No näkykö ??

Anonyymi-ap

Ne Veronican tatuoinnit Tanssi Tomaattien Kanssa ohjelmassa. En nähnyt ko. ohjelmaa, kun olin Rismassa puristelemassa tomaatteja.

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ossoo sannookun olin sitimarketissa puristelemassa avokaadoja.

• Anonyymi00002

Huomasin eilen ja pahaa teki. Olen vanhan koulukunnan mies, kuten tuttavani Yhdysvalloissa, joka omistaa erään aikuisviihdesivuston. Hänellä oli ensimmäistä kertaa ongelmia jo 2008 siinä, että joillakin naisilla oli tatuointi. Niitä peitettiin kuvauksissa vaatteilla ja meikkaamalla tatuoinnit piiloon, koska asiakkailta tuli melko suoraa kuittia tatuoiduista naisista. Tämä tilanne 2008.

Tämä ehdottomuus on joutunut vuosien saatossa joustamaan. Sivustolla on nykyään tatuoituja naisia, koska "ei voi mitään". Tilanne on se mikä on.

Mieleen jäi sivuston omistavan miljonäärin lausahdus vuonna 2009, kun yksi hänen malleistaan sanoi erään naisen olevan "kuuma". Tuttavani vastasi: "Yes, she's hot, except for the tattoos" eli "Kyllä, hän on kuuma – paitsi tatuointien osalta."

Jo silloin tatuointeja pidettiin naisen arvoa alentavina. Asia on sinänsä jännä, että naiset ovat itse päättäneet alkaa ottaa tatuointeja eli tarkoituksellisesti laskea omaa arvoaan. Siinä on vaikea nähdä mitään logiikkaa.

Jos joku osaa avata asiaa, olen kiitollinen.

• Anonyymi00007

Joo niin varmaan. Kohta äitisi tuo kaakaota ja leipiä iltapalaksi.. ja muistuttaa hullunlääkkeiden ottamisesta. Mieslapsi, tottele äitiäsi, koska asut vielä kotona 51-vuotiaana.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo niin varmaan. Kohta äitisi tuo kaakaota ja leipiä iltapalaksi.. ja muistuttaa hullunlääkkeiden ottamisesta. Mieslapsi, tottele äitiäsi, koska asut vielä kotona 51-vuotiaana.

Erittäin fiksusti päätelty: Mies joka ei pidä tatuoinneista naisella, on hullu joka vielä aikamiehenä asuu äidin luona hoivattavana.

Kenellä sitten vippaa päästä, onkin sitten jo eri tarina.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Erittäin fiksusti päätelty: Mies joka ei pidä tatuoinneista naisella, on hullu joka vielä aikamiehenä asuu äidin luona hoivattavana.

Kenellä sitten vippaa päästä, onkin sitten jo eri tarina.

Yhtä lailla, nainen joka pitää tatuoiduista miehistä on hullu. Tatuoinnit ovat selkeä turn-off sekä miehillä että naisilla. Ei kukaan tervejärkinen ota tatuointeja, vaikka minulla onkin kaksi tatuointia. Mutta ne oli pakko ottaa. Mielipiteelläni ei ollut väliä.

Tatuointini ovat tosin niin pienet, ettei niitä näe, vaikka päälläni ei olisi muuta kuin alushousut. Vaikka olisin alasti, joudun näyttämään, missä tatskani ovat.

Mikä järki on tatuoinneissa, jotka ovat pelkät pisteet? Niitä käytetään laser-kohdistuksessa: "Pienet, yleensä neulanpiston kokoiset tatuoidut pisteet ovat olleet pitkään vakiokäytäntö sädehoidon kohdistamisessa.

Niiden avulla varmistetaan, että potilas asettuu jokaisella hoitokerralla lineaarikiihdyttimeen täsmälleen samaan asentoon ja että sädehoitolaitteen laservalot kohdistuvat millintarkasti oikeaan kohtaan. Pisteitä tehdään tyypillisesti 1–3 kappaletta hoitoalueesta riippuen.

Röntgenhoitaja tekee pisteet sädehoidon suunnitteluvaiheessa pienen neulan (esim. lansetin) ja musteen avulla. Pisteet ovat pysyviä."

Kuten huomaatte, parhailla tatuoinneilla on tarina, miksi sellaiset on tullut ottaneeksi tai tässä tapauksessa saaneeksi.

• Anonyymi00003

Onkohan verhoniikalla tomaateissakin kuvia?

• Anonyymi00009

Tärkeintä on se, onko sinulla reisissä tatuointeja.. Mmmmh kuuminta hottia..

• Anonyymi00004

Ei näkynyt karseita tatskoja ja venytetyt korvatkin oli peitossa.

• Anonyymi00005

Se korvanreikien venyttely vasta karseaa katseltavaa on. Hyhhelvatti

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se korvanreikien venyttely vasta karseaa katseltavaa on. Hyhhelvatti

No voi ei äiti tuo sinulle kohta vaipan ja Neuvostoliitto-aiheisen luuserointioppaan, joka auttaa sietämään tatuointeja ja vuotta 2026.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No voi ei äiti tuo sinulle kohta vaipan ja Neuvostoliitto-aiheisen luuserointioppaan, joka auttaa sietämään tatuointeja ja vuotta 2026.

Älähän nyt enempää kerro ongelmistasi

• Anonyymi00016
        UUSI

onko lapsena nosteltu korvista :D

• Anonyymi00006

Voi rakas. En itsekään nähnyt. Olisimmepa kohdanneet Prismassa ja yhdessä puristelleet tomaatteja.. ja vielä samaa tomaattia.. Grrrrr. Voisimme tällä hetkellä nöpöstellä ja katsoa samaa pilipalisarjaa tv. stä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyllä toi Verokikan pitää laittaa hanskat käteen, että tatskat ei näy.
      Niin ja kuka on se mies, jokka koko kaula tatskoissa ja korvissakin jotkut härpäkkeet.
      Karmea ohjelma toi Tanssi Tomaattien Kanssa ..........

• Anonyymi00013
        UUSI

Hienoa kun tuollaiset spedet ovat nuorison esikuvina

• Anonyymi00014
        UUSI

Voin lainata kirkuvan vihreet hitsaushanskat joissa on pituutta kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      798
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      760
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      653
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    9. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      513
    10. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      476
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      402
      462
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      77
      445
    15. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      404
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      27
      391
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    Aihe