Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut?
Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran.
Tuli vain mieleen.
Kuinkahan monen
66
579
Vastaukset 66
- Anonyymi00001UUSI
Kummallista tekstiä ikäväpalstalla. Onko joku vikitellyt puolisoasi. Harmi. Ja nyt sitte ikävöit sitä naista. Kaiken näköistä.
- Anonyymi00002UUSI
Selvästi mustasukkainen ja kaapissa. :(
- Anonyymi00003UUSI
Hyvä että huomioni sai ajattelun aihetta. Huomio kannatta myös kääntää itseensä ja tarkastella asiaa sen pohjalta.
Ap - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä että huomioni sai ajattelun aihetta. Huomio kannatta myös kääntää itseensä ja tarkastella asiaa sen pohjalta.
ApEli sellainen mustamaalaja siellä. Voi kuule. Mulla on tukkimiehenkirjanpito vihkossa mihin merkkaan kaikki vikitelemäni miehet. Pitäis käydä uus vihko ostaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
ApJäin kyllä nyt miettimään tätä. En ole tehnyt muuta kuin kirjoittanut tänne. Eli jos joku on sitä vikittelynä pitänyt. Siitä joku silmittömästi rakastunut minuun anonyymipalstalla ja päättänyt sen perusteella liitonsa. Edes minua näkemättä ja puhumatta kanssani. Tapaamatta, kertomatta edes. Niin en todellakaan kyllä rehellisesti osaa sanoa montako liittoa olen rikkonut. Toki saattanut hymyillä ja punastella joskus miesten seurassa mut en sitäkään vikittelynä koe. En tosin tiedä moniko minun hymyn takia sit kuitenki päättänyt liitonsa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jäin kyllä nyt miettimään tätä. En ole tehnyt muuta kuin kirjoittanut tänne. Eli jos joku on sitä vikittelynä pitänyt. Siitä joku silmittömästi rakastunut minuun anonyymipalstalla ja päättänyt sen perusteella liitonsa. Edes minua näkemättä ja puhumatta kanssani. Tapaamatta, kertomatta edes. Niin en todellakaan kyllä rehellisesti osaa sanoa montako liittoa olen rikkonut. Toki saattanut hymyillä ja punastella joskus miesten seurassa mut en sitäkään vikittelynä koe. En tosin tiedä moniko minun hymyn takia sit kuitenki päättänyt liitonsa.
Tämäpä se taitaa olla ap:llä mielessä. Olet siis täällä anonyymipalstalla (?) vikitellyt. Tässä taas esimerkki ikävä palstan vakkareista. Onko vähän 😵💫
- Anonyymi00028UUSI
Mitä muutakaan tämä naisia samalla idolisoiva ja katkeruudessaan puuskuttava jämä tekisi.
Sille on olemassa ihan taudinkuvakin kun kehittää romansseja naisiin joita ei henkilökohtaisesti tunne paitsi ruudun välityksellä ja sekin laittomasti. - Anonyymi00031UUSI
Onko guben spedeistä provoista pakko tehdä joku sapluuna päässään, eikö mitään täällä "netissä" voi jättää omaan arvoonsa?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Selvästi mustasukkainen ja kaapissa. :(
Kerro lisää, apäijä. Oletko sinä itse osittain kaapissa ja prosessoit tätä hommaa naissukupuoleen liittyvillä trollauksilla
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jäin kyllä nyt miettimään tätä. En ole tehnyt muuta kuin kirjoittanut tänne. Eli jos joku on sitä vikittelynä pitänyt. Siitä joku silmittömästi rakastunut minuun anonyymipalstalla ja päättänyt sen perusteella liitonsa. Edes minua näkemättä ja puhumatta kanssani. Tapaamatta, kertomatta edes. Niin en todellakaan kyllä rehellisesti osaa sanoa montako liittoa olen rikkonut. Toki saattanut hymyillä ja punastella joskus miesten seurassa mut en sitäkään vikittelynä koe. En tosin tiedä moniko minun hymyn takia sit kuitenki päättänyt liitonsa.
