18 vuotta oon sua " rakastanut" Ihan turhaan... 🥹
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Siirry kasviksiin 🫵
- Anonyymi00002
Miehelle?
- Anonyymi00003
Joo
- Anonyymi00015
Tottakai nämä aloittajaäijän kirjeet ovat sille itselleen. Jos olisi tuon ikäinen, se voisi olla jopa vaikka äidiltään, että rakas poikani lennä pois pesästä asepalveluksen kautta palaamatta lähtöruutuun, äiti keittää perunat sitten joskus kun tulet kylään. T naiselta
- Anonyymi00004
Niiii ei enää maggaraa
- Anonyymi00012
Minimetua mahtaa harmittaa. Valtakunnan mielensäpahottajaa.. -sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minimetua mahtaa harmittaa. Valtakunnan mielensäpahottajaa.. -sivu
Ootko kova poika hyppimään isoille kengille? Tarkoitan tällä jotain ihan muuta kuin kylien klovneja. Tuli vaammieleen
- Anonyymi00019
No jos se ei oo sentään silloin joskus ihan niin ikimuistoinen ollut kuitenkaan. Ootte vaivaannuttavan sekaisin.
- Anonyymi00005
Naiselleko kuitenkin?
- Anonyymi00006
Miten niin? Joka ikinen päivä 18 vuotta olet ollut mun päivässä ja yössä mukana. Nytkö se muuttui epäterveelliseksi?
- Anonyymi00007
Trolli
- Anonyymi00008
Jos et koskaan ole ollut varsinaisesti yhdessä intohimoisen rakkauden kohteesi kanssa, on lähes satavarmaa, että et rakasta "häntä" vaan "päässäsi luomaa mielikuvaa upeasta ihmisestä".
Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja siihen sortuu lähes kaikki jossain vaiheessa elämäänsä. Jos oikeasti aloittaisit hänen kanssaan suhteen, mielikuva luultavasti romuttuisi hetkessä.
Tuollainen haaveilu on siksi turhaa ja todella vaarallistakin. Kukaan OIKEA ihminen ei tule ikinä pärjäämään täydelliselle haavekuvamiehellesi. Ei edes haavekuvamies itse. Oletan siis, että olet nainen
Yritä tarkastella häntä objektiivisesti. Onko hän oikeasti niin täydellinen sinulle? Jos olisi, niin silloinhan te varmastikin olisitte jo yhdessä...- Anonyymi00013
Olet todellinen kateellinen ankeuttaja. Jos et itse kykyne tuntemaan aitoja tunteita, älä odota että muut ovat samanlaisia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet todellinen kateellinen ankeuttaja. Jos et itse kykyne tuntemaan aitoja tunteita, älä odota että muut ovat samanlaisia.
Miksi olisin kateellinen siitä, että joku haaskaa elämänsä haaveilemalla jostain ihmisestä sen sijaan, että etsisi jonkun jonka kanssa voisi olla oikeasti onnellinen?
En nyt ihan ymmärrä logiikkaasi? - Anonyymi00017
Sullahan se taas vallan pelihousut repesi guben aloituksen takia. Ootko ihan jo manausta miettiny tähän vaivaan?
- Anonyymi00009
Pääsee se hengestään pyytämättäkin
- Anonyymi00016
Kuulostaa ihan kohtuulliselta fantasialta, sinulla on varmaan oikeutetusti paha mieli. Varokaamme suojatietä ylittäessä
- Anonyymi00010
Tosi on
- Anonyymi00011
Tuus tänne, syliin niin halaan sinut ehjäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94877Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63698
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401