Mitä mieltä olette tatuoinneista?
Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia, ihmiskehon häpäistystä, valkoroskaväen pullistelua. Tatuointien ottajat luulee olevansa kovia ihmisiä, vaikka ovat "ns" nobodys.
Mitä mieltä olette tatuoinneista?
18
73
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
”valkoisen roskaväen”? Eli olet itse musta?😂😂😂
- Anonyymi00002
Tiedätkö mitä whitetrash edes tarkoittaa? Auuvat lähiöissä, kaupungin, kelan ja sossujen elättejä.
- Anonyymi00003
Mulla on tatska peeniksessä moni ihmetelly miksi
- Anonyymi00007
En usko
- Anonyymi00013
onko ISOKIN meisseli?
- Anonyymi00004
Tätä olen kommettoinu aiemmin jossakin keskusteluissa ja olen julkisesti myös kommentoinut ,he valitettavasti on vetäneet herneen nenään , puolustaneet näitä ( heillä itseni lisäksi ei ole Tatuointeja).
Kun olen yhä Mielipiteeni, ja se on :
Ennen tautoinnit kuulu Merimiehille ja vangeille. !- Anonyymi00006
Ja huor*lle...
- Anonyymi00005
Toki jokaisen oma asia mitä kropallaan tekee.
Itse ajattelen että itseään tatuoivilla ei ole oikein yläkerta kunnossa. - Anonyymi00008
Ovat varmaan ryppyisinä vanhuksina tyytyväisiä tekemäänsä...
- Anonyymi00010
joo olen samaa miettinyt varmaan puistattava näky 80 ikäsellä 😂
- Anonyymi00011
Eli pidät "puhtaasta" ryppynahkasta?
- Anonyymi00009
Vastenmielistä. Omahan on asiansa.
- Anonyymi00012
Jotakin pitää olla vinossa jos naama, päänahka, jopa silmämunat pitää tatuoida.
En keksi moiseen yhtään järkevää syytä ja vertaisinkin touhua lähinnä itsensä viiltelyyn.
Sitä paitsi tatuoinnit ovat ihan stnan rumia ja haittaavat esim. töihin pääsyä. - Anonyymi00014
etenkin monilla nuorilla ihmisillä menee ihan yli ne tatuoinnit.
- Anonyymi00015
Tussilla töhrännyt itsensä Kylli täti piirtää naama tatuoinnit huvittavia ovat kuin pellet sirkuksessa
- Anonyymi00016UUSI
80-luvulla ne oli cool, ihan muutamilla oli yksi tai kaksi tatskaa. Nyttemmin niitä on jokaisella kädet ja kaulat täynnä.
- Anonyymi00017UUSI
Naamassa hassun näköisiä tivoli meni nurin pellen paikkoja ei ole.
- Anonyymi00018UUSI
Tatuoinnin ottajat on vinksahtaneita ylä sekä alapäästään.Muukin vuotaa kun jakopää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427