Miksi joku hakee Orimattilan kaupunginjohtajaksi?

Anonyymi-ap

Palkka on epäilemättä se perusmoottori, joka pitää huolen siitä, että hakijajono on pitkä. Ilman kymppitonnin kuukausituloa kukaan ei vapaaehtoisesti astuisi sellaiseen poliittiseen miinakenttään, jollaiseksi Orimattilan päätöksenteko on muodostunut.
Raha ei kuitenkaan yksin riitä motiiviksi niille, joilla on aitoja mahdollisuuksia tulla valituksi. Lopullisessa valinnassa mitataan sitä, kuka hakijoista on tarpeeksi kunnianhimoinen – tai kenties riittävän uhkarohkea – uskoakseen, että juuri hän pystyy kesyttämään Orimattilan riitaisan valtuuston. Seuraavat viisi vuotta näyttävät, haettiinko Orimattilaan pelastajaa, urakeplottelijaa vai pelkkää tilipäivän odottajaa.

21

166

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt on ainakin suunta ylöspäin edellisen flopin jälkeen.

• Anonyymi00002

Suurin vika on nykyisessä valtuustossa. Kiukkuisia lapsia. Orimattila on korkeintaan ponnahduslauta. Kukaan täysipäinen ei sinne jää.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Suurin vika on nykyisessä valtuustossa. Kiukkuisia lapsia. Orimattila on korkeintaan ponnahduslauta. Kukaan täysipäinen ei sinne jää.

Kalle olisi halunnu jäädä mutta sotki itte kuvionsa. Hyvä kun tajus lopulta lähtee. Muutamalle persulle jäi iso iso ikävä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kalle olisi halunnu jäädä mutta sotki itte kuvionsa. Hyvä kun tajus lopulta lähtee. Muutamalle persulle jäi iso iso ikävä.

Isoin huoli minulla on että sinulla on äitisi tissiä ikävä. Koita pärjätä poika parka. Tutti suuhun.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kalle kompastu persuiluun. Olisi pitäny ryhtinsä mutta ei.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kalle kompastu persuiluun. Olisi pitäny ryhtinsä mutta ei.

Taivaanrannan maalari se jäbä oli.

• Anonyymi00007

Totta kai Orimattilan kaupunginjohtajaksi halutaan. Nyt täällä on mukava kaikkien olla ja tehdä töitä kun saatiin kotipesä siivottua. Hyvä myös kun persut hajosi.

• Anonyymi00008

Hirveän vaikea kuvitella että Kalle tulee ja Kalle poistuu ja tämä muka sitten poistaa kaikki ongelmat. Orimattila oli umpimätä jo ennen kuin Kalle edes tuli ja on pysynyt läpimätänä tämän kokoajan. On siis vaikea kuvitella miten Kallen poistuminen muka voisi nyt sitten asiaa muuttaa.

• Anonyymi00009

Saamme uuden ja PÄTEVÄN kaupunginjohtajan emmekä mitään harjoittelijaa joka oli edellisessäkin paikassa poistoivottu.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Saamme uuden ja PÄTEVÄN kaupunginjohtajan emmekä mitään harjoittelijaa joka oli edellisessäkin paikassa poistoivottu.

Aijajai kun päästään arvostelemaan tätä sun pätevää. 😆

• Anonyymi00010

Kyllä 10 tonnin palkka motivoi ja lisät päälle.
      Kumminkin suurin osa vuodesta on lomia ja sairaslomia.
      Oikeat työt teetetään sitten alaisilla, mutta kunnia otetaan itelle.
      Niin simppeliä se on.

• Anonyymi00011

+etäsoppari niin käytännössä päivän viikossa töissä jos kaupungintalo saadaan käyttöön.

• Anonyymi00013

Hakijoitten määrä jo kertoo että halukkaita johtajaehdokkaita oli suuri määrä. Orimattila on saanut hyvää mainetta Hennan ja Kallen myötä. Nyt vaan uutta matoa koukkuun ja saahaan oikein kelpo johtaja.

