Jani Komulaisesta Puna-Mustien pelinjohtaja – asia myös Sotkamon kunnanhallituksen käsittelyssä kun pitää saada siunaus heiltä myöskin..
Kovasti saa ihmetellä miten hän opettajana ollut ja miten jatkaa sitä virkaa.?
Komulaisesta tulee uusi valmentaja pesikseen muttei jymyyn
10
270
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ja miten on ylipäänsä viran saanut, moisella rikoshistorialla!?
- Anonyymi00002
Harvassa on ne opettajat/rehtorit, jotka valitaan tehtävään " TÖRKEÄSTÄ PETOKSESTA" tuomion saatuaan.
- Anonyymi00003
Höpö höpö,ei Janilla mitään rikos historiaa oo vaan tekee pyyteetöntä työtä Sotkamolaisten tavan tallaajien hyväksi.Mistään rikoksesta ei ole tuomittu ja opettajana ja ihmisenä ottaa aina muut huomioon ennen itseään.
- Anonyymi00004
Koulukiusaajaksi myös juorut nimittää, minä en usko niitä.
- Anonyymi00006
Valitettavasti täysin totta on tuo..Sapsokosken koululla ja tenetissä oli ihan ihmis hirviö.
- Anonyymi00005
Täysin perusteeton virkavapaus. Harrastukset sivuuttavat leipätyön.
- Anonyymi00007
Kun vanhemmat aikoinaan valittivat, tenteissä Komulaisen käytöksestä, oli silloisen rehtorin vastaus seuraava. " Eihän se Jani kiusaa, sehän pelaa pesäpalloa".
- Anonyymi00008
Vuokatin koulu kärsii ja oppilaat kärsivät, vaikka kunnanhallituksen listalla muuta lukeekin. Mutta ei sillä ole merkitystä, kun kyseessä on pesäpalloilija.
- Anonyymi00009
Mistä Komulainen on kyrpiintynyt sotkamolaista pesäpalloa kohtaan?
- Anonyymi00010
Pesäpallolla pestään Sotkamossa valkopyykkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43581- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348