Pahin tapa satuttaa toista

Anonyymi-ap

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.

91

887

Vastaukset 91

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No niin no, kyllä sanoisin että toisen roikottaminen epätietoisuudessa ja epäselvyydessä sekä siinä satuttaminen tuntuu vielä pahemmalta.

• Anonyymi00002

Sinähän se sitä teet. Aina, kun yritän saada edistettyä asiaa niin alat hankalaksi ja leikit vaikeasti tavoiteltavaa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinähän se sitä teet. Aina, kun yritän saada edistettyä asiaa niin alat hankalaksi ja leikit vaikeasti tavoiteltavaa.

Ohi!

• Anonyymi00004

Missä ihmeen epätietoisuudessa?

• Anonyymi00081

Ei kiinnosta jutella lasteni ikäisen ihmisen kanssa

• Anonyymi00085
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ei kiinnosta jutella lasteni ikäisen ihmisen kanssa

😁🤔😆

• Anonyymi00005

Ohi. Ei ole kysytty mitään.
      Naiselta

• Anonyymi00006

Varatut ei kiinnosta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Varatut ei kiinnosta.

Minua kiinostaa.

• Anonyymi00007

Kannattaisko kasvotusten hoitaa asiat eikä vinkua netissä.

• Anonyymi00009

Ei kannata ..

• Anonyymi00039

Ei ole enää yhteyttä kasvotusten eikä sen mahdollisuutta.

• Anonyymi00058

Kannattaisko henkisesti väkivaltaista kieltä palstaäijän ikipakinoissa suoltava matador luopua ensinnäkin aloituksiin liittyvistä pakkoajatuksista aiheesta riippumatta (valinnat on monesti jokseenkin mielenkiintoisia, esim tämä koustausteema öö ok) , toisekseen narsististisesta tarpeesta luoda muista kehitys..häiriöistä folkloristiikkaa vailla mitään totuuspohjaa ja kolmanneksi keksiä joku muu keino tuottaa sukupuolittunutta henkistä väkivaltaa kuten joku piiloaggressiivinen puolipervo kansanlaulusikermä? T naiselta

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kannattaisko henkisesti väkivaltaista kieltä palstaäijän ikipakinoissa suoltava matador luopua ensinnäkin aloituksiin liittyvistä pakkoajatuksista aiheesta riippumatta (valinnat on monesti jokseenkin mielenkiintoisia, esim tämä koustausteema öö ok) , toisekseen narsististisesta tarpeesta luoda muista kehitys..häiriöistä folkloristiikkaa vailla mitään totuuspohjaa ja kolmanneksi keksiä joku muu keino tuottaa sukupuolittunutta henkistä väkivaltaa kuten joku piiloaggressiivinen puolipervo kansanlaulusikermä? T naiselta

Ps, boycott foreVVer 🤮

• Anonyymi00060
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Risteilysisäntänne k-pää ei ohjannut laivaa rakkauden satamaan tällä kertaa, joku uusi pakkomielle ensi pandemian kohdalla

• Anonyymi00069
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No eiköhän se juttu oo sit siinä. Täällähän ei tietty kellekään viestitellä ainakaan vakavissaan anonyymipalstalla heh heh. Ymmärrät varmasti eiks vaan? Vai.., ootko vähän sellanen… 🥹

• Anonyymi00008

Onko hän elossa?

• Anonyymi00089

Ei?

• Anonyymi00011

Onhan se tylyä. Mut ei nyt sentään pahinta mitä voi tehdä. Jos sä nyt oikeasti uskot että lukee näitä. Niin sinuna laittaisin jäitä hattuu. Älä painosta. Älä yritä lähestyä. Anna hänen tulla luoksesi jos on tullakseen. Jos ei tule. Et voi mitään. Oletan et olet sama tyyppi joka kirjoittanut aiemminkin tänään tästä aiheesta

• Anonyymi00013

Noinhan ne hommat on aina edistyneet... älä lähesty, anna tulla luoksesi ja odota 🥱
        sivu

• Anonyymi00014

En ole sama tyyppi, kun vasta tulin palstalle. Kauan sitten viimeksi täällä. Hyviä vinkkejä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Noinhan ne hommat on aina edistyneet... älä lähesty, anna tulla luoksesi ja odota 🥱
        sivu

Itse asiassa joo. Jos toinen välittää niin kyllä se silloin toimii.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

🙄 miten vaan!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

🙄 miten vaan!