• Anonyymi00014

Pitäis olla joku orimattilan nainen tai mies joka ois kaupungin johtaja. Olisi vähintään serkuksia tai sit sisaruksia puolen valtuuston kanssa.

• Anonyymi00015

Sitten tulisi toimeen valtuuston kanssa. Tai jos kehuu paljon valtuutettuja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sitten tulisi toimeen valtuuston kanssa. Tai jos kehuu paljon valtuutettuja.

Kallehan kallisteli siihen suuntaan muutamien kanssa.

• Anonyymi00017

Iso palkka ja hulvaton pankki kortin käyttö vetää hakemaan kaupungin johtajaksi. Sitten saa remonttiapua ja muuta kun valtuutetut auttaa.

• Anonyymi00018

Ihan ihme sakkia täällä, joten toivotaan ettei ole joku pedofiili vain tullut paratiisiinsa toteuttamaan itseään ja kavereittensa intohimoja ilman pelkoa että kukaan kuntalaisista pääsisi puuttumaan sun touhuihin.

• Anonyymi00024

...Juu ja kun kaupat ei saanut muo lainkaan tekemään tahtomaansa, niin ne osoitti VOIMANSA. Joo. h*orat, onhan teillä sitä VALTAAjoo. ELi kun meikä tuli kassalle niin nää lopetti lyömästä sitä entteriä. Siinähän seisottivat minua AINA tiskillä. Passiivisaggressiiviset vajakit. Että kun en tee mitä haluatte, niin te sitten seisotatte minua. Tiedättekö vajakin,kun mä t.i.e.d.ä.n. 100% että te vain suutuitte, kun MIKÄÄN teidän pelottelu ei koskaan vaikuttanut minuun mitenkään. Ja todellakin sieltä kaupasta on kiva poistua, mutta sitä on ikävä jäädä sinne kokemaan turhan pitkiä aikoja. Ja kun h*ro on tositositosi vihainen siellä korvanapin päässä. L*tkaa suututtaa niin p*rkeleesti olla se l*skivalas siellä, jolla ei ole mitään valtaa minuun. Seisota sitä... se voima? Se v* entteri. Nappi. Isottele sitä hyllyvä valas siellä, sun enttereittes kanssa.

• Anonyymi00029

Tai joku S-marketin arkap*rse :DDD Mikä nyt hirvitti että piti poistaa taas mun viesti. No, saattoi olla rumia sanoja. Ehkä se :)

"En ole mie, vaikka on toi pistemerkintä :) Vanha viestikin. Meikä edes löysi tän paikan vasta vuonna 2021. No, mutta...

Te poistelette mitä vain mutta muo kummastuttaa se että S-market niinkin maanisesti ja vuosiKYMMENESTÄ toiseen poistaa nimenomaan pedofilian UHRIT kaupastaan. Koskaan... en mitenkään... ikinä...millään vuosikymmenellä ole teille mitään harmia tai ongelmaa aiheuttanut. Että miksi te niin sadistisesti minua kohtelitte ja jo siellä ennen 2007 kuin muutin kymmeneksi vuodeksi Lahteen? Miksi se sadistisesti vainoatte? Miksi? Minä kun en itse ole koskaan antanut sille mitään syytä.

No, jännä juttu on että siellä 10 vuoden aikana Lahdessa ja asuttuani siellä parissa eri paikassa ja käytyäni tyypiin kaikissa Lahden kaupoissa ainakin kerran, niin KERTAAKAAN ei vartija käynyt mun päälle siellä. Miettikää!!!

Täällä Orimattilassa -2007 S-market aina natsivainosi minua JOKA ikinen kerta kun siellä kävin. Jo silloin mä sitten aloin käydä mielummin K-kaupassa (joka oli hiukan kauempana), jotta pääsisi eroon siitä sadistisesta vartijasta.

Sitten asun 10 vuotta Lahdessa eri paikoissa ilman että oli mitään hässäkkää, ikinä missään. Häh? Miksei ne vartijat siellä Lahdessa mun päälle käyneet?