Voi ristuksen sanonko mikä, apäijä
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämäpä se taitaa olla ap:llä mielessä. Olet siis täällä anonyymipalstalla (?) vikitellyt. Tässä taas esimerkki ikävä palstan vakkareista. Onko vähän 😵💫
On kyllä voinut aika huonosti. Nöin olen toiminut. Pyydänkin et kaikki minuun rakastuneet muodostaa parijonon tämän viestin alle. Sinäkö et pidä itseäsi vakkarina 😳
- Anonyymi00004UUSI
En ole vikitellyt kun sanon ehdottomasti vahvan ein varatuille miehille! Mutta on tullut vastaan ja tapahtunut joskus sellaista että mies vilkuilee ja kauniimpi puolisko vierellä sitten katsoo minua murhaavasti kun havaitsee miehensä vilkuilun. Minkä minä sille voin, laittakoon miehelleen silmälaput tmv. en minäkään tykkää jos minua joku varattu tollaa, ahdistaa. Kerran bussissa myös tälläinen tapahtuma, jos katse voisi tappaa niin olisin varmasti silloin kuollut.
- Anonyymi00034UUSI
Nyt ei aloittajaäijä tainnut lähteä prologin niin lahjakkaasti liikkeelle mitä ehkä itse ajattelit. Meni penkin alle kuule ihan alusta lähtien
- Anonyymi00006UUSI
Ja tämä vuodatus on ikävä-palstalla, koska...? Kaipaat sitä naista?
- Anonyymi00016UUSI
Aivan. Vaiko se ihan perus eli trollaus?
- Anonyymi00035UUSI
Olisi ehkä psyykkisen etusi mukaista luopua välillä tästä kaipaamisen käsitteestä kun yrität ottaa palstaäijän trollauksia haltuun pakonomaisesti
- Anonyymi00007UUSI
En ole tietääkseni aiheuttanut yhtäkään eroa
Toisaalta kaipa tässä on varattuja kohta vikiteltävä oikein urakalla, kun nämä sinkkumiehet joita minulle yritetään esitellä, ovat suurin osa karmeita. Liian vanhoja tai liian nuoria, liian tummia, väärää kulttuuriperimää, liian lyhyitä, muutoin täysin vääriä, ei-toivotun uskonnon parissa varttuneita, eivät osaa puhua suomenkieltä eli kertakaikkisen epäkiinnostavia ja epäsopivia.- Anonyymi00009UUSI
Kun sinulle esitellaan jonkun mies, niin se ei tarkoita saman tien, että on sinulle tarkoitettu.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kun sinulle esitellaan jonkun mies, niin se ei tarkoita saman tien, että on sinulle tarkoitettu.
Ei tietenkään tarkoita. Toisaalta eipä heitä ole esitelty kuitenkaan positiivisessa mielessä vai ajatteletko minulle liian vanhojen miesten esittelemisen olevan hyväntahtoista?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei tietenkään tarkoita. Toisaalta eipä heitä ole esitelty kuitenkaan positiivisessa mielessä vai ajatteletko minulle liian vanhojen miesten esittelemisen olevan hyväntahtoista?
Eivät he myöskään ole potentiaalisia työnantajia, jos rehentelevät eläkkeellä olollaan.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko naista esittävälle milloin mitäkin rupatteleva addiktoitunut naissukupuolen ohjaamiseen tai nk tapakasvattamiseen? Siltä tämä typerryttävä vuorovaikutus näyttää
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Esitelkää omia puolisoitanne. On teillä lapsellinen elämäntapa. Eikö ne puolisot löydy ihan vanhanaikasella tavalla. Omat puolisonne ottavat jo hyvää vauhtia mallia, ettekä näe mitään.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Esitelkää omia puolisoitanne. On teillä lapsellinen elämäntapa. Eikö ne puolisot löydy ihan vanhanaikasella tavalla. Omat puolisonne ottavat jo hyvää vauhtia mallia, ettekä näe mitään.
