Mietitään vaan itseään ja omia halujaan. Parisuhteissa petetään eikä mietitä omaa napaa pidemmälle.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
No ei kaikki kuitenkaan ole semmosia. Ei kannata yleistää.
- Anonyymi00002UUSI
Kannattaa valita se kumppaninsa tarkasti.
- Anonyymi00009UUSI
Äläpä syyllistä. Monien vuosien hyväkin parisuhde voi päättyä yllättäen uuteen rakkauteen enkä puhu itsestäni.
- Anonyymi00003UUSI
Ja olla myös itse parisuhteen arvoinen.
- Anonyymi00004UUSI
Juu. Miehenä tulee liikaa mietittyä tätä seksielämää naisen kanssa. Olisin pelkkä suu hänelle. Aivan kuten siellä netissä kirjoitetaan.
- Anonyymi00005UUSI
niin en tiedä öpääseekö pienwr pwlaqamaan joraqin ruollaqiswraq pokweipwliä misä jorian haquswkoja kavwewira kun qaika swuueiwq wsummia sa5roja miljoonakin lrikkirahaakin
huulirasva kuin huulipuaakakke baanab gykuoybakka hibjub jycuib - Anonyymi00006UUSI
Minä en halua aiheuttaa naiselle yhtään harmia enkä yhtään vahinkoa. Mutta olen niin ujo ja hankala, että minusta on vain harmia. En pettäisi kyllä. Olisi niin hyvä olla hänen vierellään aina.
- Anonyymi00007UUSI
Näinhän sen kuuluukin olla. Se on naisen oikeus pitää salasuhdetta parisuhteessa 🖤.
- Anonyymi00011UUSI
Äääähhh. Kohta on taas tietynlaisilla sivustoilla.
- Anonyymi00013UUSI
Aivan joo.,.
- Anonyymi00008UUSI
Toivottavasti puhut oikeasta parisuhteesta etkä mistään kaveri suhteesta missä toinen on niin sairas ettei edes sanomisen jälkeen halua ymmärtää ettei he ole mikään pari vaan pelkät kaverit.
Useiden toistojen jälkeen ja perustelujen kera vieläpä.
Onko se pakkomielle oireilua vai skitsoidia??? Se jos ei ole pari, panosuhdetta ei olla mikään kahden aikuisen välinen pariutuminen.- Anonyymi00014UUSI
Minä en ole mihinkään kaverisuhteeseen sinun kanssa alkanut vaan oikeaan suhteeseen, mutta sinä olet jatkuvasti vaihtamassa suhdetta kaveruudeksi, varmaan sen takia kun alkaa muut miehet houkutella liikaa?
- Anonyymi00010UUSI
Jotenki koen että ulkopuolisten on aina turha lähteä muiden suhteita moralisoimaan ja miettimään. Ihmissuhteet on monimutkaisia ja kukaan muu kuin ihmiset jotka niissä on ei lopulta tiedä mitä ne pitää sisällään.
- Anonyymi00012UUSI
Itseämme varten täällä elellään.
- Anonyymi00015UUSI
Jos nainen jatkuvasti vekslaa sen kanssa onko suhteen taso kaveruus vai jotain muuta, niin on aika vaikea tietää että onko sillä naisella tunteita ollenkaan... Ja haluaako olla kaveri vaan siksi että saa mennä maistamaan välilä muitakin. Minä en sellaiseen suostu missään parisuhteessa. Jos ollaan yhdessä niin silloin ollaan kunnolla.
- Anonyymi00016UUSI
Lisään: Se luo turvaa, kun voi luottaa kumppaniin joka tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on231415Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1711101Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041090Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792- 65785
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee605655Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
- 9575
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14555- 31551
- 43543
- 44511
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70510