ajettiin ukos liikkeestä
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Eivätköhän he omalla käytökselään aivan itse kävelleet ulos ja kävelyttivät ulos myös muita. Aiheuttivat hirvittävää tuhoa. Moni heistä ei ole kyennyt korjaamaan tekojaan.
- Anonyymi00002
opettiko jeesus katkeruuteen jos et anna veljelle anteeksi sinullekaan ei anneta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
opettiko jeesus katkeruuteen jos et anna veljelle anteeksi sinullekaan ei anneta
Täytyy saada tarkka selvitys väärintekijältä, mistä oli kysymys, jonka pohjalta voidaan keskustella. Jos ei edes tunnusteta ja kaduta ja pyydetä anteeksi, niin ei tietenkään ole mitään anteeksiantoakaan.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tässä ei jesuksia tarvita. 🧔♀️🧔♀️
- Anonyymi00004
Myös aarno haho oli järkyttävä hoitomies ja järkyttävä seksuaalirikollinen, samanlainen kuin oiva savela ja epstein.
näiden hoitomiesten ja seksuaalirikollisten apuna on pyörinyt naimattomia naisia, auttaen heitä mm. erja-liisa paimen
ja hanna pyy
olihan epsteinillakin naisavustaja, Ghislaine Maxwellista
hoitomiehet käyttivät useampia naisia avustajinaan- Anonyymi00005
tiklis kirjoitti:
olihan epsteinillakin naisavustaja, Ghislaine Maxwellista
hoitomiehet käyttivät useampia naisia avustajinaanKiimaiset ukkomiehet käyttivät paikkakunnan kateellisia naisia kätyreinään.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiimaiset ukkomiehet käyttivät paikkakunnan kateellisia naisia kätyreinään.
oli myös muita vl-uskoon kuuluvia yksinäisiä naisia, joita pidin ystävinä, he koko ajan toimivat hoitomiesten määräysten mukaan, halusivat vahingoittaa minua.
tiklis kirjoitti:
oli myös muita vl-uskoon kuuluvia yksinäisiä naisia, joita pidin ystävinä, he koko ajan toimivat hoitomiesten määräysten mukaan, halusivat vahingoittaa minua.
he todellakin olivat "ystäviä"
- Anonyymi00006UUSI
tiklis kirjoitti:
he todellakin olivat "ystäviä"
Kätyrit esittivät ystävää kasvotusten ja myös puhuessaan minusta muille. Kätyrit antoivat ymmärtää, että he tietävät ystävänä, mitä minulle kuuluu, vaikka tiesin jo alunperin että heille ei tule kertoa mitään kuulumisia. Se, että kätyreillä ei ollut mitään tietoa asioistani, ei hidastanut heitä, vaan he juoruilijoina levittivät ympäriinsä minusta itse keksimäänsä sontaa. Narsku on narsku - varokaa niitä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kätyrit esittivät ystävää kasvotusten ja myös puhuessaan minusta muille. Kätyrit antoivat ymmärtää, että he tietävät ystävänä, mitä minulle kuuluu, vaikka tiesin jo alunperin että heille ei tule kertoa mitään kuulumisia. Se, että kätyreillä ei ollut mitään tietoa asioistani, ei hidastanut heitä, vaan he juoruilijoina levittivät ympäriinsä minusta itse keksimäänsä sontaa. Narsku on narsku - varokaa niitä.
Näitä "ystäviä", jotka ovat ryssien kätyreitä ja joita hoitomiehet ohjaavat, heitä on ollut paljon minun ympärillä.
Täys narsku, heini kantola. kirsti antila pyöri mukana, jo nuoruudesta asti. Hänen sisarukset, koko perhe täysin ryssien kätyreitä.
Helsinkiin muutettuani, seija ja anja laukka olivat "ystäviä", seija jopa yritti minut saada ihastuun ari eilolaan.
Oulussakin sauli lehtikangas yritti, että ihastuisin häneen. Oulussa oli myös kimmo lahdenperä, joka on edennyt hyvin turun ry:n toiminnassa. Hänen äiti torppasi minun ystävän kihlauksen ja hänelle ohjattiin mieheksi ryssien kätyri.
Näitä ryssien kätyreitä on todella paljon vl-liikkeessä, Helsingissä oli myös markus airas.
