Unohdan sinut? Niinkö?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Tee se, olet jo hyvällä alulla.
- Anonyymi00005UUSI
Ai sitäkö toivot
- Anonyymi00002UUSI
Mitä tällä tarkoitat?
- Anonyymi00003UUSI
Juu siksi kirjoittelen sulle täällä. Käy järkeen
- Anonyymi00004UUSI
Noin yleensä ihmisten pitäisi miettiä omaa antiaan toisille, jotta kykeneekö oikeasti antamaan toiselle mitään vaan paremminkin viemään jotain pois toiselta.
- Anonyymi00006UUSI
Viemään pois? Mitähän minä olen vienyt häneltä pois? Kun antanut vähistäni ja jakanut.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viemään pois? Mitähän minä olen vienyt häneltä pois? Kun antanut vähistäni ja jakanut.
Tuo oli vain yleiskommentti kun joillakin ihmisillä saattaa olla pakkomielle toisesta ihmisestä, vaikka samaan sukupuoleen, vaikka käytännössä heillä ei olisi välttämättä mitään annettavaa pakkomielteen kohteelle.
- Anonyymi00007UUSI
En tietenkään halua ☀️
- Anonyymi00009UUSI
En ole sitä halunnut. Luulisi sinun tietävän sen.
- Anonyymi00010UUSI
Eihän sinust ole koskaan ottanut selvää
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eihän sinust ole koskaan ottanut selvää
Miksi minusta ei ottanut selvää? Olen mielestäni aika suorasanainen ihminen. En vihjaile mitään ja toivon aina että minullekin oltaisiin yhtä suoria, ja kerrottaisiin asiat niin kuin ne on. En halua että unohtaa. En minäkään pysty unohtamaan, enkä ole edes halunnut unohtaa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi minusta ei ottanut selvää? Olen mielestäni aika suorasanainen ihminen. En vihjaile mitään ja toivon aina että minullekin oltaisiin yhtä suoria, ja kerrottaisiin asiat niin kuin ne on. En halua että unohtaa. En minäkään pysty unohtamaan, enkä ole edes halunnut unohtaa.
Et sinä suoraan ole koskaan sanonut että jotain haluat. Aina epäsuorasti. En jaksa sitä toki enää. Mutta kai tämä ajan kanssa helpottaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et sinä suoraan ole koskaan sanonut että jotain haluat. Aina epäsuorasti. En jaksa sitä toki enää. Mutta kai tämä ajan kanssa helpottaa
Ikävä kun olet kokenut sen noin. Luulin myös että osaan näyttää sen läsnäolollani ja teoillani että olen sinut valinnut. Koska minä todella valitsin sinut.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä unohda minua!
- Anonyymi00014UUSI
Enpä ole sellaista sanonut. Miksi haluaisin unohtaa ihanan ihmisen?
- Anonyymi00015UUSI
Ei käy järkeen...oletko?
- Anonyymi00017UUSI
Vissii missannu sun telepaattisen yhteyden oton.
Kylän peukkuyyhoot vieny huomion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77778Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20503- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402452- 30436
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39394- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384