Entä, jos et käykkään palstalla ja olen oikeasti kuvitellut kaiken. 😭
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Kaikilla täällä on tuo sama herääminen edessä.
- Anonyymi00008
Ja yllättyisivät kovasti, jos näkisivät keiden kanssa kirjoittelee.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen usein miettinyt miten olis hauskaa nähdä.
- Anonyymi00002
Montako vuotta?🫤
- Anonyymi00004
Mitä tarkoitat, ikää?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä tarkoitat, ikää?
Lähinnä ikävöinnin ikää, siis monta vuotta olet viettänyt aikaasi ikävä-palstalla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähinnä ikävöinnin ikää, siis monta vuotta olet viettänyt aikaasi ikävä-palstalla?
Ap on lyhytjänteisempi kaveri, ei pysty vuosia kaipaamaan.
- Anonyymi00010
Yli 2v
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yli 2v
amatöörit asialla
- Anonyymi00003
Laita e-kortti.
- Anonyymi00005
Mikä se on?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä se on?
ekorre = orava
- Anonyymi00013UUSI
Melkein 15 vuotta
- Anonyymi00017UUSI
melkein sama, mutta enemmän
- Anonyymi00030UUSI
Töissä täällä?
- Anonyymi00014UUSI
Eräs H kyl käy...
- Anonyymi00015UUSI
Mitä sitte vaikka ei olisi. Mitään ei ole siis tapahtunut. Sulla vielä mahdollisuus irl.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä sä vaan oot sekasin päästä ja mt potilas
- Anonyymi00020UUSI
Kävi tai ei, ei täällä tunnista niin että voisi kenenkään tietyn kanssa jutella, eli eipä sillä taida olla merkitystä.
- Anonyymi00021UUSI
Miten voit vielä epäillä tätä?
- Anonyymi00022UUSI
Olihan tästä joskus puhetta. Vähättelit ettet käy tai kirjoita tänne ja miten ilmiselvää se on ollut jo vuosien ajan. Ehkä tämä on sinun kasvun ja kehityksen ympäristösi...? Ois niitä varmasti ollut muitakin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olihan tästä joskus puhetta. Vähättelit ettet käy tai kirjoita tänne ja miten ilmiselvää se on ollut jo vuosien ajan. Ehkä tämä on sinun kasvun ja kehityksen ympäristösi...? Ois niitä varmasti ollut muitakin.
En ole koskaan puhunut että käyn tällä palstalla.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en ole tuo kenelle vastasit tuossa. Olin täältä pitkään kokonaan poissa. Olis pitänyt pysyäkin poissa mutta niin sinä täällä näytät itse olevan kokoajan. Mitkä lie on motiivisi? Kyllä taidan arvatakin sen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä on syy sille että itse pyörit täällä ja väitit ettet tästä paikasta edes pidä?!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja se minun mustamaalaaminen täällä pitää loppua.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En ole koskaan puhunut että käyn tällä palstalla.
Hän jota mietin on puhunut.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä en ole tuo kenelle vastasit tuossa. Olin täältä pitkään kokonaan poissa. Olis pitänyt pysyäkin poissa mutta niin sinä täällä näytät itse olevan kokoajan. Mitkä lie on motiivisi? Kyllä taidan arvatakin sen.
Älä ota itseesi. Kirjoitin kuin hänelle kuten täällä on tapana.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä on syy sille että itse pyörit täällä ja väitit ettet tästä paikasta edes pidä?!
En pyöri täällä vaan käyn silloin tällöin vanhasta tottumuksesta. Ja en edelleenkään pidä tästä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja se minun mustamaalaaminen täällä pitää loppua.
Ja minä en ketään mustamaalaa täällä. Jos kirjoitan jotain niin omista oloistani tai tunteistani. Joten älä kuvittele sellaista.Kuka tuntee sinut niin hyvin että kehtaisi mustamaalata?
- Anonyymi00035UUSI
mitä muuta täällä on kuin epäilyksiä ja turhia toiveita? 😄
- Anonyymi00027UUSI
Pidän kun löysin sinut täältä ikävöimästä minua vuos 4kk sitten.
Kun sen oletetun nimes. Oon ikävöiny päivittäin ja haaveillut 8-9v ja tottakai pelkään ja kuvittelen että nyt ku tän vasta näin vähä aikaa oonkaa tajunnu enkä oo hirveesti ja tosi vähä suutani avannu, kuitenki pelkään ettet oliskaan sinä. - Anonyymi00028UUSI
Että vieläki pihalla ku luliukko
- Anonyymi00029UUSI
No oon kyllä... Välillä kartalla, välillä taas en....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641011Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 90675
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24641- 46638
- 8629
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68619Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 62546
- 42540
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22538- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 56517
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134498Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.28411