Perheesi.Kaiken.sitä saa mitä tilaa.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Eikä. Oon nähnyt niin paljon vaivaa tän nolife maineen eteen.
- Anonyymi00002UUSI
Kukaan tuskin on tilannut mitään tuollaista itselleen.
- Anonyymi00003UUSI
En minä ole tilannut mainitsemiasi.
Ehkä sekoitit omaan tilaukseesi. - Anonyymi00004UUSI
Minkä kaiken? Minkä perheen? Ihan kuule yksikseen tässä tavataan
- Anonyymi00005UUSI
Olen jo menettänyt. Joten millä ajattelit kiristää seuraavaksi.
- Anonyymi00014UUSI
Jep, esim jos ei ole alaikäisiä lapsia on aika vaikea erinäisten mielenvajaiden yrittää kampittaa institutionaalisesti. Mutta nämä provoäijän tekstit nyt on mitä on, kuraa ruudulla vain
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jep, esim jos ei ole alaikäisiä lapsia on aika vaikea erinäisten mielenvajaiden yrittää kampittaa institutionaalisesti. Mutta nämä provoäijän tekstit nyt on mitä on, kuraa ruudulla vain
On niitäkin, mutta kyllä niistä muu suku huolen pitää jos minulle jotain sattuisi. Jos taas kyseinen vatipää kajoaisi lapsiin, en kyllä usko että niin alas voisi kukaan vajota mitenkään perustellusti, joten kynnys siihen pitäisi olla melko suuri, mutta kaikki kait on periaatteessa mahdollista.
- Anonyymi00006UUSI
Eiköhän ap ole jo tulevaisuutensa pilannut, kuten seuraavan elämänkin.
- Anonyymi00008UUSI
Nämä jotka täällä kiusaa tekevät ym. negatiivisuutta viljelevät pelaavat lyhyttä peliä. Universumin ikä on sen verta pitkä ettei kannattaisi, joutuu vain takaisin lähtöruutuun.
- Anonyymi00012UUSI
Jaa onko sinulla muuta tärkeää kerrottavaa draamaukkelin perusprovosta?
- Anonyymi00007UUSI
Sitähän olet yrittänyt jo kymmeniä vuosia, etkä vieläkään ole täysin onnistunut. Koeta nyt vähän kovemmin, ennen kuin aikasi täällä maan päällä loppuu.
- Anonyymi00017UUSI
Sen jälkeen ei kyllä matka ole kovin kaksinen. Voi tulla kuumat paikat.
- Anonyymi00009UUSI
Kaikki huorat mies nais mitä näkyy antaa mitä pitää antaa jos näkyy jossain. Ei muuta huoralle sanottavaa.
- Anonyymi00010UUSI
Pätee etenkin suhun, eli vielä ehit vapaaehtoisesti käydä luovuttamassa virkamerkkis takas valtiolle.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pätee etenkin suhun, eli vielä ehit vapaaehtoisesti käydä luovuttamassa virkamerkkis takas valtiolle.
Joo ei kovin ymmärrettävää tekstiä tällä ainakaan, mutta jos koetaan, että nollaa näyttää
- Anonyymi00011UUSI
Jumalan armoa sinulle, ystävä. Älä toivo kenellekään pahaa. Silloin olet aina voittajan puolella. Voi hyvin!
- Anonyymi00015UUSI
Älä vedä Jumalaa tähän, sinun pitää itsekin tajuta käyttäytyä oikeudenmukaisesti ihmisiä kohtaan, Jumala ei voi siinä sinua auttaa.
- Anonyymi00018UUSI
Opettele kirjoittamaan oikein tuollakin ajalla mitä länkytät täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682841
- 571182
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57907- 4889
- 83797
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173790Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e185750Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216703- 6684
- 59666
- 53657
- 67646
- 55618
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?125563Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518