Kaikkein suositeltavinta olisi, että kukaan ei työnnä nokkaansa kenenkään puolisojen löytämisiin
Kuuntelin eilen kärmeskielen juttusia ja en tiedä mistä hän kuvittelee keskustelevansa vai sekoittaako keskusteluja jonkunn toisen kanssavai mikä, muttajoka kerta hänet kohdattuaan on perusteellinen aivosumu eli on ollut manipulaattorin käsitelltävänä. Painukoon hevon helvettiin koko vanha käppänä. En huolisi häntä koskaan vaikka kuinka yritettäisiin yhyttää yhteen. - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kaikkein suositeltavinta olisi, että kukaan ei työnnä nokkaansa kenenkään puolisojen löytämisiin
Kuuntelin eilen kärmeskielen juttusia ja en tiedä mistä hän kuvittelee keskustelevansa vai sekoittaako keskusteluja jonkunn toisen kanssavai mikä, muttajoka kerta hänet kohdattuaan on perusteellinen aivosumu eli on ollut manipulaattorin käsitelltävänä. Painukoon hevon helvettiin koko vanha käppänä. En huolisi häntä koskaan vaikka kuinka yritettäisiin yhyttää yhteen.Vai että aivosumu aapeeäijä. Kuulostaa vähän öllölän pöllölän joukkosuggestaatiometodilta
- Anonyymi00008UUSI
Mieheltä aloitus taas kerran.
- Anonyymi00017UUSI
Onko gubelta taas tää trollialoitus?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko gubelta taas tää trollialoitus?
Bitterscum gubbe
- Anonyymi00012UUSI
Lopettakaa maalitus
- Anonyymi00038UUSI
No mutta, positiivista guben naurettavassa provossa voidaan katsoa olevan se, että ns suppeampi on piireihin kohdistuu. Näitä rekisteröityjä liittoja kun on huomattavasti vähemmän. Snaijaatko?
- Anonyymi00013UUSI
Darling. Mun ei tarvitse vikitellä ketään. Olen kuin huumetta miehille.
- Anonyymi00019UUSI
Mitä sinä täällä sitten pyörit?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä sinä täällä sitten pyörit?
Se on varmaan psykoosissa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Käärme on taas tehnyt koko yön ihan muuta kuin töitä
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taas katkerat hömötiaiset yrittää löytää palstaäijän, eli aapeen monologista edes yhden naissukupuolen parjaamiseen soveltuvan kommentin. Sääliksi käy. T naiselta
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Käärme on taas tehnyt koko yön ihan muuta kuin töitä
Onko nämä ömm ajatusapparaatit mitä tänne suollat sinulle todellisia? Onko sinulla joku aisapari, joka kannattelee ja tukee näitä epäjärjestyneitä ajatuksia? Esim työyhteisö tai?
- Anonyymi00018UUSI
pojasta polvi paranee ja tytötöstä huononee
sukupolvi - Anonyymi00020UUSI
Kenelle tämä? Miksi kirjoitat hänelle tänne?
- Anonyymi00043UUSI
Koko yön olet guben vaivaannuttavan kehnossa provossa spämmännyt, koska ajattelet näiden juustoisten juttujen liittyvän aina johonkin tiettyyn yksilöön. Vastenmielistä
- Anonyymi00021UUSI
Karma kusi aiemmin ilman syytä minun muroihin, niin aloin sitte kusta takasin Karman muroihin.
- Anonyymi00022UUSI
Karma is a bitch but you haven't met me. 😜
- Anonyymi00046UUSI
Semi irvokasta kieltämättä kun elämän ehtoopuolella oleva ja miehiin salaisia patoutumia tunteva höröukko esittää jotain bitchiä, mutta parempi että pysyt siinä aihealueessa etkä niissä pienissä muksuissa, joita muuten olet täällä myös esittänyt ja toitotellut tuon ikäisten bussipysäkeillä olemisista..
Jotkut saattaneet unohtaa ne sedän töräykset, ei onneksi kaikki.. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Semi irvokasta kieltämättä kun elämän ehtoopuolella oleva ja miehiin salaisia patoutumia tunteva höröukko esittää jotain bitchiä, mutta parempi että pysyt siinä aihealueessa etkä niissä pienissä muksuissa, joita muuten olet täällä myös esittänyt ja toitotellut tuon ikäisten bussipysäkeillä olemisista..
Jotkut saattaneet unohtaa ne sedän töräykset, ei onneksi kaikki..Niinpä, erikoista sakkia kun väittävät mm näitä aiheita vastaan vaikka omin silmin on ollut ko kerronnan tyylit havaittavissa. Ihmisten yksinkertaisesuudella ei ole mitään rajaa, mutta esim teinityttö pyörimässä muka boomerien kanavalla kyselemässä seurusteluasioista sun muusta luulisi olevan liian epäuskottavaa jokaiselle
- Anonyymi00023UUSI
yksi voi olla moni,m oninainen kuin jos on raskaana olevs nsidolio... on monta.
itselläni on ollut ärsyttävää kun epätyypillinen rannekanava ongelma, leikkaus ja onnistui kai hyvin, ei tulehdusta sormien voimistelu-juttuja pitää tehdä, pe3hmeyttämään voidetta leikkaushaavaan laittss sins- Anonyymi00044UUSI
Joo, sinun vatkaaminen ei ketään raskaaksi saata, apäijä. Totta tämäkin
- Anonyymi00024UUSI
Kyllä sitä tapaamista odottaa kun vaan vastaan tulee * huokaus
- Anonyymi00030UUSI
Jaha, tämä palstaäijän provo ei ole selvästi heteronormatiivinen, jotain erilaista settiä kerrankin. T naiselta hörähdys
- Anonyymi00041UUSI
Monet kuorsaa vielä.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Monet kuorsaa vielä.
Joo pahansuovat papparaiset kuorsaa totuuden päälle niin pitkään kuin kilometreja riittää
- Anonyymi00036UUSI
Palstapuppe hoitaa tämän nk jalustalle nostamisen aika hienosti ihan yksinkin. Kukaanhan ei varmasti henkilöi tällaista aloitusta kehenkään naiseen? Eihän..
- Anonyymi00045UUSI
Palstaseppä ja 24/7 pyörivä sirkus naisen ympärillä. Kyl mää sanon sepisepultura että incelin itkut on kuultu jo globaalisti.
- Anonyymi00048UUSI
No sanotaanko tämän guben aivopäräytyksen osalta, että henkilöiminen vaatii jo tavallista lahjakkaampaa tahallista väärinymmärtämisen tyyppistä toimintaa. Gubella taisi jäädä aloitusta tehdessä tarinan rakennus kiinnittämättä ns nainen virittelee naisen puolisoa. Joo o joo o
- Anonyymi00067UUSI
Palstagubbe hoitaa monenlaisia asioita varmaan työkseen, etenkin kun hänellä on luulo, kuvitelma itsestään. Että on muiden ihmisten yläpuolella tai sillä jalustalla jotensakin parempana miehenä. Mikään avoliitto, avioliitto ei ole kotoisin normaaleista säännöistä, jos se kaatuu kun vieras nainen katsoo ja kenties hymyilee kumppanillesi. Jutustelukaan ei ole kiellettyä, jos se ylitä sopivaisuuden rajoja. Palstagubbelle ei kuulu millään tavalla toisten ihmisten asiat, elämäntapa tai mitä naapuri tekee tai mistä juttelee ihmisten kanssa.
Mutta palstagubben on vaikea ymmärtää, koska hän on aina mielellään sekaantunut muiden ihmisten asioihin ja suhteisiin. Ei katumusta tunne ja syy lienee siinä, kun on niin mustasukkainen muista ihmisistä. Ja aikuisena miehenä kun vielä tiedostaa, että itse ei voi päästä edes tuolle juttelu tasolle naisten kanssa. Mahtaa ikioma aviovaimo tykätä aarteesta minkä sai elämäänsä eikä vapautua ole mahdollista.
Palstagubbe kun ei muut naiset huoli elämäänsä.
- Anonyymi00047UUSI
Voi h*lvetti. Miehillä itsellään ei ole mitään omaa tahtoa eikä selkärankaa eikä moraalia vaan kiltisti vaan menevät lankaan kun joku s*ksipommi tulee vikittelemään?! Just joo. Tuli vaan mieleen. Aina vika siinä toisessa naisessa, ei miehessä mitään??
