että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Minusta olisi oikein, jos edes jollain tavalla livenä selittäisit, mistä on kyse. Ap
- Anonyymi00006
Mitä tarkoitat? Onko vain minulla kerrottavaa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Onko vain minulla kerrottavaa?
Kyllä sinulla pitäisi olla. En ymmärrä tuollaista käytöstä sinulta. Ap
- Anonyymi00013
On vaan aika järkyttävää miten voi ihmiselle tehdä niin... Heittää roskiin kaikki se yhteinen aika ja jne... Niin kuin en olisi ikinä merkinnyt hänelle mitään... Ap
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
On vaan aika järkyttävää miten voi ihmiselle tehdä niin... Heittää roskiin kaikki se yhteinen aika ja jne... Niin kuin en olisi ikinä merkinnyt hänelle mitään... Ap
Kuule, kun minä tiedän saman tunteen ja se on musertavaa...
Mutta koitetaan muistaa, että vain itsekäs heikko ihminen jättää toisen epävarmuuteen ja pahinta on ghostata. Sinä ansaitset paremman.
Terv. "eräs unohdettu nainen" - Anonyymi00029
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuinka kauan olitte yhdessä? Asuitteko yhdessä vai pelkästään seurustelitte?
- Anonyymi00041
Tässä on lienee tämän puutaheinääketjun ydin jälleen kerran. Dramaattista aamua kaikille. Aapeeäijä on mielestään oleillut ja jopa asustellut jonkun naisen kanssa sekä viime kesänä, että kuukausi sitten. Kaikki on heitetty menemään ja johdattelevia kysymyksiä hälle esitetty. Näin päättynyt eilen yksi päivä palstamurmeleina
- Anonyymi00002
Minäkin sinun kanssa. Mutta eikö olla jo tarpeeksi odoteltu?
- Anonyymi00003
En tiedä kuka olet. Minä jäin odottamaan häneltä selitystä. Ja yhteyttä takaisin. Ap
- Anonyymi00004
On tässä mennyt aikaa mutta onhan tässä edelleen mahdollisuuksia. Ap
- Anonyymi00038
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kuka olet. Minä jäin odottamaan häneltä selitystä. Ja yhteyttä takaisin. Ap
Kukaan täällä ei tiedä kuka SINÄ olet.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kukaan täällä ei tiedä kuka SINÄ olet.
No mutta eikö se ole juuri trollausketjujensa tarkoitus tällä aapeeäijällä jättää näitä tarinallisuuksia ilmaan roikkumaan ja debatoida enimmäkseen itsensä kanssa tästä tilanteesta tai perustaa näitä vertaistukilankoja itsensä kanssa larpaten mm unohdettua naista
- Anonyymi00005
Lyhykäisyydessään oon laittanu ikäväpalstalle sulle viestiä joskus ja toivonut että lukisit ne ja tietäisit että minun on ikävä sinua. Ja miettinyt ehkä tunnet myös ikävää minua kohtaan. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi00007
Minä en ole niitä nähnyt, kun en täällä ole ollut kovin pitkään. Kun minulta kiellettiin tänne tulemasta niin olen sanani pitänyt tähän saakka. Ja ikävä on minullakin ihan valtaisa koko ajan. En ymmärrä miksi et ole halunnut ottaa yhteyttä suoraan minuun. Ap
- Anonyymi00008
Ja en tiedä oletko hän nyt edes. Ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ole niitä nähnyt, kun en täällä ole ollut kovin pitkään. Kun minulta kiellettiin tänne tulemasta niin olen sanani pitänyt tähän saakka. Ja ikävä on minullakin ihan valtaisa koko ajan. En ymmärrä miksi et ole halunnut ottaa yhteyttä suoraan minuun. Ap
Aa oot se jättetty mies. Ei sulle mitään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko se joka on asunut kaivattunsa kanssa joskus?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko se joka on asunut kaivattunsa kanssa joskus?
Juu...
- Anonyymi00012
jotenkin hassua cähän kun joku nainwn jolra piräiaikin kyayä jorain asioita nukkuukin alapuolwlla hän ja rwkww piwniä ääniäkin, siillei
- Anonyymi00014
Enkö merkinnyt sinulle mitään? Ap
- Anonyymi00018
ole sinä nyt sen iinan kanssa vaan kuule eiköhän meidän höpöttelyt ole höpötelty
- Anonyymi00023
En tunne ketään iinaa. Ap
- Anonyymi00043
Mitä aapeeäijä nämä Iinat ja Elinat jne edelleen on edustanut ns elämässäsi? Tarkoitan, onko näitä henkilöitä olemassa muuten kuin melko yleisinä etuniminä lukuisten vastaavien nimien joukossa? Enpä oikein usko kun en oo gylmääsenusko
- Anonyymi00019
Vittuako mun viestejä poistat hyypiö.
- Anonyymi00020
Mikset viimekerralla ottanut puheeksi, kun oli mahdollisuus?
- Anonyymi00024
Viimekerralla? Eli noin kk sitten olit vielä minun luona, enkä arvannut että lähdet. Ap
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
Viimekerralla? Eli noin kk sitten olit vielä minun luona, enkä arvannut että lähdet. Ap
Ohi. Ei mulle.
- Anonyymi00021
Mitä me enää puhutaan?
- Anonyymi00022
On mielestäni aika paljonkin puhuttavaa. Ap
- Anonyymi00025
Sinä vaan pakoilet. Ap
- Anonyymi00037
Enään.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Enään.
Ei. Se kirjoitetaan enää.
- Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei. Se kirjoitetaan enää.
Niinhän se on, aapeeäijän ketjujen tavaramerkki kirjoittaa väärin kyseinen sana. Se ei onneksi ole kovin suuren mittakaavan ongelma, edes tässä sen monologissa. Ehkä muillakaan ei ole puhuttavaa enääN
- Anonyymi00026
åöeemoom kpydfom åplrto åröo' jdj kpydom uöo e+++,oökppmss tdhdd hdh
- Anonyymi00027
Minusta on todella käsittämätöntä ja outoa tällainen tilanne, kaiken sen jälkeen mitä yhdessä tehty ja koettu rakas. Ap
- Anonyymi00031
Mitä me sun kanssa ollaan yhdessä mielestäsi tehty?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä me sun kanssa ollaan yhdessä mielestäsi tehty?
Jos mietit viime kesää, niin vastaus on aika helppo. Ap
- Anonyymi00030
Mene hoitoon.
- Anonyymi00045
Ohjaat siis myös miesoletettuja sinne netissä tasavertaisuuden nimissä. Ihanaa
- Anonyymi00032
Tämä ei ollut minulta...Ma
- Anonyymi00033
Ei niin kun on minulta Ap buenos Aires
- Anonyymi00035
Mutta voiko sinun kanssa jutella asioista? Epäilen…
- Anonyymi00036
On ennenkin voinut. Monesti ennenkin. Kyllä sinun se pitäisi tietää. Ap
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
On ennenkin voinut. Monesti ennenkin. Kyllä sinun se pitäisi tietää. Ap
Miksi nyt ei onnistu juttelut, mitä on tapahtunut?
- Anonyymi00047
Tämä aloitus oli minulta. 🐒🥜🍂🍁
- Anonyymi00048
Tule siten käymään ja juttelemaan
Kun olen ensin hiukan enenmän kuntoutunut
Ei mitää viesttelyjä ei palsta tai s24sekpilus . Oikea tapaaminen .
Odptan sitä vieläkin joskus että toteituisi
Naiselta miehellle - Anonyymi00049
Oisit uskonut mitä joku sanoi joskus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427