Toivon, että voisimme tutustua toisiimme kirjeitse ystävinä uudestaan, ilman pakonomaista tarvetta mihinkään muihin odotuksiin.
Olisiko se mahdollista ja suostuisitko siihen?
Saisinko vielä kolmannen mahdollisuuden?
Jonkin vuoksi olet ollut palstalla, tuskin vain kiusatakseni minua. Olet minulle tärkeä ja se johtuu Jumalasta, Hän on luonut rakkauden sinua kohtaan. Kunpa ymmärtäisit. En halua painostaa jatkuvasti. Siksi en enää tämän jälkeen tätä pyydä. Tiedän, että olet kuulolla kyllä.
Se on sellainen suuri toive, jonka täyttyminen tekisi minut tosi iloiseksi. Olen tosi mahdoton koheltaja ja se voi hävettää, mutta ehkä katsot minua hyväksyvin silmin ja saan kokea vapautta olla oma itseni seurassasi.
Kuulethan minua?
-Ankkalinnan asukki
Toivomus Mr*******
21
204
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kirjeitä ei kannata lähettää, ne häviävät kuitenkin postissa, mutta voit kokeilla laittaa viestiä. Vastaan tai en, se riippuu viestin sisällöstä.
- Anonyymi00004UUSI
Kiitos, mutta oikealle henkilölle on jo sähköpostia lähetetty aiemmin.
ap. - Anonyymi00010UUSI
Näinhän se on, varsinkin valitukset ja vastineet kannattaa lähettää kirjattuna kirjeenä. Sivusta
- Anonyymi00002
Tehdään niin. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Kiitos Jumalalle.
- Anonyymi00005UUSI
Et taida olla hän, vai mitä? Suunnitelman asteelta, voisi siirtyä ihan käytäntöön.
ap.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi muuten haluat loukata minua vaikenemalla? Miksi sinun kanssasi ei saa olla henkilökohtaisella tasolla yhteyksissä? Tiedän, että minun olisi aiemmin pitänyt toimia toisin, jos ehkä petyit ja on vaikea päästää lähelle enää. Jos se on se mitä toivot, miksi et voisi sitä ilmaista suoraan? Olen keväällä laiitanut kaksi sähköpostiviestiä, mihin et minulle vastannut. Pitäisikö minun päätellä siitä jotain? Tämä palsta ei korvaa henkilökohtaisia ystävyyssuhteita.
Siitäkö on kyse, että olet sitoutunut johonkin toiseen ihmiseen? Ymmärrän sen toki silloin. Haluaisin siitä selkeän vastauksen, se olisi kohteliasta myös minua kohtaan. Tietäisin olla odottamatta mitään yhteydenottoa. Tiedätkö, että minun tilanteeni on toisenlainen. En koe tekeväni ketään kohtaan vääryyttä, jos olen tekemisissä kanssasi, eikä minun tarvitsekaan. En ole selityksiä siitä edes velkaa kellekään.
Se tapa millä sinun tulisi lähestyä, on sähköpostitse.
- Ankkalinnan asukki - Anonyymi00006UUSI
Minun alapäässäni on nyt vauvakuume eli siis ihan kirjaimellisesti mietin sinun penistäs i mäl meilneen non stop:)
- Anonyymi00007UUSI
En aloituksessani kysele seksiseuraa, eikä minulla ole vauvakuumettakaan.
ap. - Anonyymi00011UUSI
Koetko aapeeäijä riittämättömyyttä tällä osa-alueella? Hieman liian alleviivattua
- Anonyymi00008UUSI
Se olisi luonnollinen polku jota olisi ilo seurata. Tuntuu että siihen ei olisi lainkaan vaikea saada sopimaan oikeita sanoja. ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=jO7kHgrTA2Q&list=RD15oDbdg--MY&index=6 - Anonyymi00009UUSI
Tässä järjestelen kaappeja...mutta haluaisin ystävyyssuhteessamme keskustella kanssasi Korkeimmasta, Jumalasta. Olen kokenut Hänet lähinnä sisäisenä voimana. Toivoisin voivani jakaa kanssasi ja kokea, mitä Hän on.Toki vapaasti voisimme rakentaa ystävyyttä. Jos uudestaan ikään kuin aloittaisimme siitä, miten sen olisi kuulunut menevän jo alkujaan? Mitä sanot?