Ghoustannut osapuoli on se joka toimii ja täytyy toimia tuollaisessa tilanteessa. Kerro sitte miten itse toimisit?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ghoustannut osapuoli on se joka toimii ja täytyy toimia tuollaisessa tilanteessa. Kerro sitte miten itse toimisit?

Miksi se ghostsnnut ottaisi yhteyttä? Jos vastauksia haluaa, niin silloin joutuu toimimaan, vaikka suosittelen jättämään omaan arvoonsa. Ei ainakaan kannata odottaa, se ei ole kuin itsensä kusetusta.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miksi se ghostsnnut ottaisi yhteyttä? Jos vastauksia haluaa, niin silloin joutuu toimimaan, vaikka suosittelen jättämään omaan arvoonsa. Ei ainakaan kannata odottaa, se ei ole kuin itsensä kusetusta.

Eihän nyt kukaan kehota jäämään odottamaan pelkästään ja istumaan käsiensä päällä. Pointtihan just on että jos ghoustaajan pitää ottaa yhteyttä jos välittää. Päivälläkin puhuttiin ilmeisesti ihan suhteesta minkä jälkeen oli vaan selitelemättä ghoustattu ja hävitty. Siinä nyt voi tulla toisiin ajatuksiin myöhemmin. Mutta asia erikseen haluaako sitte ihminen enää olla ghoustaajan kanssa tekemisissä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ghostaaja on kusettaja!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ghostaaja on kusettaja!

Ei se ole aina niin yksinkertaista. Enkä tarkoita ihmisiä jotka häviää muutaman viestin jälkeen tai ei tule vaikkapa treffeille. Luulen että vaikka seurustelun jälkeen jos toinen ghoustaa joka on erittäin julmaa sekä raukkamaista ja puhutaan vaikka suhreessa jossa ei ole ollut väkivaltaa yms. Silloin ymmärrän jos väkivaltaa ollut. Mutta siis pohjimmiltaan kyse siinä on siitä ettei osata kohdata niitä toisen tunteita. Helpompi paeta kuin keskustella. Sekä luulen että niitä moni katuu jälkeenpäin. Se satuttaa sitä jätettyä vieläkin kovempaa kun hän joutuu itse antamaan vastaukset kaikkeen ja monesti lähtee niitä vikoja hakemaan sitte esim.itsestään ja rikkoo luottamusta muihin.

• Anonyymi00051

En todellakaan haluaisi enää nähdä!
        Jos tekee noin pahasti, että katoaa sanomatta mitään eikä anna toiselle mahdollisuutta edes keskusteluun, niin sellainen ei enää ansaitse uutta tilaisuutta!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

En todellakaan haluaisi enää nähdä!
        Jos tekee noin pahasti, että katoaa sanomatta mitään eikä anna toiselle mahdollisuutta edes keskusteluun, niin sellainen ei enää ansaitse uutta tilaisuutta!

Samaa mieltä. Mut onneks ei sentään ole tuollaista sattunu kohdalle. Luulen et estäisin itse ettei tarvii ees yrittää myöhemmin. Mut toisaalta kyllä kiinnostais tietää ja saada selitys tuollaisen jälkeen miks ihmeessä noin teki. Itseäni huvittaa kun yks ihastus ghoustasi mut nuorempana piti mennä treffeille mut ei koskaan menty. Nykyään nähdessä tervehtii niin ilmoisesti.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Samaa mieltä. Mut onneks ei sentään ole tuollaista sattunu kohdalle. Luulen et estäisin itse ettei tarvii ees yrittää myöhemmin. Mut toisaalta kyllä kiinnostais tietää ja saada selitys tuollaisen jälkeen miks ihmeessä noin teki. Itseäni huvittaa kun yks ihastus ghoustasi mut nuorempana piti mennä treffeille mut ei koskaan menty. Nykyään nähdessä tervehtii niin ilmoisesti.