Revonlahdella, aimo hautamäki kurmootti minun tätiä. Myös minun sukuuni tuli jorma saarnio ja timo niemikorpi. Töysässä, raija lamminaho.
Tätä listaa voisi jatkaa vaikka mihin asti, tämmöinen on vanhoillislestadiolainen liike, nämä ihmiset pitävät itseään uskovaisina. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näitä "ystäviä", jotka ovat ryssien kätyreitä ja joita hoitomiehet ohjaavat, heitä on ollut paljon minun ympärillä.
Täys narsku, heini kantola. kirsti antila pyöri mukana, jo nuoruudesta asti. Hänen sisarukset, koko perhe täysin ryssien kätyreitä.
Helsinkiin muutettuani, seija ja anja laukka olivat "ystäviä", seija jopa yritti minut saada ihastuun ari eilolaan.
Oulussakin sauli lehtikangas yritti, että ihastuisin häneen. Oulussa oli myös kimmo lahdenperä, joka on edennyt hyvin turun ry:n toiminnassa. Hänen äiti torppasi minun ystävän kihlauksen ja hänelle ohjattiin mieheksi ryssien kätyri.
Näitä ryssien kätyreitä on todella paljon vl-liikkeessä, Helsingissä oli myös markus airas.
Revonlahdella, aimo hautamäki kurmootti minun tätiä. Myös minun sukuuni tuli jorma saarnio ja timo niemikorpi. Töysässä, raija lamminaho.
Tätä listaa voisi jatkaa vaikka mihin asti, tämmöinen on vanhoillislestadiolainen liike, nämä ihmiset pitävät itseään uskovaisina.lamminahon perhe Töysästä, ovat seksuaalirikollisia, he ovat samanlaisia kuin epstein. heidän isä oli puhuja.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
lamminahon perhe Töysästä, ovat seksuaalirikollisia, he ovat samanlaisia kuin epstein. heidän isä oli puhuja.
monet näistä ryssien kätyreistä ovat edenneet korkealle yhteiskunnassa, tuomo antila työskentelee korkeimassa oikeudessa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
monet näistä ryssien kätyreistä ovat edenneet korkealle yhteiskunnassa, tuomo antila työskentelee korkeimassa oikeudessa.
kuulosrat itse srkn kätyriltä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
kuulosrat itse srkn kätyriltä
et varmaan vielä ole päässyt puhumaan vaikka sakastissa maistuu pulla
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
et varmaan vielä ole päässyt puhumaan vaikka sakastissa maistuu pulla
lähinnä teitä srklaisia riittää täällä keräämässä sääliä olemattomassa vihollisesta ja hoito miehistä
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
lähinnä teitä srklaisia riittää täällä keräämässä sääliä olemattomassa vihollisesta ja hoito miehistä
olisitte pysynet siellä seuroissa emme tarvitse teidän vakuutteluja oikeasta uskosta
Anonyymi00012 kirjoitti:
SRK on tykitetty täyteen hoitomiehiä, eli ryssien kätyreitä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
olisitte pysynet siellä seuroissa emme tarvitse teidän vakuutteluja oikeasta uskosta
"olisitte pysynet siellä seuroissa emme tarvitse teidän vakuutteluja oikeasta uskosta"
Et kai sinä nyt väitä, että seuroissa käynti on uskovaisuuden ehto. Siellähän kököttävät myös hoitajat korjaamattomine väkivallan tekoineen. Niin, että se siitä seurapenkki uskovaisuudesta.
Turun ry:llä mikko salakari, puhuja.
seija os. hakulinen, hänkin esiintyi "ystävänä"tiklis kirjoitti:
leena myllylä os.jokelainen ryssien kätyri
markku kieloaho ja soili tokola ovat pedofiilejä
rolf meier ja kirsi sandelin ovat ryssien kätyreitätiklis kirjoitti:
rolf meier ja kirsi sandelin ovat ryssien kätyreitätommi myrskykari ja jouni konttila ryssien kätyreitä
tiklis kirjoitti:
rolf meier ja kirsi sandelin ovat ryssien kätyreitäjanne ja vesa kieloaho, pedofiileja
tiklis kirjoitti:
leena myllylä os.jokelainen ryssien kätyri
heikki leppikangas, ryssien kätyri
nämä ryssien kätyrit, sanovat toisilleen, jumalanterve toveri, onhan heillä suurempi agenda, jonka puolesta työskentelevät.
