kyllä, mutta vain luvassa, mutta vain varakkaille ja niitten omistamille terveysjäteille.
Kokoomus on kaikkien niitten takana ja rikkaat rikastuu, kun veronmaksajien
rahoja siirretään terveysjättien osakkeenomistajille.
Wille Rydman - "Terveydenhoito hyvässä jamassa ja parempaa on luvassa",
22
<50
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
On jotain käsittämätöntä miten kieroutunut ihminen voi olla.
- Anonyymi00002
Menis jätkä tutkituttamaan ison päänsä.
- Anonyymi00005
Joo, ei siellä saata paljoa tutkittavaa kylläkään olla.
- Anonyymi00003
"Wille Rydman - "Terveydenhoito hyvässä jamassa ja parempaa on luvassa""
Terveydenhoidon maksut nousivat jälleen kerran ilmeisesti juuri tuon luvassa olevan entistäkin paremman terveydenhoidon vuoksi.
Ääni Willelle ja toinen Riikalle!- Anonyymi00004
Mitä horiset ?
- Anonyymi00006
Villen isossa päässä on paljon tyhjyyttä.
- Anonyymi00007
Saisko terveen paperit jos tutkittaisiin ?
- Anonyymi00008
On myös helpompaa rummuttaa yksityisten terveysjättien puolesta, kun julkinen terveys on ensiksi ajettu huonoon jamaan.
- Anonyymi00009
Tuo, mitä kirjoitat, on koko jutun juju. Mutta hallitus tietää, että yksityinen puoli hoitaa kaiken ja jokaisen halvemmalla. Ollaan siitä tiedosta mielissämme.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo, mitä kirjoitat, on koko jutun juju. Mutta hallitus tietää, että yksityinen puoli hoitaa kaiken ja jokaisen halvemmalla. Ollaan siitä tiedosta mielissämme.
ET VOI olla noin tyhmä ! Kuukausipalkkainen lääkäri julkisella
puolella tulee 10 kertaa halvemmaksi.
Kun maksat 30 € pörräisessä lääkärikäynnistä,
sinä itse ja me kaikki muut veronmaksajat maksamme
siitä KELAn kautta vähintään 150 euroa lisää
riippuen kuuluko käyntiisi tutkimuksia. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
ET VOI olla noin tyhmä ! Kuukausipalkkainen lääkäri julkisella
puolella tulee 10 kertaa halvemmaksi.
Kun maksat 30 € pörräisessä lääkärikäynnistä,
sinä itse ja me kaikki muut veronmaksajat maksamme
siitä KELAn kautta vähintään 150 euroa lisää
riippuen kuuluko käyntiisi tutkimuksia.Ystävä kallis, älä hermostu. Hallituksen itsetarkoitus on yksityistää kaikki mahdollinen, minkä se vaan ehtii ennenkuin heidät siirretään oppositioon. Orpon hallitus on alusta asti puhunut suuria, eipä juuri muuta.
Olen em. kirjoittaja ja kanssasi täysin samaa mieltä, julkinen puoli tulee palauttaa voimiinsa seuraavan hallituksen toimesta.
- Anonyymi00010
Alueellani toimii terveydenhuolto hyvin. Ei voi valittaa. On tosin pitkästä työrupeamasta keskitason eläke ainakin jollei vähän yli. Sillä olen voinut maksaa tk-maksut ja vähäisen määrän lääkkeitä. Koskaan en vielä ole maksukattoa ylittänyt ja siihen summaan rahat riittäisikin vielä hyvin.
En käytä yksityisen palveluja, ihan hyvinvointialueen vastaanotolle menen kun jokin vaiva on. - Anonyymi00011
Julkinen terveydenhoito ei pystynyt hoitamaan hammmastani joka vaatisi juurihoidon tai hampaan poiston.
Sain palvelusetelin joka riitti tilapäiseen paikkaan.
Olen aikaisemmin ostanut apteekista samaa tilapäiseen korjaukseen soveltuvaa tahnaa ja sitä voi laittaa itse hampaaseen jos ymmärtää jotain hampaan paikkauksesta.- Anonyymi00013
Jos julkisella on ruuhkaa saa palvelusetelin.
- Anonyymi00014
Kyllä ne pystyy hoitamaan oikein hyvin, mutta jos on kiireellinen
tapaus esim. hampaan tulehdus eikä vapaita aikoja ole voi saada palvelusetelin.
- Anonyymi00015
Rydman jahotti viherpunikkien riekkumiset alkuunsa. Kiivaimmatkin punikit tyytyvät nieleksimään kiukkuaan.
- Anonyymi00018
Ryydman on tosiaan riekkunut tuon tuosta, vailla järjen häivää.
- Anonyymi00017
Varokaa isopäisiä, kuutiopäisiä ja pallopäisiä !
- Anonyymi00019
Rydmania, Purraa ja Orpoa toisinsanoen.
- Anonyymi00020
Ei ju****ta ! Kaikkia kahjoja pääseekin kansan asioista
päättämään.- Anonyymi00021
Tehdään siihen ensi keväänä muutos, vaikka kokoomus etunenässä vielä ehtii vaikka mitä, mm. veronalennuksia, luvata ennen vaalipäivää.
- Anonyymi00022
Rydman on parhaimpia kansanedustajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396