Iloisesti piti kirjoittaa ei ilmoisesti.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eihän nyt kukaan kehota jäämään odottamaan pelkästään ja istumaan käsiensä päällä. Pointtihan just on että jos ghoustaajan pitää ottaa yhteyttä jos välittää. Päivälläkin puhuttiin ilmeisesti ihan suhteesta minkä jälkeen oli vaan selitelemättä ghoustattu ja hävitty. Siinä nyt voi tulla toisiin ajatuksiin myöhemmin. Mutta asia erikseen haluaako sitte ihminen enää olla ghoustaajan kanssa tekemisissä.

Näyttää siltä että vastapuoli haluu olla rauhassa. Eiköhän se oo paras päätelmä tilanteessa ett hän ghostaa ei siis haluu olla missään tekemisissä ja jos ei oo irl koskaan mitään suhdetta ees ollu niinku näillä suomi24 viestittelijöillä usein on niin UNOHDA ja mee eteenpäin.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin kuten se toinenkin voi ottaa sen askeleen ja kysyä voisiko selvittää asiat, siis jos kerran se välittää.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Entäs jos se ei edes tiedä tehneensä noin?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Näyttää siltä että vastapuoli haluu olla rauhassa. Eiköhän se oo paras päätelmä tilanteessa ett hän ghostaa ei siis haluu olla missään tekemisissä ja jos ei oo irl koskaan mitään suhdetta ees ollu niinku näillä suomi24 viestittelijöillä usein on niin UNOHDA ja mee eteenpäin.

Ei minua ole missään ghoustattu. Osallistun vaan keskusteluun. 🙄

• Anonyymi00079
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Entäs jos se ei edes tiedä tehneensä noin?

En nyt tiedä onko mahdollista toki jos toinenkin olettaa ettei halua pitää yhteyttä eikä edes kysele perään ja viestit jääneet näkemättä tai jtn muuta. Mut eiköhän yleensä ole kyseessä kuitenki ihan tahallinen teko. Itsellekin joskus tehty niin että vuosien yhteydenpidon jälkeen ei vaan vastannut viesteihin. Annoin sitte olla poistin jopa somesta ystävistä lopulta. Kyllähän siitä pska olo jää. Sitte joskus jouduin laittamaan muutama vuosi sitte hänelle viestiä vastasi heti ja oli ihan ystävällinen. Siitä tuli jotenki outo olo.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miten.Voi.
        Olla. Niin.
        Vaikeeta.
        Erota.
        Gostamatta. ?

• Anonyymi00084
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei se ole aina niin yksinkertaista. Enkä tarkoita ihmisiä jotka häviää muutaman viestin jälkeen tai ei tule vaikkapa treffeille. Luulen että vaikka seurustelun jälkeen jos toinen ghoustaa joka on erittäin julmaa sekä raukkamaista ja puhutaan vaikka suhreessa jossa ei ole ollut väkivaltaa yms. Silloin ymmärrän jos väkivaltaa ollut. Mutta siis pohjimmiltaan kyse siinä on siitä ettei osata kohdata niitä toisen tunteita. Helpompi paeta kuin keskustella. Sekä luulen että niitä moni katuu jälkeenpäin. Se satuttaa sitä jätettyä vieläkin kovempaa kun hän joutuu itse antamaan vastaukset kaikkeen ja monesti lähtee niitä vikoja hakemaan sitte esim.itsestään ja rikkoo luottamusta muihin.

