Kohtaaminen lähestyy... Jännittääkö? Mua pikkasen...
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Ei,koska en usko että edes haluat mitään..
- Anonyymi00002UUSI
Se onkin sitten ratkaiseva kohtaaminen.
- Anonyymi00003UUSI
Niin on. Tärkeä sellainen. Siitä riippuu, että onnistummeko sieluntehtävässä👸🏼🔥👸🏻👍ap
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin on. Tärkeä sellainen. Siitä riippuu, että onnistummeko sieluntehtävässä👸🏼🔥👸🏻👍ap
Ei ollut nn
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ollut nn
Ei niin.ap
- Anonyymi00004UUSI
Tuota…joo. En kuitenkaan tilaa limusiinia hakemaan vaan ensin meidän pitää sinetöidä toisemme halutulla tavalla ja tasolla yhteen. Enkä halua antaa sinulle painetta, meillä on aikaa tutustua toisiimme rauhassa ja edetä asioissa luonnollisesti ja rauhallisesti, rehellisesti, pyyteettömästi, aitoina sellaisina kuin olemme.
- Anonyymi00005UUSI
kiva sitten joskus tavata oma rakas ensimmäistä kertaa :) tuntuukohan heti semmoinen kutkutus vai vasta myöhemmin :) ei voi tietää :)
- Anonyymi00006UUSI
Tärkeintä kuitenkin on elää siinä hetkessä, eikä elää, ainakaan negatiivisesti ennakkoon itse tapahtumia. Minulle on jo suuri asia tavata aito ihminen, joka osaa arvostaa toisen ihmisen persoonaa ja luonnetta. Tärkeintä tapaamisessa ei ole suorittaminen vaan yhteyden luominen ja tutustumisen aloitus, eikä koko ajan tarvitse miettiä, mitä sanoa kuin ilman sanojakin voi kertoa hirveesti asiaa, eikä pitäisi olla syytä jännittää, tosin se kuuluu varmasti jollakin tasolla tilanteeseen jossa ihmiset eka kertaa tutustuu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tärkeintä kuitenkin on elää siinä hetkessä, eikä elää, ainakaan negatiivisesti ennakkoon itse tapahtumia. Minulle on jo suuri asia tavata aito ihminen, joka osaa arvostaa toisen ihmisen persoonaa ja luonnetta. Tärkeintä tapaamisessa ei ole suorittaminen vaan yhteyden luominen ja tutustumisen aloitus, eikä koko ajan tarvitse miettiä, mitä sanoa kuin ilman sanojakin voi kertoa hirveesti asiaa, eikä pitäisi olla syytä jännittää, tosin se kuuluu varmasti jollakin tasolla tilanteeseen jossa ihmiset eka kertaa tutustuu.
Mä ainakin pystyin olemaan oma itseni hänen seurassaan. Toivottavasti hänkin mun seurassa👍ap
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä ainakin pystyin olemaan oma itseni hänen seurassaan. Toivottavasti hänkin mun seurassa👍ap
Kotoisaa oli, vaikka jännittävääkin...
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse asiassa olen aika hyvä peilaaja. Jos hän on heti oma itsensä, niin minunkin on helppo olla oma itseni. Olen aika hyvä imasemaan toisen mielen maisemaa itseeni.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kotoisaa oli, vaikka jännittävääkin...
Niin oli.ap
- Anonyymi00008UUSI
Milloin kohtaat? Ja siis naiselta naiselle?
- Anonyymi00010UUSI
Ei mitään tietoa milloin se tapahtuu. Naiselta miehelle.ap
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei mitään tietoa milloin se tapahtuu. Naiselta miehelle.ap
Mistä sitten tiedät että se tapahtuu?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä sitten tiedät että se tapahtuu?
Koska niin on tarkoitettu tässä elämässä.ap
- Anonyymi00017UUSI
Pelottaa muutenkin. Jumala loi sut, nykyään pelkään Jumalaa, ennen en erityisemmin.
- Anonyymi00018UUSI
Ei jumalaa tartte pelätä. Hän on lempeä👸🏻🙏🏻
- Anonyymi00019UUSI
Paljonko olet juonut??
Eihän me edes jutella saatikka nähdä. - Anonyymi00020UUSI
Rakkaani kenenkään toisen Naisen edessä en ole koskaan jännittänyt, mutta sinun edessäsi olen samalla jännityt ja peloissani syystä, että jos menettäisin Sinut.. Välillämme on jotain niin suurta, että se järistää. Se samanlaisuus ja herkkyys yhdistää niin voimakkaasti... Olen tavannut elämäni naisen Rakkaani
- Anonyymi00021UUSI
Säkin. Oot elämäni mies🤴🏻🔥♾️🌛💫🪐✨😇💍🙏🏻
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Säkin. Oot elämäni mies🤴🏻🔥♾️🌛💫🪐✨😇💍🙏🏻
Olen levoton prinssi 😅
- Anonyymi00023UUSI
Ei minua kohtaaminen jännitä.
- Anonyymi00024UUSI
Ei minuakaan. Aina jotain oheistoimintaa, niin ei voi rauhassa katsella häntä ihaillen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112027
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671098Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2661032- 79887
- 84807
- 63798
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22706Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69691Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138667- 65661
- 42619
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?126615Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46574- 52572
- 55548
- 40544
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y21519Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40513Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508