No, palaan tänne 2016 ja se sama natsivaino alkaa taas, ihan sadistinen vaino ja ilmiselväksi tehtiin että NONSTOP, joka ikinen sekunti että olen siellä, teillä oli tarkoitus minua kiduttaa. Se tehtiin mulle joo selväksi, mutten vain ole vieläkään ymmärtänyt että MIKSI te näin minulle teitte.

Kun se väkivalta raaistui mun monista valituksista huolimatta, niin oman turvallisuuteni vuoksi lopetin käymästä siellä. Te ette lopettaneet, te vain raaistitte sitä vainoa.

No... tänään aloin ihmetellä sitä että miksi pedofiilien vain annetaan rellestää. Kukaan ei puutu niiden touhuihin. Miksi? Niiden vain annetaan olla eikä kukaan tee mitään. Ne saa täysin vapaat kädet tehdä täysin mitä haluavat. Miksi?

Ja sitten me uhrit? No, minua ainakin sitten on sadistisesti vainottu, täysin ilman selitystä. Ja mä vain mietin tätä eroa näissä kaupungeissa että nää hyväksikäytöt ja pedofiilit on tapahtuneet täällä Orimattilassa. Ne on TÄÄLLÄ. Eli kun ei siellä Lahdessa ollut niitä peedoja, jotka olisi minua hyväksikäyttäneet, niin siellä ei sitten ollut tarvetta vainota omia uhrejaan?"

• Anonyymi00033

... juu ja koko lukion helmi väkivalta viimeisenä huvituksena kanssaopiskelijoille [ja siis ne sitä rakensi ja porukalla teki, mutta mähän siis väistin sen. Se ILO heille silti olisi ollut että se tapahtuu ja tytö jo aivan riemusta soikeana sitä ilakoi olettaessaan omiaan]. ONGELMA... vain oli etten ole niinku ensimmäistä kertaa pappia viemässä ja vaikka jo KAIKKI mulle porukalla nauroi, niin surukseni kerron teille että se ei onnistunut r*iskata muo. Sori.

Eli mä en edes halunnut mennä sinne. Harmi kaikinpuolin että koskaan menin sille abiristeilylle. En ollut aikeissa juoda alkoholia, mutta juttelin kuvistunnilta tuntemani tyypin kanssa ja kun kurkkuani kuivasi se tarjosi omaa (alkoholi)juomaansa. Harmillisesti tää on niinku se ainoa, minkä muistan varmaksi :( Mä en voi todellakaan ymmärtää että miksi mä sitten join niitä...? ...valkovenäläisiä niin paljon. Se niitä mulle kittasi eteeni.

NO, mutta en mä silti millään tuulella ollut, mutta kun se meni vaihtamaan paitaa, niin sille tuli poikalauma nauramaan meille. Mä silti vain katsoin että se sen paitansa vaihtaa ja me poistuttiin taas hytistä. Näin jälkikäteen mä veikkaan että tää poika tarkoituksella sitten yritti ainakin antaa ymmärtää että jotain olisi tapahtunut, koska ei nyt NOIN pienestä voi juorut alkaa. Niitä silti on sitten ollut, kun aamulla tuli kaksi h*oraa mulle NAURAMAAN asiasta ja pilkkaamaan. Miksi se olisi mikään naurun asia ja siis yhtään MISSÄÄN mielessä. Miksi sek* olisi koskaan naurun asia ja jos jotain olisikin tapahtunut, niin se olisi ollut r*is ja se nyt naurattaa vielä vähemmän? Ne ne silti oli aivan riemunsa kukkuloilla ja tää on jäänyt muo kummastuttamaan, mutta kuten tyypillinen orimattilalainen, niin se on onnellinen vain harhoissaan, kun ei tarvitse kohdata todellisuutta, koska enhän mä edes tehnyt siellä hytissä mitään. wtf? Aika karuakin että nää h*orat tuli mulle sellaista väittämään.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      809
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      798
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      787
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      36
      558
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      465
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe