Tarkottaa, että yleisesti olen miesten mieleen. En tarkottanut että useampi mies kaipaa juuri nyt.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Entä matalaääniset vasikat?
- Anonyymi00004UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤭tää oli hyvä😅
- Anonyymi00012UUSI
Onko tämä purkaus palstaäijälle tulkittavissa kettuuntumiseksi siitä, että kaikkien pieni maailma ei pyöri teidän vedätysten ympärillä ja joillakin saattaa olla jopa moraali ja selkäranka? Ensi elämään sitten lokaprojekti oy
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko tämä purkaus palstaäijälle tulkittavissa kettuuntumiseksi siitä, että kaikkien pieni maailma ei pyöri teidän vedätysten ympärillä ja joillakin saattaa olla jopa moraali ja selkäranka? Ensi elämään sitten lokaprojekti oy
Lisään tähän vielä sen tason, että tavan tuulihousut ei ainakaan ole yksilöitä "voiman" armosta jotka säätelee muiden elämän kulkua, kyseessä on niinikään narsistinen harha
- Anonyymi00018UUSI
Vasikka oot itte. Kaikki puhut täällä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vasikka oot itte. Kaikki puhut täällä.
Miten tuolla ei ole vielä kolvi poskella?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten tuolla ei ole vielä kolvi poskella?
Ei mulla muuta tähän kaikkivoipaisen sävyiseen debattiin. Kts esim 6.36
- Anonyymi00002UUSI
Olet komea mies😂
- Anonyymi00009UUSI
Mällään ku laitat k sinne :)
- Anonyymi00003UUSI
ainakin kaikki kassut ja konstat 🎗️
- Anonyymi00005UUSI
Mene töihin
- Anonyymi00010UUSI
Aiheuttaako palstaäijän lapselliset triggerit sinussa aidosti näitä demonisia episodeja ja katsot maailman pyörivän narsismisi ympärillä? Retorinen kysymys
- Anonyymi00006UUSI
Sehän on ollut koko yön "töissä" senhän näkee palstalta ja kellon ajoista.
- Anonyymi00011UUSI
No niinpä tietenkin ja sinä et ole nukkunut taaskaan silmäystäkään aloittajaäijän tajunnanvirtaa vahtiessa. Siunausta tms..
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No niinpä tietenkin ja sinä et ole nukkunut taaskaan silmäystäkään aloittajaäijän tajunnanvirtaa vahtiessa. Siunausta tms..
Lopeta toi leukas vääntäminen tai se o. Palasina. Minä olen nukkunut koko yön untamo. Kellon ajat näkee aamullakin. Missä sinun aivot on kääpiö
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lopeta toi leukas vääntäminen tai se o. Palasina. Minä olen nukkunut koko yön untamo. Kellon ajat näkee aamullakin. Missä sinun aivot on kääpiö
Täällä osataan tollukoida kellonaikojen mukaan. En tiedä miksi ei ole ymmärrystä, että kaikkien tiedot tulee selville.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Täällä osataan tollukoida kellonaikojen mukaan. En tiedä miksi ei ole ymmärrystä, että kaikkien tiedot tulee selville.
Tulee selville vai tulee saada selville? Tarkennatko, sillä se nääs muuttaa sanomasi ydintä
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin niin, eli teet vasta aamun urakkana nämä päätelmät mitä lähdet vierittämään eteenpäin ja homma edistyy päivä päivältä vai miten joku fleksailu täällä menikään? Nimimerkillä arvailee täällä muutkin
- Anonyymi00007UUSI
Juu. Hyvä että selvensit tuon. Minä olin se kysyjä toisessa ketjussa. -mies vaan
Ps I Love u - Anonyymi00008UUSI
Suurin osa ihmisistä on heteroita, joten tuo pätee lähes kaikkiin. En ymmärrä miksi kuvittelet olevasi tuossa suhteessa jotenkin poikkeava?
- Anonyymi00014UUSI
Suurin osa on myös järkeä omaavia yksilöitä mistä päästäänkin siihen että koetko katkeruutta aloittajasetä myös naisiin joilla riittää vientiä? Se on tullut jo selväksi että jännämiehet ym komeat kekluusit ovat katkeruudenkohteinasi....
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suurin osa on myös järkeä omaavia yksilöitä mistä päästäänkin siihen että koetko katkeruutta aloittajasetä myös naisiin joilla riittää vientiä? Se on tullut jo selväksi että jännämiehet ym komeat kekluusit ovat katkeruudenkohteinasi....
Tai sitten tämä joko selektiivisen tai aidon yksinkertaisen kommentin laittaja on joku apäijän triggerien "uhreista", joka näitä ubertyperiä kommentteja laittaa kysymyslauseen muodossa. Sellainen naisiin elämälle vieraantuneesti suhtautuva misogyyni, ikävä kyllä näitä täällä riittää
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai sitten tämä joko selektiivisen tai aidon yksinkertaisen kommentin laittaja on joku apäijän triggerien "uhreista", joka näitä ubertyperiä kommentteja laittaa kysymyslauseen muodossa. Sellainen naisiin elämälle vieraantuneesti suhtautuva misogyyni, ikävä kyllä näitä täällä riittää
Misogynia on näppärä keksintö miehille joiden epävarmuus on syvään juurtunutta, sanomattakin selvää että sellaiset huomaa ja hyvin nopeasti..Ja jos joidenkin mielenmaisema ei toimi yhtä niljakkaalla tavalla niin eihän sitä tavanmiesolento ymmärrä, se joko on tai ei ole...
Ei kopioitavissa, just saying. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Misogynia on näppärä keksintö miehille joiden epävarmuus on syvään juurtunutta, sanomattakin selvää että sellaiset huomaa ja hyvin nopeasti..Ja jos joidenkin mielenmaisema ei toimi yhtä niljakkaalla tavalla niin eihän sitä tavanmiesolento ymmärrä, se joko on tai ei ole...
Ei kopioitavissa, just saying.Hui! Se osaa enkkuu 😆🤣🤣🤣
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hui! Se osaa enkkuu 😆🤣🤣🤣
Kuinka raskasta elämä on sulla, Suomen omalla pikku ed geinillä jonka rahkeet riittää lähinnä netissä naisten ja alaikäisten performointiin. Onko kuinka höllivä fiilis kun tietää että läjän nimi on laajemmin tiedossa ja voi vaan rimpuilla ja töräytellä näitä passiivisagressiivia pläjäyksiä eetteriin? Eiköhän se sullekin jo oman elämänsä ruttuturpa ole jo tullut selväksi kuinka laajoilla laakeilla seilaat ;)
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuinka raskasta elämä on sulla, Suomen omalla pikku ed geinillä jonka rahkeet riittää lähinnä netissä naisten ja alaikäisten performointiin. Onko kuinka höllivä fiilis kun tietää että läjän nimi on laajemmin tiedossa ja voi vaan rimpuilla ja töräytellä näitä passiivisagressiivia pläjäyksiä eetteriin? Eiköhän se sullekin jo oman elämänsä ruttuturpa ole jo tullut selväksi kuinka laajoilla laakeilla seilaat ;)
Mutta onhan se nyt jopa hieman hellyttävää, että aapeeäijä osaa oikein jopa tällaisen hienon emojeilla päällenaureskelun metodin. Mitä enemmän niitä pistellään, sen enemmän näyttää siltä, että todella hauskaa onon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41069
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216773- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55518
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 46458
- 30443
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40433- 41422
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18420Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?91416- 31412