Mikä sua vaivaa

Anonyymi-ap

Mitä olen muka tehnyt?

31

377

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ärsyttää tää palsta!

• Anonyymi00002

No tottakai tää ärsyttää. Miksi et ota minun suoraan yhteyttä?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No tottakai tää ärsyttää. Miksi et ota minun suoraan yhteyttä?

Mies saa ottaa!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mies saa ottaa!

Kuka mies sulla on?

• Anonyymi00003

Haist huilu

• Anonyymi00004

Onko tuo nyt normaalia käytöstä?

• Anonyymi00007

No sinä olet yksi helvetin kusipää vanha ukonrahjus, jota en huolisi vaikka maksettaisiin. En vaikka koko lähiö yrittäisi yhyttää yhteen. Sinä haluatjuuttua paikallesi ja tuhlataelämää. Minua taasen ei kiinnosta uittojakaan muistella sinun vinyylikokoelmaasi tai muuta vastaavaa.

• Anonyymi00008

Harmi voitaisiin kuunnella yhdessä vanhaa jenkkaa niin että naavat tutisisivat partajouhista.

• Anonyymi00009

Mut toki kaikki kaikenkattavan luottokorttikokoelman omistajat kiinnostaa?
        -slideways

• Anonyymi00011

Jaa no nyt kyllä tunnistin sinut tuosta oikein hyvin kiitos. Minkä takia sun pitää olla tuolla tavalla mulle vihainen? Minä en ole sinulle kuitenkaan mitään tehnyt. Sen sijaan sinä itse jätit minut sanomatta sanaakaan yhtenä iltana kun olin töissä. Oliko se sinun mielestä reilua? Voisit vähän miettiä omalle kohdallesi Jos sinulle joku tekisi samalla lailla.

• Anonyymi00012

Ja toisekseen mitä sinä täällä palstalla teet? Minä tulin sinua huhuilemaan tänne siksi kun sinusta ei mitään kuulu minä en tee täällä mitään muuta. Ja sitten sinä alat riehumaan...

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mut toki kaikki kaikenkattavan luottokorttikokoelman omistajat kiinnostaa?
        -slideways

No ainakin enemmän, kuin eläkepäivistä haaveilevat kurpakkeet, joiden hiuksetkin ovat muuttuneet valkoisiksi ja etsivät itselleen nuorempaa naista, jonka elämää hukata, kun omat lapset ovat jo aikuisiässä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No ainakin enemmän, kuin eläkepäivistä haaveilevat kurpakkeet, joiden hiuksetkin ovat muuttuneet valkoisiksi ja etsivät itselleen nuorempaa naista, jonka elämää hukata, kun omat lapset ovat jo aikuisiässä.

On kyllä ala-arvoista tekstiä sinulta ja kaiken kokemamme jälkeen kehtaat olla tommonen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Nyt kyllä osoitit todellisen luonteesi. Sinä et itse puhu totta varmaan mistään, etkä tunnu yhtään luotettavalle ihmiselle. Ap

• Anonyymi00022

Kusipää? Mikä minusta tekee kusipään? Kysyn vaan. Sinulle ole tehny mitään pahaa, enkä ole mitään pahaa sanonut. Voisit rauhottua oikeasti. Miten minun vinyylikokoelma liittyy tähän yhtään mitenkään?
        Kyllä olisin sinun kanssa halunnut asuntoja katsella ja kihloihin mennä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

?! Minä en ole etsinyt nuorempaa naista, jonka kanssa hukata elämää. Olen kyllä seurustellut sinun kanssa ihan tosissani. Ja edennykin olisin, sinä päätit sitten vaan lähteä ilman keskustelua. JA sitten tulet tänne haukkumaan minua.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jaa no nyt kyllä tunnistin sinut tuosta oikein hyvin kiitos. Minkä takia sun pitää olla tuolla tavalla mulle vihainen? Minä en ole sinulle kuitenkaan mitään tehnyt. Sen sijaan sinä itse jätit minut sanomatta sanaakaan yhtenä iltana kun olin töissä. Oliko se sinun mielestä reilua? Voisit vähän miettiä omalle kohdallesi Jos sinulle joku tekisi samalla lailla.

Tähän ei nyt liity työpaikat millään tavalla.

• Anonyymi00010

Ilmeisesti et ole tehnyt mitään positiivisesti näkyvää, joten pitäisikö olla jotenkin positiivinen.

• Anonyymi00014

Mitä positiivisesti näkyvää?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä positiivisesti näkyvää?

Ylipäätään jotain positiivista, että saisit edes yhden ihmisen hyvälle päälle, ehkä itsesi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ylipäätään jotain positiivista, että saisit edes yhden ihmisen hyvälle päälle, ehkä itsesi.

Aika vaikeaa se on jos ei saa edes yhteyttä pitää... Mutta johan tuossa jo sanoi ettei tämmöinen ukon rahjus kiinnosta enää ainoa vaan että vielä ennen lähtöä antoi ymmärtää ihan muuta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aika vaikeaa se on jos ei saa edes yhteyttä pitää... Mutta johan tuossa jo sanoi ettei tämmöinen ukon rahjus kiinnosta enää ainoa vaan että vielä ennen lähtöä antoi ymmärtää ihan muuta.

En ole sinusta kiinnostunut ikinä! Enkä tule koskaan kiinnostumaankaan!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En ole sinusta kiinnostunut ikinä! Enkä tule koskaan kiinnostumaankaan!

Olit kiinnostunut aika paljonkin kun täällä olit. Mikä helvetti sinuun on mennyt? Varmaan jo uusia miehiä jallitat minkä ehdit.

• Anonyymi00019

ei mitään asiaa

• Anonyymi00023

Sinut tuntien, oot jo varmaan taas lämmitellyt sen H miehen kanssa suhdetta uudelleen... Sitten tulet tänne haistattamaan minulla pitkät.

• Anonyymi00024

A-miehen kanssa näin hänet kaupassa lauantaina!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

A-miehen kanssa näin hänet kaupassa lauantaina!

No sulla niitä miehiä riittää kyllä joka sormelle.

• Anonyymi00027

Laita lapsi asialle ja tee itse perässä. Tai ennakoi ja tee itse 🤔

• Anonyymi00029

Mitä haluat sanoa tällä? Ap

• Anonyymi00030

Pissinyt omiin muroihis?

• Anonyymi00031

En ole tehny yhtään mitään. Minut on jätetty tylysti ja sitten tultu vielä haukkumaan tänne. Minä ole kuin pari kaipausviestiä kirjoittanu hänelle. Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      778
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      760
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      653
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      587
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    11. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      503
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      402
      452
    14. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    15. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      394
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    20. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    Aihe