Totta.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Nimenomaan se on surullista, että ghoustaaminen satuttaa sitä jätettyä vieläkin kovempaa, jos tai kun hän joutuu itse antamaan vastaukset kaikkeen ja monesti lähtee niitä vikoja hakemaan itsestään.
        Jätetty saattaa järkyttyä niin pahasti, että alkaa käyttäytyä itsetuhoisesti...
        Onko ghoustaajassa miestä/naista ottamaan vastuuta tekemästään tuhosta toisen elämälle. Sairas mieli voi järkkyä ghoustaamisesta.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Miten.Voi.
        Olla. Niin.
        Vaikeeta.
        Erota.
        Gostamatta. ?

Enhän minä osaa vastata en ole ghoustannut ketään exänkin kanssa oltiin yhteyksissä vuosia eron jälkeenkin.

• Anonyymi00012

Höpö höpö isukin pa...ka puheita.Mistä se niitä silloin väänti?Älä van sano et nuorimman kanssa suunniteltiin,yöks

• Anonyymi00067

Jos joku haluaa tällä nimellä puhuteltavan aapeeubbe, niin en nuku ees yön yli ns

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Jos joku haluaa tällä nimellä puhuteltavan aapeeubbe, niin en nuku ees yön yli ns

Yksioikoiseksi bimbohologrammiksi alentamista sinnikkäästi "suorittavaa" päätä lyheempää taitaa ahdistaa cringe musta huumorikin jo itsessään ulistessa toiseutta tuottaen netissä, hän ei halua nähdä millainen joku oikeasti o

• Anonyymi00017

Oliko hiljaisuus ja vetäytyminen alunperin sinun vai hänen valinta?!

• Anonyymi00021

Annoit ymmärtää ettei sinua kiinnosta. Tein päätelmät ja oli jatkettava siksi elämää. Samalla kun olisin halunnut syliisi enemmän kuin mitään.

• Anonyymi00023

Halusitko antaa hiljaisen opetuksen suutuksissa?

• Anonyymi00019

Ymmärrän jos normaalia ihmistä häiritsee.En ole normaali

• Anonyymi00020

On tuttua, jätän huomioimatta tällaisen ihmisen.

• Anonyymi00022

Onpa näsäviisasta

• Anonyymi00024

Juu, meen nukkuun ja pyyhin mielestäni.

• Anonyymi00025

Pakko yhtyä tähän. Se on pahinta ja tuottaa paljon surua. 🐒

• Anonyymi00026

Mitä menit perseilemään ja olemalla ilkeä ihan oma vikasi joka kerta onko sun aivot noin vammaiset ja tyhmät idiootti aivot

• Anonyymi00027

En minä ole kiusannut.. 😥🐒

• Anonyymi00028

Fuck me we have a new Tommy Tabermann!!

• Anonyymi00031

Kukahan tässä on vammainen? Kysynpä vaan sivusta.

• Anonyymi00032

Jätä stalkkeri ihmiset rauhaan.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kukahan tässä on vammainen? Kysynpä vaan sivusta.

Joko työ vanamaiset ootta tajunnu, että aloittajaäijän trollaukset on helppo tunnistaa siitä, että jokainen ketju toistuu samalla kaavalla tavalla tai toisella? T

• Anonyymi00062
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jätä stalkkeri ihmiset rauhaan.

Ja täällä räpätätikin käynyt viimeisillä voimilla miksaamassa omaa todellisuuttaan appalstaäijän junnaavan monologin sekaan

• Anonyymi00033

Pelkurit ghostaa. Ei mulla muuta...

• Anonyymi00034

Ghostaaminen voi olla myös sitä että toinen on hänelle kuin ilmaa tai välttelee, vaikka ollaan samassa tilassa.

• Anonyymi00035

Ghostaaminen on alhaista toimintaa ja pelkurimaista välttelyä...
        Miksei joku voi sanoa toiselle suoraan, että kiitti seurasta ja moikka!
        Mitä hemmettiä joku raukkis hyötyy jättämällä toisen epävarmuuteen?

