Voi uskoa, että oikeasti haluaisit
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
lanne_liike
- Anonyymi00002
En haluakaan, enää. Halun voisi herättää uudelleen se, että oltaisiin kasvokkain tekemisissä säännöllisesti, kuten ennen. Mutta se vaatisi yhteisen projektin, sellaisen, joka olisi minullekin taloudellisesti järkevä. Että olisi motivaatio tehdä yhdessä ja joku järki, myös muiden mielestä.
n>m- Anonyymi00009
Ok so is "he" been so called kept man so far gubbe or what this troll is about
- Anonyymi00003
En usko ollenkaan
- Anonyymi00004
Kannattaisi uskoa. Haluan sinut omaksi mussuksi.
- Anonyymi00005
Mikä siinä on epäselvää?
- Anonyymi00010
Teidän mielenterveyden häiriönne?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teidän mielenterveyden häiriönne?
Ei ole semmoista.
- Anonyymi00006
Pidä tunkki ei muuta
- Anonyymi00007
Halusin hlvetisti!
- Anonyymi00008
Pin.ppiä halusin kovasti.
- Anonyymi00022
onnea jonna petran kanssa rakkaani ansaitset kultaa
- Anonyymi00012
hassuja juttuja voi olla saieanhoitajien ja lääkäreidwn kanssa
kuin joku kirurgi sanoi jotain wettä on maksutelkkari ja jotain pelejä kun wi pyary hycin liikkumaan niin joyain. - Anonyymi00014
Kyllähän se oikeasti haluaminen alkaa laantua, kun ei nähdä eikä toisestakaan ole enää täyttä varmuutta.
- Anonyymi00015
Vastuunsiirtoa tai sälyttämistä!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vastuunsiirtoa tai sälyttämistä!
On ihan luonnollista että tunteet ja kaikki loppuu kun ihmistä ei näe eikä hänen kanssa juttele. Ystävyys,rakkaus,kaikki. Joka kerta saa tutustua uudestaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
On ihan luonnollista että tunteet ja kaikki loppuu kun ihmistä ei näe eikä hänen kanssa juttele. Ystävyys,rakkaus,kaikki. Joka kerta saa tutustua uudestaan.
No ei ne tunteet lopu siihen ettei nähdä, jos ne on pysyviä. Mulla ainakaan. Se on hyvä testi itseasiassa, olla erossa ja katsoa oliko kyse pysyvistä tunteista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No ei ne tunteet lopu siihen ettei nähdä, jos ne on pysyviä. Mulla ainakaan. Se on hyvä testi itseasiassa, olla erossa ja katsoa oliko kyse pysyvistä tunteista.
Ei kukaan järkevä ihminen testaile ihmissuhteitaan
- Anonyymi00017
En muuta haluakkaan.
- Anonyymi00018
jos menetr nukkumaan niin että pyöeit swängyessdä jorra sukatkin ietoaa jaloisdts jo jännä uni
- Anonyymi00021
Eikö tunnut pahalta jos ei koskaan olisi läheisyyttä. Edes halausta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.130565Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534