Kiusasi ja halveksi Jarkko Tammista avoimesti.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ehkä oli ihastunut Jarkkoon mutta kun ei saanut häntä niin alkoi kiusaamaan...?
- Anonyymi00002
Onko tämäkin niitä ruskean reiän ritareita.
- Anonyymi00013
Kyllä ön käkkäreiän ritäri.
- Anonyymi00003
En ymmärrä ollenkaan noita henkilöitä jotka haluavat julkisuutta sillä että kertovat että kuinka he on olleet koulukiusattuja. Tai tässä tapauksessahan oli kysymys aikuisista miehistä. On sitten kysymys vaikka missikisoista tai tositv-ohjelmista, niin aina siellä on mukana joitain jotka hakee sääliä sillä että on olleet koulukiusattuja.
- Anonyymi00004
Tamminen on NIIN vastenmielinen naamanvääntelijä. Kaikella sitä voi itseään elättääkin, rienaa ja matkii sekä halventaa muita ohjelmassaan. Näin se Tamminen itse opettaa nykynuorisoa rienaamaan, mikään ei sille ole pyhää, ei edes presidentti-instituutti.
Halveksin tuollaisia toisten halventajia.- Anonyymi00019
Tamminen on hauska ja osaava imitoija.
- Anonyymi00005
Ei hän mielestäni halveksi ketään imtoimalla.
- Anonyymi00006
Totta kait halveksii, kun pilkkaa ja irvii arvostettujakin henkilöitä. Mitäpä muuta se on kuin, että opettaa kiusaamista? Kun minä olin lapsi niin kotoani opetettiin, että ketään ei saa matkia tai pilkata vaikka olisi millainen ihminen.
Tuolloin myöskin koulukiusaamista ei ollut, kasvatettiin lapset hyvin. Siksi minua inhottaa tuo telkkariohjelmien ilkeä nälviminen, tienataan halventamalla muita. Eihän tämä ole ainoa ohjelma mikä perustuu ilkeään pilkkaamiseen. - Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta kait halveksii, kun pilkkaa ja irvii arvostettujakin henkilöitä. Mitäpä muuta se on kuin, että opettaa kiusaamista? Kun minä olin lapsi niin kotoani opetettiin, että ketään ei saa matkia tai pilkata vaikka olisi millainen ihminen.
Tuolloin myöskin koulukiusaamista ei ollut, kasvatettiin lapset hyvin. Siksi minua inhottaa tuo telkkariohjelmien ilkeä nälviminen, tienataan halventamalla muita. Eihän tämä ole ainoa ohjelma mikä perustuu ilkeään pilkkaamiseen.Mikä ero on ihmisellä ja ihmisellä ,ei ole vaan yhtä sorttia arvostettuja ihmisiä kaikki ihmiset ovat saman arvoisia.Tuo on niin vanhanaikaista sanoa että joku olisi parempi toista ,niin pressa kuin joku muu on aivan saman arvostuksen saava .
- Anonyymi00007
Uskon hyvin. Minuakin on homo kiusannut. Eikä ollut edes koulussa vaan kauppaoppilaitoksessa.
- Anonyymi00008
Kaikkialla on kiusaamista, työpaikoillakin eikä ne kiusaajat ole homoja. Yleensä kuitenkin homoja tai homoksi luultuja on kiusattu koulussa, siis peruskoulussa. Täälläkin jatkuu samanlainen kiusaaminen ja aikuiset asialla. Haukutaan ulkonäköä, haukutaan homoksi ihmisiä ja vaikka ja mitä. Kaikenlaiset ja kaikenikäiset ihmiset kiusaa, siis ne joilla on illkeä luonne ja tarve lytätä joku eli toisaalta heillä itsellä on huono itsetunto.
Ehkä Holmakin näki Tammisen lahjakkuuden ja siksi alkoi kiusaamaan ja vähättelemään. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaikkialla on kiusaamista, työpaikoillakin eikä ne kiusaajat ole homoja. Yleensä kuitenkin homoja tai homoksi luultuja on kiusattu koulussa, siis peruskoulussa. Täälläkin jatkuu samanlainen kiusaaminen ja aikuiset asialla. Haukutaan ulkonäköä, haukutaan homoksi ihmisiä ja vaikka ja mitä. Kaikenlaiset ja kaikenikäiset ihmiset kiusaa, siis ne joilla on illkeä luonne ja tarve lytätä joku eli toisaalta heillä itsellä on huono itsetunto.
