Itse taas haluan tuntea rauhaa. Kuinka hermosto rauhoittuu toisen läsnäolosta. Kuinka on turvassa ja vihdoin levätä ja vaikka nukahtaa kainaloon. Lämmintä ja hyvää oloa.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Totta. Itsekin olen tuohon nuorempana sortunut.
Nyt vanhemmiten olen ymmärtänyt, että vaikka kaipaan jännitystä ja haastetta, voi sitä hakea myös esim työelämästä.
Hyvä ja rauhallinen parisuhde ainakin itselläni on edellytys sille, että kykenen töissä ottamaan suuriakin haasteita. Joka on myös taloudellisesti huomattavasti kannattavampaa kuin parisuhteen jatkuva hämmentäminen kun kaipaa jotain säpinää
Eli perhosia vatsaan voi hakea muualtakin kuin suhteesta- Anonyymi00005
Hyvä juttu. Eihän tuo mitenkään sulje pois ettei suhteessa voi olla jännitystä ja haastetta sekä intohimoa. Tuo on vaan se peruste miltä toisen tulee tuntua että uskaltaa nekin tunteet ulos päästää. Turvattomassa suhteessa ei sellaista rauhaa ole.
- Anonyymi00002
Oletko löytänyt uuden rakkaan?
- Anonyymi00007
Kysytkö tuntemattomilta aina tuollaista.
- Anonyymi00003
Ihan samaa mieltä. Itse asiassa joskus sanoinkin hänelle (kaivatulleni), että jos pystyisin hypätä nollasta siihen, että ollaan oltu vuosia kumppanin kanssa yhdessä eikä mikään enää yllätä, hyppäisin. Hermostolle vaikeaa se alkuaika.
- Anonyymi00006
Minä en voisi rakastua jos ihmisestä ei tule heti turvallinen olo ns.oma ihminen. Toki ihastus tuo kipinää. Mut tässä ei puhuta niinkään mistään parisuhteen tylsyydestä vaan miltä toinen tuntuu. Se ei ole minulle ainakaa sama asia vaan turva tuo juuri sen olon että uskaltaa heittäytyäkin. Ja ne kaivattu jutut voisi pitää siellä ikävä palstalla. Ei niitä tarvitse joka palstalla toitottaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en voisi rakastua jos ihmisestä ei tule heti turvallinen olo ns.oma ihminen. Toki ihastus tuo kipinää. Mut tässä ei puhuta niinkään mistään parisuhteen tylsyydestä vaan miltä toinen tuntuu. Se ei ole minulle ainakaa sama asia vaan turva tuo juuri sen olon että uskaltaa heittäytyäkin. Ja ne kaivattu jutut voisi pitää siellä ikävä palstalla. Ei niitä tarvitse joka palstalla toitottaa.
Omalla kohdallani kyse on nimenomaan hermoston yliherkkyydestä eikä siihen vaikuta toisen olemus mitenkään, ei hyvässä eikä pahassa. Eli puhumme ihan eri asioista.
Pahoittelut yrityksestäni kehittää aiheesta keskustelua. Poistun. 👍 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Omalla kohdallani kyse on nimenomaan hermoston yliherkkyydestä eikä siihen vaikuta toisen olemus mitenkään, ei hyvässä eikä pahassa. Eli puhumme ihan eri asioista.
Pahoittelut yrityksestäni kehittää aiheesta keskustelua. Poistun. 👍Itse tulin tänne pakoon ikäväpalstaa koska en jaksa sen ilmapiiriä enää. Toki saat keskustella.
- Anonyymi00004
Ei ne perhoset välttämättä, mutta intohimoa kuitenkin.
Nytkin olin kuvaamassa opintoihin liittyvää kuvasarjaa. En ole liiemmin kiinnostunut luontokuvauksesta ja lintubongaus on tylsintä kuviteltavissa olevaa shaissendaalia. Polut ovat täynnänsä harmaantuneita, homekorvaisia eläkeläisluontokuvauksen harrastajia. Ei olisi takuulla perhosia vatsassa heidän kohdallaan, mutta eivät he muutoinkaan olisi millään tavoin kiinnostavia.- Anonyymi00008
Okei. Ei kyllä sano mitään viestisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821137Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241105Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25512
- 36505
- 112502
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää41457- 19446
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.77430