin yksi toinen nainen ja hän ei todellakaan itke perääni.
Ai sulla on joku uus jo. No ymmärrän sitten.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota itse yhteyttä häneen!
Ei vastaa puhelimeen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei vastaa puhelimeen.
Hälyyttääkö se
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hälyyttääkö se
Ei hälytä edes. Sanoo ettei numero ole käytettävissä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai siihen ei saa yhteyttä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt tippu oikee fairytali ;} HIRN
Arvasin sen että olet jo uudessa suhteessa!
- Anonyymi00022
En kaipaa sinua. Oletko unohtanut kaikki mitä teit minulle?
- Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kännykkä on kiinni ja hän haluaa olla siihen aikaan vaikka rauhassa. Koita useina eri aikoina. Virastoajat on normi aikoja jolloin voi kokeilla huoletta useinkin.
- Anonyymi00006
Sulla on puhelin ja mun numero. Ainiin et sä enää halua pitää yhteyttä...
- Anonyymi00010
On sinullakin luuri ja mun numero. Mutta ymmärrän kyllä hyvin miksi et ole ottanut yhteyttä ja et voi ottaakaan. Kaikki ei ole haluamisesta kiinni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
On sinullakin luuri ja mun numero. Mutta ymmärrän kyllä hyvin miksi et ole ottanut yhteyttä ja et voi ottaakaan. Kaikki ei ole haluamisesta kiinni.
On kyllä, mutta sinulla on puhelin koko ajan kiinni. Olen koittanut soittaa miljoona kertaa tässä viikkojen ajan... Eikä sähköpostillakaan tule vastausta ei mitään ikinä... Että kumpikohan se tässä on leikkinyt nyt?
Sinä otit ja lähdit täältä mitään sanomatta, vaan katosit. :(
- Anonyymi00011
Haluisin nähdä maailmaa sun silmin. Ja tavata taas.
- Anonyymi00013
Niin, kun katsot maailmaa enkelin silmin🎶voit nähdä sateella auringon☀️
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin, kun katsot maailmaa enkelin silmin🎶voit nähdä sateella auringon☀️
Voi sua, kun sä sateella siel oot. Ehkä huomenna 🌄
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi sua, kun sä sateella siel oot. Ehkä huomenna 🌄
Juu ja jos ei huomenna, niin ylihuomenna. Ja eikun sitten taas siirretään huomiseen tai ensi viikkoon. Ehkä syssymmällä. Tai katotaan keväällä. Sellasta se on.
- Anonyymi00018
No voi harmi. Mitä enemmän aika kuluu niin luultavasti en enää edes halua häntä nähdä.
- Anonyymi00020
Minä en ole kokenut mitään tarvetta nähdä oman lapseni ikäistä henkilöä! Olen yhä ahdistunut kaikesta kokemastani!
- Anonyymi00021
Mutta tänne kirjoituksen verran kuitenkin?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta tänne kirjoituksen verran kuitenkin?
Ilmeisesti.
Sivu
- Anonyymi00025
Tänne ei ole mitään asiaa tulla. Usutan koirat kimppuun.
- Anonyymi00035
Et tykkää koiristasi.Vsi oliko koira kryptistä salakieltä.Ne mitään koiria ole ne on sikoja.
- Anonyymi00026
Joka tapauksessa minun on ihan lähiaikoina toimittava. Jos suhteeni ei onnistu, alan kyllä muuttaa elämäni kurssia voimakkaasti.
- Anonyymi00027
Kuulostat päättäväiseltä. Tarkoitatko että nykyisesi kanssa suhde ei onnistu vai sen toisen?
- Anonyymi00028
Ja muita partasuita en halua nähdä tapaamisen aikana lähelläkään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuulostat päättäväiseltä. Tarkoitatko että nykyisesi kanssa suhde ei onnistu vai sen toisen?
En nyt sano muuta kuin aivan lähiajat ratkaisee. Myönnän että muutaman vuoden aikana minulla on ollut muutama lähes orastava yhteys, mutta siinä suhteessa en varmaankaan eroa kenestä tahansa toisesta miehestä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
En nyt sano muuta kuin aivan lähiajat ratkaisee. Myönnän että muutaman vuoden aikana minulla on ollut muutama lähes orastava yhteys, mutta siinä suhteessa en varmaankaan eroa kenestä tahansa toisesta miehestä.
Nostin potut ja tomaatit tänään suosta!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nostin potut ja tomaatit tänään suosta!
Negatiivisella tavalla et varmasti saa mitään positiivista aikaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sanoin noin, koska naiset aina tulevat helposti jopa mustasukkaiseksi vaikka toisen naisen kanssa ei olisi edes koskaan kohdattu irl ja tutustuttu. Lasken jonkinlaiseksi suhteeksi sellaisen yhteyden, jossa ollaan sovittu yhdessäolosta jollakin tasolla, kasvotusten.
- Anonyymi00033
tulta lyöt
- Anonyymi00036
Senkun kaipaat minä en tuollaista lapsellista pelle aivoa kaipaa enää se on tullu selväksi ettet muuta osaa kuin pelleillä
- Anonyymi00037
Kuka pelleilee? Ja miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94877Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63698
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401