Ehkä Holmakin näki Tammisen lahjakkuuden ja siksi alkoi kiusaamaan ja vähättelemään.Ei esim. peruskoulussa, josta puhutaan kun puhutaan koulukiusaamisesta, haukuta vain niitä joilla on liikaa painoa, silmälasit (siitäkin on aikaisemmin kiusattu) tai huonoista vaatteista tms. vaan haukuttavaksi joutuvat myös kauniit tytöt, urheilulliset tytöt tai ne jotka on hyviä koulussa. Mutta tuo kadehdittavien tyttöjen kiusaaminen on tullut myöhemmin, kun tytötkin ovat alkaneet kiusaamaan ja ovat asialla. Ennen sitä teki vain muutamat pahat pojat ja he kiusasivat toisia poikia, yleensä itseään jollain tavalla heikompia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei esim. peruskoulussa, josta puhutaan kun puhutaan koulukiusaamisesta, haukuta vain niitä joilla on liikaa painoa, silmälasit (siitäkin on aikaisemmin kiusattu) tai huonoista vaatteista tms. vaan haukuttavaksi joutuvat myös kauniit tytöt, urheilulliset tytöt tai ne jotka on hyviä koulussa. Mutta tuo kadehdittavien tyttöjen kiusaaminen on tullut myöhemmin, kun tytötkin ovat alkaneet kiusaamaan ja ovat asialla. Ennen sitä teki vain muutamat pahat pojat ja he kiusasivat toisia poikia, yleensä itseään jollain tavalla heikompia.
Nyt sitten uutena kiusaamisen kohteena ilkeille pojille on tullut nämä maahanmuuttajat, joita kiusaavat. Aina pitää olla joku kohde ketä kiusataan.
- Anonyymi00011
Tarkoitat varmaan että ei ollut edes peruskoulussa vaan kauppaoppilaitoksessa? Kauppis on myös koulu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei esim. peruskoulussa, josta puhutaan kun puhutaan koulukiusaamisesta, haukuta vain niitä joilla on liikaa painoa, silmälasit (siitäkin on aikaisemmin kiusattu) tai huonoista vaatteista tms. vaan haukuttavaksi joutuvat myös kauniit tytöt, urheilulliset tytöt tai ne jotka on hyviä koulussa. Mutta tuo kadehdittavien tyttöjen kiusaaminen on tullut myöhemmin, kun tytötkin ovat alkaneet kiusaamaan ja ovat asialla. Ennen sitä teki vain muutamat pahat pojat ja he kiusasivat toisia poikia, yleensä itseään jollain tavalla heikompia.
Se on niin yksikertaista että kauniita ja urheilullisia tyttöjä kiusaa muut tytöt siksi, koska pojat on kiinnostuneita kauniista ja urheilullisista tytöistä.
Maahanmuuttajia tai muuten ulkomaalaistaustaisia poikia kiusaavat pojat taas siksi, koska tyttöjä aika usein kiinnostaa tuollaiset hieman etniset pojat. Ja voihan samat syyt olla vielä aikuisenakin. - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä Holmakin näki Tammisen lahjakkuuden ja siksi alkoi kiusaamaan ja vähättelemään.No tämä kappaoppilaitoksen kiusaaja etsi joitain vuosia myöhemmin gaydarissa (kuka muistaa?) miesseuraa perse paljaana. Tarvitseeko sanoa lisää?
- Anonyymi00015
Minuakin kiusasi homo peruskoulussa. Olisi kai halunnut jotain ja jos olisin sitä ollut antanassakin niin mitään tilaisuutta siihen ei olisi ollut kun emme nähneet muualla kuin koulussa. Alkoi jatkuva valittaminen ja piikittely ihan kaikesta sekä erilaiset vahingoittamisyritykset. On nykyään työpaikkansa luottamusesimies ja SDP:n kaupunginvaltuutettu.
- Anonyymi00017
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, kuuluu sanonta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, kuuluu sanonta.
Ennen potkimista voisi hiukan vilkaista peiliin ja muutenkin. Henkensäkin haisi pilaantuneelle pitsalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407