Mies, ahdistaa tosi paljon

Anonyymi-ap

Ei ole ketään oikeasti hyviä ja luotettavia ystäviä…

29

168

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mihin ne ovat kadonneet?

• Anonyymi00008
        UUSI

En tunne ketään ja olen ujo tutustumaan.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En tunne ketään ja olen ujo tutustumaan.

No tämäkin joo. Ap

• Anonyymi00002
      UUSI

Tiätkö joskus öisin mua kutittaa ja tutustun itseeni iintiimillä tasolla, mutta jälkeenpäin iskee hitonmoinen panicki jostain syystä, enkä osaa sanoa miks.

• Anonyymi00004
        UUSI

*-jostain syystä

• Anonyymi00003
      UUSI

Sillähän sinä täällä trollailet kaikille.

• Anonyymi00005
      UUSI

Sitten vielä sinulla on sellaisia kavereita, jotka kuvittelevat olevansa suuria ja mahtavia, mutta ovat niin epäluotettavia, että möisivät äitinsäkin viidellä eurolla. Olisin oikeesti kauhuissani tuollaisista ”ystävistä”

• Anonyymi00006
        UUSI

Mistä tiedät? Kuka olet?

• Anonyymi00007
        UUSI

Joskus olin lapsena pienkoneessa ja yht'äkkiä kone vain tipoui ilmassa, kysyin pilotilta mitä tapahtui, vastaus oli ilmakuoppia, kysyin mitä ne on vastaus oli

kohtia ilmassa joita aurinko ei ole lämmittänyt

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä tiedät? Kuka olet?

Olen yksi heidän uhreistaan, ehkä juuri sinun kautta.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen yksi heidän uhreistaan, ehkä juuri sinun kautta.

Mitä ihmettä? Kertoisitko vielä lisää vaikka ihan ympäripyöreästi? Mitä tarkoitat uhrilla? Ja miten minun kautta?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joskus olin lapsena pienkoneessa ja yht'äkkiä kone vain tipoui ilmassa, kysyin pilotilta mitä tapahtui, vastaus oli ilmakuoppia, kysyin mitä ne on vastaus oli

En ymmärrä miten kirjoitat täällä vaikka kone tippui. Saattaa tietysti vaikuttaa se, että olen jälleen juovuksissa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kertoisitko vielä lisää vaikka ihan ympäripyöreästi? Mitä tarkoitat uhrilla? Ja miten minun kautta?

”Luin” ja tulkitsin otsikon aivan oikein. Reaktiosi kertoo sinun olevan samalla tasolla kuin kaverisi. Valehtelu ja tarinoiden kertominen luonnistuu paljon helpommin kuin olla edes hetki rehellinen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

”Luin” ja tulkitsin otsikon aivan oikein. Reaktiosi kertoo sinun olevan samalla tasolla kuin kaverisi. Valehtelu ja tarinoiden kertominen luonnistuu paljon helpommin kuin olla edes hetki rehellinen.

En vain tiedä mitä oikein tarkoitat?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko sinua jotenkin huijattu vai mitä tarkoitat? En oikeasti tiedä!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Menee varmaan ohi. En keksi nyt yhtään kuka voisit olla. Ystävieni mahdollisen huijaamisen uhri? En keksi ketään tuttua nyt semmoiseen kuvaukseen sopivaa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onko sinua jotenkin huijattu vai mitä tarkoitat? En oikeasti tiedä!

Tietenkin ja jotenkin otsikko toi mieleen samalla tavalla sanallisia ilmaisuja kuin huijareille oli, jotenkin sama ”tuoksu”.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vedä vaan kamaa lisää, niin hyvä tulee.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tietenkin ja jotenkin otsikko toi mieleen samalla tavalla sanallisia ilmaisuja kuin huijareille oli, jotenkin sama ”tuoksu”.

Oletkohan siis se minun kaipaama mies? En kyllä ymmärrä miten ”ystäväni” voisivat sinua/häntä varsinaisesti huijata.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vedä vaan kamaa lisää, niin hyvä tulee.

Ei tuo ollut minulta ja en vedä mitään kamaa.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oletkohan siis se minun kaipaama mies? En kyllä ymmärrä miten ”ystäväni” voisivat sinua/häntä varsinaisesti huijata.

Kai nyt hän tietystä syystä tajuaisi jos kukaan minun ”ystävistä” yrittäisi häntä huijata… Ohi meni tämä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kai nyt hän tietystä syystä tajuaisi jos kukaan minun ”ystävistä” yrittäisi häntä huijata… Ohi meni tämä.

Oho vastasin vahingossa omaan kommenttiini. 😅

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei tarvita kuin yksi pakkomielteinen mies, joka onkin sitten pahempaa laatuaan. Hän saa aina hirveät kiksit vaikka sai minulta viisi euroa huijattua vaikka todennäköisesti itse on hyvin rikas mies ja hän jatkaisi sitä rahan pyyntöä hamaan tappiin kuolemaansa saakka. Hänellä on siis apureita, hän on itse niin iso ”pomo”, mutta ei kannata miettiä tuota järjellä kun siinä ei ole mitään järkeä, jättää vaan taaksensa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei tarvita kuin yksi pakkomielteinen mies, joka onkin sitten pahempaa laatuaan. Hän saa aina hirveät kiksit vaikka sai minulta viisi euroa huijattua vaikka todennäköisesti itse on hyvin rikas mies ja hän jatkaisi sitä rahan pyyntöä hamaan tappiin kuolemaansa saakka. Hänellä on siis apureita, hän on itse niin iso ”pomo”, mutta ei kannata miettiä tuota järjellä kun siinä ei ole mitään järkeä, jättää vaan taaksensa.

Höpöhöpö. Ohi meni.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Höpöhöpö. Ohi meni.

Sinä et tiedä minun tilanteesta, joten et voi ohittaa minun tilannetta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sinä et tiedä minun tilanteesta, joten et voi ohittaa minun tilannetta.

En toki, meni siis omalta osaltani ohi.

• Anonyymi00019
      UUSI

Minusta saisit sydän ystävän, jos haluaisit tai enemänkin. Ei minullakaan ole ketään.

• Anonyymi00029
        UUSI

Minä etsin ystävää, mutta en tiedä kuka sinä olet.

• Anonyymi00028
      UUSI

Jos mulla ei ole sun yhteystietoja tai en ole pitänyt suhun päin yhteyttä yli vuoteen, niin todennäköisesti olen todennut välimme hävinneen. Oikeasti siis pidän ystäviini yhteyttä viikon aikana käytännössä joka ~ 3. päivä vähintään elleivät ole reissussa niin matka rauha. Olen sillä tavalla aktiivinen ja toisaalta takiainen. Ja tykkään reflektoida ääneen tai viestitse toisen kanssa.

Monesti reflektoidessa/identifikoituessa käy silleen että apina on sängyn pohjalla pötköllään liian intensiivisen kohtaamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      94
      877
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      829
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      63
      698
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      673
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      664
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      644
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      542
    9. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      523
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      486
    13. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    14. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      404
      470
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      451
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      441
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      432
    19. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      4
      401
    Aihe