Eipä tainnutkaan mennä vihervasurien toverituomioistuimen torikokouksen ja huutoäänestyksen mukaan...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012295184.html
Men sådant är livet, eli sellaiset on liivit... 😂👍
Vornanen rules!
10
55
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mutta mähän sanoin mitä mä sanoin!
- Anonyymi00002
Totta, että siellä on paljon tärkeitä asioita käsiteltävinä, eikä tätä laiteta niiden edelle, kun aika tiukilla. Vornasen tuomion saantikin kesti ja vasta sen jälkeen voidaan selvittää erottamista.
Jos Vornanen ehdittäisiin erottaa, pääseekö sieltä varasijalta vielä nousemaan toinen eduskuntaan. Olisi aika hyvää mainosta hänelle: päätyisi lehtiartikkeleihin ja saisi lähteä vaaleihin kansanedustajan tittelillä, vaikka olisi ehtinyt olla vain hetken eduskunnassa. - Anonyymi00003
Jonnin joutavaa vouhkaamista koko jupakka. Tuollaista sattuu joensuussakin kapakoiden ovilla harva se viikonloppu, miksi ette niistä mölyä?
- Anonyymi00004UUSI
Vornanen on kansanedustaja,eikä tavallinen juoppo,sillä on eroa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vornanen on kansanedustaja,eikä tavallinen juoppo,sillä on eroa.
Ka niin, harvemmin vihervasemmistoanarkistit tavallisen juopon kimppuun käy, kyllä siihen persupoliisi maaliksi tarvitaan...
- Anonyymi00006UUSI
Ei ihme, että poliisien arvostus/kunnioitus vähenee.
On Aarnion kaltaisia vuoden poliiseja, on Yön-Timon kaltaisia kenttä-konstaapeleita sekä mopopoikien kiilaajia, anteeksi kiilattaria.
Miten nämä tapaukset liittyvät vihervasureihin, kysyn vaan ?- Anonyymi00009UUSI
Oho, onpa tehokkaita ukkoja/akkoja kun muutama muka turmelee kaikkien 7500 poliisin arvostuksen ja maineen... 😂🤣
Eikö suuhusi koske ja mietitkö koskaan asiaa ennen kuin kirjoitat?
Onko sinun ammatissasi kaikki tiptop?
Vai onko sitä ammattiakaan?
- Anonyymi00007UUSI
Kyse ei ole puolueista. Vaikka kannattaisi Vornasen puoluetta, en voisi tukea häntä koska hän toimii vastuuttomasti ja ei edes kadu.
- Anonyymi00008UUSI
Sinultakos hänen pitäisi anteeksi pyytää että mielesi olisi hyvä?
- Anonyymi00010UUSI
Ja ihan kielillä puhuu hän. Älä puhu mulle ruotsiii...
Polliisikin on vain ihminen, ja hälle kuuluu lähes ihmisen rangaistus.
Jämpti on niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591461- 251063
- 80935
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
- 90703
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36660
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 111620
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 40491