• Anonyymi00037

No sillon voi ainakin toiselle sanoa että hei nyt olen tässä! Ja kääntää toisen kasvot omia kohti.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Voi tulla takaisin joissain tapauksissa, kun ei selvitä mitään. Miettikää siitä, kannattaako. No ei kannata, pahemmaksi vaan muuttuu.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mut jospa hän ei vaan oo kiinnostunu ees? Silloinhan se joka ei ymmärrä lopettaa on vöhän hölmö.

Oliko mitään suhdetta missään vaiheessa se on se tärkee kysymys. Täällä kun on näitä haaveilijoita niin tämä on hyvä muistaa että suhde ei synny siitä ett joku ykspuolisesti kiinnostuu jostain ja sit kirjoittelee hänelle täällä anonyymipalstalla. Näitähän on täällä paljon. 🤭

• Anonyymi00080
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mut jospa hän ei vaan oo kiinnostunu ees? Silloinhan se joka ei ymmärrä lopettaa on vöhän hölmö.

Oliko mitään suhdetta missään vaiheessa se on se tärkee kysymys. Täällä kun on näitä haaveilijoita niin tämä on hyvä muistaa että suhde ei synny siitä ett joku ykspuolisesti kiinnostuu jostain ja sit kirjoittelee hänelle täällä anonyymipalstalla. Näitähän on täällä paljon. 🤭

Hyvä muistaa ja tiedostaa se että ihan jokainen täälläkään ei kirjoittele vain palstan perusteella jollekin.

Myös se on hyvä tiedostaa että täällä on niitä jotka eivät halua että tietyt asiat tulee esille.
        Vai mitä luulet?
        🤭

• Anonyymi00087
        Anonyymi00073 kirjoitti:

On muita hoitoja ja sitten kun ne menettää, kelpaa se ghostattukin. Kun ei ole selittänyt mitään tai reilusti jättänyt, niin voi vaan palata takaisin. Tosin ei kaikki ota vastaan enää.

• Anonyymi00036

Joillakin on aivan vitusti näitä kavereita, mutta ne ei oo varmaan koskaan niinkö kokenu, että mitä se on, kun ihmisellä on hyvä kaveri. Vittu se on niin mahtava juttu ku olla ja lähtee, en ymmärrä miks semmosta pitää feikata.

• Anonyymi00038

en minäkään ymmärrä..

• Anonyymi00041

Sellaiset haluaa kostaa toiselle jotain, mitä heille on tehty.

• Anonyymi00043

Ei vaan sellaiset, jotka ovat rikki ja epävarmoja haluavat kostaa. Hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta tuollaiselle.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei vaan sellaiset, jotka ovat rikki ja epävarmoja haluavat kostaa. Hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta tuollaiselle.

Tämä on just se. Hyvin voiva ihminen on tasapainoinen. Luottaa kumppaniin 100% eikä tee kiusaa eikä harrasta salasuhteita olettaen että kun se toinenkin kuitenkin tekee... Eli antaa itselleen sellaisen tekaistun syyn harrastaa seläntakana pettämistä.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mutta miksi kostetaan jollekin joka ei ole syy sellaiseen?

• Anonyymi00045

Ghostaamisen syyt on, joutunut vainoamisen uhriksi koska rakastaa sitä tyyppiä kenet täten joutuu ghostaamaan.

• Anonyymi00046

Korjaan. Vainoamiseksi joutumisen syy voi olla sairaanloinen kateus, mustasukkaisuus ja kohde joka joudutaan tämän takia ghostaan johtuu itsensä ja kaivattunsa suojelemisestä.

• Anonyymi00047

Seli-seli... tosirakkaus ylittää ghostaamisen motivaation.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Korjaan. Vainoamiseksi joutumisen syy voi olla sairaanloinen kateus, mustasukkaisuus ja kohde joka joudutaan tämän takia ghostaan johtuu itsensä ja kaivattunsa suojelemisestä.

