En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Kuka nainen olet?
- Anonyymi00002
Odotan viestiäsi
- Anonyymi00003
Ymmärrän.
- Anonyymi00004
Ei ole paha mieli. Suudella voisimme?🔥
- Anonyymi00006
Hyvä niin. En tiedä, olisiko se viisasta…
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä niin. En tiedä, olisiko se viisasta…
Miksei olisi? Me kuulutaan toisillemme.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloittaja kuuluu minulle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitäisi tutustua oikeasti ensin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä ainakin haluan tutustua suhun koko sydämestäni
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voit lähettää viestiä mulle...
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
En lähetä viestiä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
En lähetä viestiä.
Miksi et lähetä? Mitä haittaa siitä olisi?
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
En lähetä! Joka ketjuun kirjoitat ton saman etkä usko että en ole koskaan ikinä laittamassa sulle viestiä tai mitään vaikka mulla sun numero onkin
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
En lähetä! Joka ketjuun kirjoitat ton saman etkä usko että en ole koskaan ikinä laittamassa sulle viestiä tai mitään vaikka mulla sun numero onkin
Miksi se on ongelma?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eikö olisi parempi vaan kertoa tunteistaan kuin pitää niitä turhaan sisällä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikö olisi parempi vaan kertoa tunteistaan kuin pitää niitä turhaan sisällä?
Mikä palstaromanssi täällä on syntymässä?
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sekoilet nyt ihan väärän ihmisen kanssa selvästikin. Minä en ole tuo jonka kanssa tuossa nyt romanssia väännät.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi se on ongelma?
Ihan samasta syystä kuin se on hänelle ongelma laittaa viestiä minulle.
- Anonyymi00039
Anonyymi00019 kirjoitti:
En lähetä viestiä.
Kaunis silmä
- Anonyymi00005
En minäkään jaksa tätä paikkaa.
- Anonyymi00007
Tää palsta on välillä tosi hullu. Haluaisin sulta jotain merkkiä irl, että tykkäät, niin uskallan lähestyä.
- Anonyymi00011
Eipä nähdä missään järkevästi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eipä nähdä missään järkevästi.
Missä voisitte nähdä? Onko teillä jotain yhteisiä paikkoja tai harrastuksia, joissa voisitte nähdä ja tutustua lisää? Asutteko lähellä toisianne ja voitte törmätä? Voitteko lähettää viestiä toisillenne?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä voisitte nähdä? Onko teillä jotain yhteisiä paikkoja tai harrastuksia, joissa voisitte nähdä ja tutustua lisää? Asutteko lähellä toisianne ja voitte törmätä? Voitteko lähettää viestiä toisillenne?
Ei voida missään nähdä. Enkä pidä sitä myöskään järkevänä kenenkään kannalta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi se ei olisi järkevää?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei rakkaus ole mikään järkijuttu, vaan se että kaksi ihmistä on onnellisia yhdessä. Se on tärkeintä maailmassa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sä tarvitset puolison, rakkautta ja läheisyyttä. Mä olisin tarjolla ja saisit musta niin hyvän puolison.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi se ei olisi järkevää?
varattujen juttuja taitaa olla..?
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sä tarvitset puolison, rakkautta ja läheisyyttä. Mä olisin tarjolla ja saisit musta niin hyvän puolison.
Olet jo toisen puoliso.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
varattujen juttuja taitaa olla..?
Ootko ihan tosissasi näin tota todellisuudesta vieraantuneen tulkintasi suhteen aapeeäijän teennäisestä tusinamonologista?
- Anonyymi00010
Olet paha paha paha nainen
- Anonyymi00012
Tosi paha…
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tosi paha…
Ikeä etkä yhtään niin mukava.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ikeä etkä yhtään niin mukava.
Mutta ajatteletko silti kun tänne kerta kommentoit....?
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta ajatteletko silti kun tänne kerta kommentoit....?
Ajattelin kertoa vain tämän ja varoittaa muita kokemuksena.
- Anonyymi00035
Kerro mikä tekee siitä pakkomielteinen kohteesta, jonka päättäväisesti visioit guben hubbabubbauutisiin, eli aloituksiin niin absoluuttisen pahan ihmisen? Kakaise ulos ihan tässä vaan lähipiirin kesken. T naiselta
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Onko niin kauhea kotka, että kehtaa olla ilkeä ilkeille takaisin? No ehkä joskus nuotiokitaran äärellä hyvällä muistellaan kunta vaan my lord kunta vaan
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko niin kauhea kotka, että kehtaa olla ilkeä ilkeille takaisin? No ehkä joskus nuotiokitaran äärellä hyvällä muistellaan kunta vaan my lord kunta vaan
Ei on vaan ilkeä ja inhottava ja itsekäs.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei on vaan ilkeä ja inhottava ja itsekäs.
Itsekäs, eli pitää puolensa eikä suostu esim uhrilampaaksi muiden valheiden alttarille, että hei take one for the team. Se ois vähän liian protestanttista
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Itsekäs, eli pitää puolensa eikä suostu esim uhrilampaaksi muiden valheiden alttarille, että hei take one for the team. Se ois vähän liian protestanttista
Mielenkiintoista 🤔 tarkentaisitko vähän!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Juu ei tänne kannata hoastella yhtikäs mitään, sekoittaa vaan niin salaisia palstasuhteita. Parempi pysyä pois ettei tule harhailtua.
Tulee perästä mt uhkailu. Osuessa oikealle gubelle suuttuu saa...ana pahanpäiväisesti. Ei ikinä lonkeroita tuon katalalan pinnallisen lipevän miehen ympärille. Pelottava muurari.
-sivusta - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Juu ei tänne kannata hoastella yhtikäs mitään, sekoittaa vaan niin salaisia palstasuhteita. Parempi pysyä pois ettei tule harhailtua.
Tulee perästä mt uhkailu. Osuessa oikealle gubelle suuttuu saa...ana pahanpäiväisesti. Ei ikinä lonkeroita tuon katalalan pinnallisen lipevän miehen ympärille. Pelottava muurari.
-sivustaEi laitasivusta kuitenkaan.
- Anonyymi00042UUSI
🥰🥰
- Anonyymi00044UUSI
Ootko sää se suzuki v-strom nainen?
Ihanaa vuoristoajelua! - Anonyymi00045UUSI
No hyvä mulla ei ole enää mitään tunnetta sua kohtaan piste
- Anonyymi00046UUSI
en minä huoli kun yhden miehen semmoisen maailman suloisimman ihanimman mussun :)
- Anonyymi00047UUSI
julkinen palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77778Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20503- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402452- 30436
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39394- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384