Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu...
En usko, että sinä mietit minua hetkeäkään ja minä vain odotan.
En jaksa tätä enää.
Voiko se ikinä toimia
34
701
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Kokoajan mietin,ahdistaa kun hän ei halua kohdata!
- Anonyymi00002
Ota yhteyttä,ei se täällä onnistu!
- Anonyymi00003
Mietin mietin. Anna Irl vihje tunteista.
- Anonyymi00004
Kuka sinä olet?
- Anonyymi00021
Paavo
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Paavo
pesusieni?
- Anonyymi00005
Mitä sinä oikeastaan odotat, että tapahtuisi?
- Anonyymi00006
Miksi ihmeessä vain odotat? Rakkaus harvoin tulee kotoa hakemaan.
- Anonyymi00007
Jännä. Yleensä odottaminen riittää.
- Anonyymi00008
Pitääkö minun tulla sinne?
- Anonyymi00009
Siitä voisi olla apua asian selvittämisen kannalta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siitä voisi olla apua asian selvittämisen kannalta.
Jos annat vinkin kuka olet, niin teen päätöksen. Minä haluan kyllä.
- Anonyymi00010
Iteppähän pelleilit joka kerta mene muiden kans pelleilemään mun kans ei enää tarvi
- Anonyymi00020
Oon jo pannu muiden kanssa. Sinuakin voisin humalassa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oon jo pannu muiden kanssa. Sinuakin voisin humalassa.
Jakorasia
- Anonyymi00011
Ei takuulla voikaan tulla mitään niin kauan, kuin kohtaan paskiaisia, jotka tahtoisivat minun työkseni päivittävän nettisivuja, tekevän somea ja keskustelevan keskustelupalstoilla.
- Anonyymi00012
Plus it-ala ei kiinnosta minua paskaakaan.
- Anonyymi00013
Onko tullut ikinä mieleen, että ainoastaan minä olen osoittanut tunteeni sinua kohtaan kasvokkain kohdatessa? Sinun mahdollisista tunteista minulla ei ole minkäänlaista tietoa.
n>m- Anonyymi00015
Tuskin olet sanonut niin, ainoastaan sellainen voi mennä läpi todellisuuteen. Kiinnostunutta käytöstä on ollut mielin määrin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuskin olet sanonut niin, ainoastaan sellainen voi mennä läpi todellisuuteen. Kiinnostunutta käytöstä on ollut mielin määrin.
Esim. suutelu ei ole kiinnostuksen osoittamista? Ainoastaan sanat?
Sivusta n - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Esim. suutelu ei ole kiinnostuksen osoittamista? Ainoastaan sanat?
Sivusta nNo muistan yhden suudelman oli niin yllättävä etten osannut sitä odottaa yhtään, aivan kuin se olisi ollut unta. Jos olet hän nainen, niin se tilanteessa on ollut vaikeaa, kun kokonaisuus ei ole ollut selkeä ja selväpiirteinen ja tuntuu, että muutkin ihmiset ovat vaikuttaneet niin paljon tilanteeseen. Tottakai olen sinusta hyvin kiinnostunut, kaiken pitää tapahtua kuitenkin irl.
- Anonyymi00016
Siis sinä vain odotat? Siinähän se avainsana taitaa olla. En tätä pahalla mutta tosaanko olet vain odotellut.
- Anonyymi00018
Mitä nyt sitten tekisit, jos et odottaisi? Meneekö siinä paljon muuta kiinnostavaa tekemistä hukkaan? Jos et halua odottaa niin älä odota. Ei kai kukaan pakota. Sitten se toinen huomaa että et odottanut ja homma on selvä.
- Anonyymi00019
Kaikki aikanaan. Tiettyjä asioita ei voi nopeuttaa. Terveysasiat, lakisääteiset asiat jne.
- Anonyymi00023
Minulla on sama tilanne. Odotan, mutta en tiedä mitä. Tekisin jotain jos tietäisin mitä tehdä. Väsyttää myös tämä tilanne. Mieheltä.
- Anonyymi00025
Teet samoin kun aikaisempien naistesi kanssa kun tutustuit.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Teet samoin kun aikaisempien naistesi kanssa kun tutustuit.
Siis naimisiin -sivusta m
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siis naimisiin -sivusta m
Mikäs siinä jos tykkää avioitua paljon ja monen naisen kanssa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikäs siinä jos tykkää avioitua paljon ja monen naisen kanssa.
Vain todelliset aviot lasketaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vain todelliset aviot lasketaan.
Sulla on myös valeavioliittoja takanasi??
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sulla on myös valeavioliittoja takanasi??
Eihän voi olla mitään valeavioliittoja, jos henkilöt eivät ole omilla tunnistetiedoilla sopimuksessa ja sen hyväksyneet. Se on silloin pelkkä väärennetty asiakirja, joka ei päde missään oikeasti.
- Anonyymi00032
Täällä samat fiilikset. Väsyttää... Ei auta, ku odottaa...nainen
- Anonyymi00033UUSI
suhde on kuin porraspuu
harvoin siihen kompastuu
muille jää käteen luu
ja yks huutaa tuu tuu - Anonyymi00034UUSI
Ei olisi ja yötä tänne koskasn enään palaa hukkasheitettyäaikaa ,hyvästi en ehkä herää ennen kymmentä näillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891368Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu43893- 13827
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40808Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81720- 90711
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707- 46698
- 58648
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97631- 66623
- 43601
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 9555
- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505