Meneeköhän trollaajaäijä vähän melodramaattiseksi taas? Eikö tämä nk kaivattu muutu ikinä kumppaniksi näissä sfääreissäsi? Sen saattaisi jopa tarinallisuuden kannalta ymmärtää, että haluaa suojella kumppania, mutta tämä tarinallisuuden taso kertoo kaiken olennaisen, ainakin päästään terveille

• Anonyymi00076

Vaiko niin että se ghostattu henkilö on myös se uhri... Näinkin on tapahtunut.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Seli-seli... tosirakkaus ylittää ghostaamisen motivaation.

Tosirakkaus, jepjep......
        Miksi muuten se uhri jätetään yksin?
        Kaikki sulkee silmät ja kääntää selän?
        Uhri joka ei ole tehnyt väärää edes.

• Anonyymi00049

Juuri näin ja on pelkuri, joka näin tekee.
      Puhumaton keskenkasvuinen ja monesti "mies".

• Anonyymi00050

Nainen ihan yhtälailla.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Nainen ihan yhtälailla.

Naiset ei vastaa ghostaajille

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Nainen ihan yhtälailla.

Miehet tappelee olemalla hiljaa ja sulkeutumalla

• Anonyymi00064
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Miehet tappelee olemalla hiljaa ja sulkeutumalla

Palaute saattaa saada jopa jalat alle äitiäiti minä en nyt pystyis. Onpa harmi

• Anonyymi00056

Ihmisillä on murheita

• Anonyymi00057

Pahin tapa satuttaa miestä riistää tältä oikeus nähdä lastaan pahin tapa satuttaa naista viedä tältä itsetunto ja oman arvon tunto ne kun käytte läpi niin ei mikään satuta miehen tarvii rakastaa lastaan ettäkö tuntuisi missään jos tämä henkensä riistää narsisti tekee kenties niiltäkin osin perättömiä uhkauksia pelkää kuolemaa yli kaiken väline hakea empatiaa ja sääliä kysytte vaan niin neuvon tavat joilla yrittää tai tehdä itsemurha jos tästä maailmasta pois haluaa vinkkinä suunta on edelleen huonompaan

• Anonyymi00063

No mutta kiitos aloittajaäijä hyvistä huomiosta ja mahdollisista vinkeistä vaikka muillekin lanttuvikaisille👍 Hengästyttävä tempo tässä tekstissä, harmi kun et osaa uusia repertuaariasi edes vähän lahjakkaammin, on liian helppoa tulla pilaamaan kivat hyväntahtoisten ja tuulisten leikit. T naiselta

• Anonyymi00065

mitä väliä en mäkään naisena halua olla mikään tuomas

• Anonyymi00075

niin sultahan on varmasti siinä joku kadonnut sitten

• Anonyymi00082

Se joka kerran ghostaa, tekee sen yhä uudelleen, näin oletan...
      Tällä tavoin ghostaaja pitää otteessaan toista niin kauan kuin itse haluaa, tietäen ja tunnistaen ghostaamisen kohteen kaipaavat viestit.
      Sitten, kun ghostaaja haluaa testata toisen tunteita, hän ilmestyy kuin tyhjästä ihan "muina miehinä/naisina", ikäänkuin ei mitään häikkää olisi hänen aloittamansa tauon aikana ollutkaan.
      Tämä on varsin helppoa toteuttaa varsinkin somessa, jos tai kun ghostaaja oppii tunnistamaan viestiä odottavan kirjoitustyylin. Julmaa toimintaa sanoisin.....

• Anonyymi00088

Hyvin julmaa, mutta niin ovat julmia jotkut ihmiset.

• Anonyymi00091

Tuota samaa on tapahtunut kauan palstan ulkopuolella! En olisi halunnut kokea sitä koskaan ja pelkäsin sitä ahdistelijaa todella paljon! Ja pelkään yhä! En ole koskaan sanonut hänelle mitään, koska en ole koskaan halunnut tutustua häneen millään tavalla! Mitä kauemmin hän sitä jatkoi, sitä rumempana hänet koin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    8. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      594
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe