Eikö riittäisi: "Mä en haluu olla missään tekemisissä kanssasi" tai "voisitko olla katsomatta minua?" ja kävelee nopeesti pois, tai sitte hetkeksi hakeutuu johonkin paikkaan jossa saa olla omissa oloissaan? Miksi pitää yrittää käyttää alentavia voimasanoja? Miks ei tosiaankin voisi hakeutua johonkin ja jonkun luokse joka osaisi auttaa sinua?
Jos haluat että ihmiset ymmärtävät sinua, niin parhaiten teet sen siten että kerrot mistä kenkä puristaa... on varmasti ihmisiä jotka kuuntelisi mielellään ja auttaisi, mutta eivät he pysty silloin auttaa jos olet vain vihainen ja kiukkuinen... Apua saa jos tarvitsee. Itse olen nuorempana sortunut raivoamaan syyttömille ja kadun, koska tiedän että se oli oman pahan olon projoisiointia osattomille.
Miksi joktut kutsuu toisiaan kusipääksi niin hepposin perustein?
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tiedät siis syyn tuohon, mitä kyselet.
Jos joku käyttäytyy huonosti toista kohtaan, nimittelee, ym. niin se johtuu nimenomaan sen toisen omasta pahasta olosta.
Joillain on ikävä tapa purkaa pahaa oloaan muiden "silmille", kun eivät osaa käsitellä omia tunteitaan, eivät ymmärrä keinoja, joilla sitä oloa voisi purkaa niin, ettei muiden tarvitse kärsiä.- Anonyymi00002
Niin, mutta onko siinä silti järkeä? Tämän postauksen idea itsellään on pistää kyseenalaiseksi tällaiset typerät toiminta tavat, joita ei voi järjellä perustella ja joita ihmiset silti tekevät! Tarkoitus mahdollisia lukijoita herättää kysymään kysymyksiä itseltään.
ap - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin, mutta onko siinä silti järkeä? Tämän postauksen idea itsellään on pistää kyseenalaiseksi tällaiset typerät toiminta tavat, joita ei voi järjellä perustella ja joita ihmiset silti tekevät! Tarkoitus mahdollisia lukijoita herättää kysymään kysymyksiä itseltään.
ap"Niin, mutta onko siinä silti järkeä? Tämän postauksen idea itsellään on pistää kyseenalaiseksi tällaiset typerät toiminta tavat, joita ei voi järjellä perustella ja joita ihmiset silti tekevät! Tarkoitus mahdollisia lukijoita herättää kysymään kysymyksiä itseltään."
Ja toki first of all, ihmetellä ääneen, koska no... minkä takia toimia sellasella tavalla jota ei voi järjellä perustella! Tällaisesti toimivat ihmiset saattavat toimii tietämättään tällä tavalla ja sitten aina ihmettelevät että "miks noi on nii kiukkusii" eikä ymmärrä että heissäkin saattaa olla osansa asioihin.
Tällasiin ihmisiin törmänny ja joutunu sietää, jotka heittelee törkeitä kommentteja ihan silmää räpäyttämättä eikä heitä yhtään liikuta vaikka heidän sanat oikeasti satuttaisi... jotkut nimittäin toimii tälleen kuin se olis heille "luonnollista" vaikka toiminta olisi kuinka järjenvastaista ja luonnotonta.
ap
- Anonyymi00004
Sepä se. Ei muita tarvitsisi kohdella huonosti, ei haukkuen, tms.
Olisi aina hyvä miettiä, miltä itsestä tuntuisi, jos joku toinen sanoisi itselle pahasti.
Ja toki hyvä miettiä, miltä toisesta mahtaisi tuntua, jos hänelle sanoisi pahasti.
Empatia on nykyään katoava "luonnonvara". Luonnonvara ihan sen takia, koska se ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398