-Ankkalinnan asukki - Anonyymi00012UUSI
Koen, etten enää tule sinusta kuulemaan. Uskon niin olevan. Olisit ollut jo yhteyksissä, jos se olisi ollut tarkoituksesi.
Onnistuit, olen tuntenut Jumalan sisäisesti. Ehkä koit sen jotenkin velvollisuudeksesi, palasit. Meidän välillä, kun tapahtui silloin kaikenlaista. Jumalahan on niin hyvä, että todellisesti Hän ei hylkää, vaikka ihminen hylkäisi, sanoo siitä uskonnon kirjat mitä hyvänsä...niin olen sen niin omakohtaisesti myös kokenut, että Jumala on rakkaus.
Tiedäthän, että olet minulle tosiystävä. Sinä olet ollut minun matkani ja määränpääni. Se taitaa olla asemalla, juna....nousen pois pysäkiltä ja sinä rakas ystäväni jatkat matkaa sille asemalle, minne ei rautatietkään kulje (menikö se vitsi niin?, muistatko), siellä on sydämesi, kotisi :) jos voisin niitä vuoria siirtää, ne olisivat jo siirtyneet...mutta kaikki ei aina ole tarkoitettua.
Rakastan sinua, ihan aidosti, uskot sitä tai et ja ethän sinä usko...ja niin hassulta kuin se voisi kuulostaa. Se on Jumalan antamaa rakkautta sinua kohtaan.
-Ankkalinnan asukki.- Anonyymi00013UUSI
Ketä sinä nainen yrität esittää ja trollailla? Olehan varovainen noilla sun jutuillasi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ketä sinä nainen yrität esittää ja trollailla? Olehan varovainen noilla sun jutuillasi.
Miksi pitäisi olla varovainen?
-Ankkalinnan asukki - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen junavertauksen asianosainen ehkä itse tietää miksi niin kirjoitin. Se tarkoittaa minulle sitä, pysäkille jääminen, että...en odota sellaista mitä en saa ja mitä ei ole minulle annettu. Rakkaus on vastavuoroista, eikä sitä voi pakottaa. Vaikka rakastaisi toista, on annettava hänen tehdä omat valintansa ja annettava hänen rakastaa sitä mitä rakastaa.
-Ankkalinnan asukki - Anonyymi00021UUSI
Sähköpostini vaihtui samalla kun sivut meni kiinni, eli en ole saanut mitään sähköposteja joita siihen osoitteeseen on lähetetty.
- Anonyymi00016UUSI
Ja kyllä, jään aina kiinni siitä. Kerron aina rakastavani, joka keta. On kuitenkin totta, että se on Jumalan antamaa rakkautta sinua kohtaan. Et kuitenkaan ymmärrä miltä tuntuu odottaa. Hiljaisuuden tulisi loppua, muttei se sitä näytä tekevän. En vain enää jaksa odottaa, että olisit siinä sellaisena kuin olet.
-Ankkalinnan asukki- Anonyymi00017UUSI
Se on aika kamalaa, kun ei saa yhteyttä ihmiseen millään.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on aika kamalaa, kun ei saa yhteyttä ihmiseen millään.
Niin millään. Toki voidaan keskustella yhteyden monista tasoista.
-Ankkalinnan asukki. - Anonyymi00019UUSI
Oletko varma että ikävän kohde huomaa nämä sinun viestit täällä ja tunnistaa sinut?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletko varma että ikävän kohde huomaa nämä sinun viestit täällä ja tunnistaa sinut?
Olen varma.
-Ankkalinnan asukki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402462Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404- 36392
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.27391Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390