Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
luin ett arkki :D
- Anonyymi00006UUSI
”Olemme niin läheisiä, että jaamme jopa wc-paperiarkin” -sivuajatuspieru
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
”Olemme niin läheisiä, että jaamme jopa wc-paperiarkin” -sivuajatuspieru
Tarvit siis fantasiatasolla siipimiehen kaikkiin hommiin vai miten tämä lystikäs röhkäisy pitäisi tulkita uncle?
- Anonyymi00002UUSI
Ei tarvitse kuin pitää sovitusta kiinni.
- Anonyymi00008UUSI
Eikös se mennyt jo 🤔
Sivusta - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös se mennyt jo 🤔
SivustaMinä pidän aina sopimuksen, jos nainen ei sitä pidä, sille en voi mitään.
- Anonyymi00003UUSI
Olisi mukavaa jakaa arki kyllä.
- Anonyymi00023UUSI
Niin olisi❤️sivusta
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin olisi❤️sivusta
Mietin, ehkä toivoinkin hetken, että minulleko esinnyit silloin? Epäröin ja salaa ihastelin näkemääni, taisi olla unta vain? Viimeisin näkymä jäi jostain syystä mieleen?
Taisi olla vain jotain harhan poikaista itseltä ja väärin ymmärtämistä, mikä mun kohdalla taitaa olla jo tullut tavaksi? Harhailen harhojeni parissa yleensä vain harhaan. Harhaoppi vie tuhkatkin pesästä.
Siksi pidättäydyn haaveilenasta, koska se on monesti väärä tie onneen. Enemmänkin vie epäonneen, siksi haaveet kaatuu itsellä helposti ja syynä on liiallinen optimismi. Haluan uskoa aina mielummin liian hyvään kuin pahaan. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mietin, ehkä toivoinkin hetken, että minulleko esinnyit silloin? Epäröin ja salaa ihastelin näkemääni, taisi olla unta vain? Viimeisin näkymä jäi jostain syystä mieleen?
Taisi olla vain jotain harhan poikaista itseltä ja väärin ymmärtämistä, mikä mun kohdalla taitaa olla jo tullut tavaksi? Harhailen harhojeni parissa yleensä vain harhaan. Harhaoppi vie tuhkatkin pesästä.
Siksi pidättäydyn haaveilenasta, koska se on monesti väärä tie onneen. Enemmänkin vie epäonneen, siksi haaveet kaatuu itsellä helposti ja syynä on liiallinen optimismi. Haluan uskoa aina mielummin liian hyvään kuin pahaan.Unelmat toteutuu👸🏼♾️🌛💍💫🪐✨🔥👸🏻
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siksi pidättäydyn haaveilenasta, koska se on monesti väärä tie onneen. Enemmänkin vie epäonneen, siksi haaveet kaatuu itsellä helposti ja syynä on liiallinen optimismi. Haluan uskoa aina mielummin liian hyvään kuin pahaan.Olet todella tunnistettava mutta miksi hänelle kirjoitat tälläistä? Se on ristiriidassa kertomiesi asioiden kanssa.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä, niin saisit irtioton, senkin minttulaku.
T.mikähän mies......
https://m.youtube.com/watch?v=0mSGydswh3E- Anonyymi00011UUSI
Miten niin? Palstallahan sinä viihdyt. Jo melkein kymmenen vuotta.
https://www.youtube.com/watch?v=yZIummTz9mM
- Anonyymi00005UUSI
joo kunhan ei liian iso p ippeli
- Anonyymi00007UUSI
Ahdistaa ajatuskin
- Anonyymi00010UUSI
Tismalleen samat ajatukset mulla. En ikinä voisi enkä haluaisi asua yhdessä sen miehen kanssa vaikka hän ihan hyvä tyyppi onkin. Eletään aivan liian erilaista elämää ja niitä ei voisi yhteensovittaa ikinä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tismalleen samat ajatukset mulla. En ikinä voisi enkä haluaisi asua yhdessä sen miehen kanssa vaikka hän ihan hyvä tyyppi onkin. Eletään aivan liian erilaista elämää ja niitä ei voisi yhteensovittaa ikinä.
Miksi edes mietit sitten sellaista. Hän mies kyllä löytää varmasti itselleen sopivan naisen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi edes mietit sitten sellaista. Hän mies kyllä löytää varmasti itselleen sopivan naisen.
No en mietikään, kunhan vastasin huvikseni tuohon viestiin vaan. Kuulostaa erikoiselta vastaukselta joo, mutta niin on meidän tilannekin hyvin erikoislaatuinen..
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No en mietikään, kunhan vastasin huvikseni tuohon viestiin vaan. Kuulostaa erikoiselta vastaukselta joo, mutta niin on meidän tilannekin hyvin erikoislaatuinen..
Ehkä minua ärsyttää aina tuo; eletään niin erilaista elämää. Sama ihminen voi elää omassa elämässään hyvin erilaista elämää, silti hän on sama ihminen. Jos joku ihminen on ollut trukkikuski ennen maailman tähteyttään, pitääkö ihmiset häntä trukkikuskina vai maailmantähtenä. Ihminen on hurjan sopeutuvainen ja suhteessa aina tärkeintä on, millainen hän on ihmisenä eikä esim. se mitä hän tekee ammatikseen tai harrastaa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Anteeksi, kiihdyn joskus nopeasti, osaan kyllä jarruttaakin tarvittaessa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pitikö äkkiä heti vastata kun ärsytti että miestä ahdistaa olla sinun kanssa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pitikö äkkiä heti vastata kun ärsytti että miestä ahdistaa olla sinun kanssa.
Ehkä ei tarkoittanut sinua.
- Anonyymi00012UUSI
Olisi.
- Anonyymi00014UUSI
Sopii jos sinä tiskaat ja siivoat?
- Anonyymi00015UUSI
Niin, eihän ole pakko välttämättä asua koko ajan yhdessä, voin kyllä siivota vaikka molemmissa paikoissa, en ole varsinaisesti siivooja; ehkä olen ”rakkaus-siivooja”.
- Anonyymi00018UUSI
Minusta olisi hyvä olla yhden naisen kanssa loppuelämä. Mutta olen jotenkin ollut vuosia jumissa. En vain tiedä mitä tehdä. Kärsinyt olen lähes kaiken ajan ilman häntä. En kyllä tiedä, ottaisiko hän minut lempeään halaukseen karkottaakseen pois kaiken pahan mielen. En tiedä voisinko saada hänet niin rakastuneeksi.
- Anonyymi00026UUSI
vuosia, mutta et koko elämääsi?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
vuosia, mutta et koko elämääsi?
Joo koko elämänkin.
- Anonyymi00019UUSI
Vaikka.
🤣 - Anonyymi00024UUSI
Kirjoitatko raisana
- Anonyymi00030UUSI
uskon että olisi...
J<3L- Anonyymi00032UUSI
🙂
- Anonyymi00033UUSI
Pitäiskö olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160977Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66579Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55528
- 47465
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 44460
- 30453
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40443Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430- 33428