Voiko joku vielä sanoa, että vl-liikkeen sisällä olevat ryssien kätyrit ja pedofiilit ovat uskovaisia.
tiklis kirjoitti:
Voiko joku vielä sanoa, että vl-liikkeen sisällä olevat ryssien kätyrit ja pedofiilit ovat uskovaisia.
"Armon varas" on teologinen ja hengellinen käsite, jolla viitataan tilanteeseen tai ihmiseen, joka ottaa Jumalan armon ikään kuin luvattomasti tai väärin perustein itselleen ilman todellista parannuksentekoa tai synnintuntoa.
sitten on näitä, jotka eivät kuulu vl-liikkeeseen.
antero ja matti hummasti
jo lapsena opettaja, reino koivunen
naapureita, väänäset, pasaset, väyryset.
yläasteella luokanvalvoja hokkanen, kotitalousopettaja (nimi unohtunut)
kaikkia tosiaan en muista enää nimeltä. työpaikoilla on ollut useampia,mm. åman.houtokokouksissa 😹👍
ajettiin ukos liikkeestä 😹👍- Anonyymi00016UUSI
Matti Rastas homo heikki
- Anonyymi00017UUSI
suomen vero rahoilla on kiva elää
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
suomen vero rahoilla on kiva elää
tilille napsahtaa joka kuukausi 1515 euroa
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
tilille napsahtaa joka kuukausi 1515 euroa
meneekö siitä toi loppu osa äitille mitä jää jäljelle
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
meneekö siitä toi loppu osa äitille mitä jää jäljelle
jos 677 menee vuokraan jäljelle jää 823=lestadiolaisten sadi?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
jos 677 menee vuokraan jäljelle jää 823=lestadiolaisten sadi?
eliyaahu haa ilaha illalla
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
eliyaahu haa ilaha illalla
onko tämä cuicelo oon kuullut et ne aiheuttaa pään vaivaa srk nakeille
Kun katsoo tätä, kuinka paljon vl-liikkeen sisällä olen tavannut pedofiileja ja ryssien kätyreitä. Varmasti niitä on paljon enemmän, varsinkin Oulun seudulla ja se on selvä, että heitä on myös paljon, jotka eivät kuulu vl-liikkeeseen. Suomi on tykitetty täyteen ryssien kätyreitä ja kuinka paljon heitä on ulkomailla, Viro, Liettua, Latvia, Puola, Unkari, Tsekki, Saksa jne. kyllä niitä on tykitetty sinnekin, niitä on joka maassa maailmalla.
- Anonyymi00021UUSI
Oletteko huomanneet sellaisen asian, kuinka nopeaa lestadiolaismiehet menevät uudestaan avioon puolisonsa kuoleman jälkeen ? Tähän yksi syy on: Koska miesten seksuaalinen tarve on hirmuinen ja kun itsetyydytys eli onania on syntiä, niin pakkohan se on tuota pikaa löytää uusi puoliso, johon tyydyttää halunsa. Toinen uskonopillinen kielto on, ettei uusiin naimisiin saa mennä, ennenkä vasta sitten, kun se eka puoliso on kuollut. Erotakaan ei voi ja jos sen toisen kumppanin kanssa on hirveän vaikeata se yhteiselämä, niin voi olla asumus erossa, muttei uuteen liittoon ole asiaa tai olet suuri syntinen. Ei voi olla mainitsematta tuota kansanedustaja julkkista Pekka Aittakumpua, joka erosi puolisostaan. Saa nähdä, pärjääkö hän ilman uutta naista, ja mihin tyydyttää seksuaaliset tarpeensa. Näitä eroja lestadiolaisten keskuudessa on ollut paljon ja aina se mies on lähtenyt isosta perheestään jonkun nuoren naisen matkaan. Uskokaa tai älkää, mutta kyllä tämä miehinen seksuaalisuuden tarve on kovaakin kovempaa ja sitten jotkut tosikot miehet muka selittää, kuinka ovat pystyneet hillitsemään himonsa.
- Anonyymi00024UUSI
Ilman julkisuutta lestatiolainen mies raiskaisi edelleen. Tämä antaa miettimisen aihetta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881323Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu39869- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan91614- 65610
- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505