- Anonyymi00049UUSI
Kuule aapeeäijä nyt taisi käydä tämänkin provon osalta sillä tavalla, ettei ole seivattavissa. Elämä on kovaa trollille
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuule aapeeäijä nyt taisi käydä tämänkin provon osalta sillä tavalla, ettei ole seivattavissa. Elämä on kovaa trollille
Toki aloittajaäijä voi aina jatkaa alikehittynyttä linjaansa ja nakutella toinen toistaan pösilömpiä kommentteja naisena esiintyen, mutta ei se tehoa kuin kaikkein yksinkertaisimpiin ihmisiin ja nekin ovat sitä jo paha maku suussa ns
- Anonyymi00050UUSI
En ole viritellyt yhtäkään, mutta miehet ovat tulleet baarissa juttua heittämään. Heillä on vain unohtunut kertoa että ovat naimisissa, joten asia on niin päin, että varatut jahtaavat sinkkunaisia, jos joltain lohkeaisi.
- Anonyymi00052UUSI
Nämä jos nainen on sinkku mitä merkitystä se kenen pitäs osata housunsa jalassa pitää on se varattu mies
- Anonyymi00066UUSI
Voihan sen oman vastuun tietenkin aina lykätä kaikessa toisille kuten nyt lykkäsit varatuille miehille. Sinullahan ei tietenkään ole mitään vastuuta tai velvollisuutta huomioida ketään tai mitään tarvetta olla edesauttamatta perheiden tuhoamista. Se on etuoikeutuksen käytösmalli se millä oikeutetaan itselle ne asiat jotka ei itselle kuulu. Kyllä se kaikki tulee vielä sinulle takaisin. Se on se maksun aika.
- Anonyymi00053UUSI
Minä ihan tahallani aiheutin avioeron. Miehen vaimo oli hyvin ylimielinen. Ei paljoa tarvinnut kun mies hänet jätti ja muutti minun luokse. Kun ero oli selvä, 2 päivää myöhemmin menimme naimisiin. Sekin oli suunnitelmani. Vein mieheltä kaiken mahdollisen. Hän oli yksinkertainen eikä vaatinut avioehtoa. Hain eroa ja hänen firmansa teki konkan.
- Anonyymi00054UUSI
Rikan voi nähdä toisen silmässä, kirjoittajalla itsellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, helpottaa osoitella toisia.
- Anonyymi00056UUSI
Nyt taitaa olla melkoinen nainen kyseessä, kun on oikein useamman varatun miehen vikitellyt!😂
- Anonyymi00057UUSI
Sattuneesta syystä lopettanut murojen syönnin.
- Anonyymi00059UUSI
Pitänee tosiaankin siirtyä varattujen miesten pariin, jos sinkuista ei löydy mieleistä. Netin välityksellä tutustuminen on läävää ja toisaalta he, jotka irl kiinnittävät minuun huomiota ovat kaukana niistä miehistä joista kiinnostuisin. Esim. Intia, Nepal yms. ei missään nimessä.
- Anonyymi00065UUSI
En ole vikitellyt, en myöskään aiheuttanut eroja. Omatuntoni on puhdas.
- Anonyymi00068UUSI
Samoin täällä👍
- Anonyymi00069UUSI
Enpä ole vikitellyt kenenkään puolisoa, mieystävää. Kaikesta, vähäisestäkin kontaktista on aikaa yli 15-vuotta.
Syyt ovat raskaat ja kokemukset ikävät, on asioita joita ei tee mieli muistella tai niistä edes puhua kellekkään.
Taustalla häärii mielenhäiriötä, vakavaa pakkomiellettä sairastava miehen puolikas, kuka on käsittänyt väärin oikeutensa kanssaihmiseen. Mistään kaipauksesta, rakkaudesta tässä ei ole kysymys vain useammasta ongelmasta ja mustasukkaisuudesta muihin mahdollisesti moniin ihmisiin. Jos joku on sinun takiasi joutunut eroamaan, syy lienee yksin sinussa ja toimissasi, joita tehtailet muille ihmisille.
Onneksi me ihmiset olemme erilaisia ja erehtyässämme pitkän elämän aikana osa meistä ihmisistä ymmärtää, milalinen ihminen on oikeasti paha keskuudessamme. En koskaan huolisi sinua elämääni, en minkäänlaisisissa olosuhteissa ja onneksi on naisia ketkä allekirjoittavat saman.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160977Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66579Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55528
- 47465
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 44460
- 30453
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40443Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430- 33428