Toimiiko miten? Kertokaa kokemuksianne? Olen vastikään Ouluun muuttanut ja saman tien jouduin työttömäksi, koska en ole sopiva henkilö siihen leikkiin ja esihenkilön hoviin. Onneksi entiseen työpaikkaan on ovi aina auki jos ei muuta löydy.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Hahhahhahhahhahaa. Kiusaavat neljällä työpaikkahaku vaatimuksella kuukaudessa, vaikkei ole töitä. Takertuneet niin oppikirjaan ettei löydy mitään ymmärrystä Oikeaan työllisyystilanteeseen. Ei niitä neljän paikan hakuja kannata vaatia kun työttömällä loppuu kohta paikat mitä hakea kun samat työpaikkailmoitukset on jaossa koko ajan eikä niihin pääse. Miten sitten täytät työnhakuvelvollisuuden.
Työvoimakoulutus paikkoja on naurettavan vähän tarpeeseen nähden. Ei niihin pääse. 150 hakijaa, 20 valitaan.
Sinulla varmasti paremmin menee kaikki 🙂- Anonyymi00002UUSI
Ei tuo neljä paikkaa kuukaudessa kyllä paljoa ole, ellei tee siitä itselleen ongelmaa. Menet vaikka huoltoasemalle ostamaan bensaa Tojotaan, niin kysyt siinä töitä samalla. Tai käyt mökillä ja naapuri nostaa perunaa, niin kysyt voisitko korvausta vastaan pestä ne perunat. Miksi tehdä kaikesta isoa ongelmaa ja vaikeaa?
Jos joku työkkärin touhussa on outoa niin se kun kutsuvat sinne käymään. Sitten lehdissä lukee kun ihmiset ei ole saanet työllisyyspalvelua sillon kun ovat sitä tarvinneet, josta työllistyminen jäänyt kiinni jopa. Ei se ihme ole jos näin käy, kun ihmisiä kutsutaan käymään siellä puhelinsoiton sijaan. Ja ollaan kuitenkin vuodessa 2026 ja kännykät on jokaisella. Ihan ilmanaikuista julkisen sektorin työllistämistä ja tuottamattomuutta. Työllisyyspalveluiden pitäisi toimia niin että sinne saa yhteyden silloin kun apua tarvitsee. Nyt aika taitaa mennä siihen kun työttömiä pidetään leikkikaluna jotta saadaan nämä tapaamiset pidettyä.
Ite olen töissä ja en todellakaan työkkörin ansiosta. Heidän ”avusta” ei ole kuin haittaa. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei tuo neljä paikkaa kuukaudessa kyllä paljoa ole, ellei tee siitä itselleen ongelmaa. Menet vaikka huoltoasemalle ostamaan bensaa Tojotaan, niin kysyt siinä töitä samalla. Tai käyt mökillä ja naapuri nostaa perunaa, niin kysyt voisitko korvausta vastaan pestä ne perunat. Miksi tehdä kaikesta isoa ongelmaa ja vaikeaa?
Jos joku työkkärin touhussa on outoa niin se kun kutsuvat sinne käymään. Sitten lehdissä lukee kun ihmiset ei ole saanet työllisyyspalvelua sillon kun ovat sitä tarvinneet, josta työllistyminen jäänyt kiinni jopa. Ei se ihme ole jos näin käy, kun ihmisiä kutsutaan käymään siellä puhelinsoiton sijaan. Ja ollaan kuitenkin vuodessa 2026 ja kännykät on jokaisella. Ihan ilmanaikuista julkisen sektorin työllistämistä ja tuottamattomuutta. Työllisyyspalveluiden pitäisi toimia niin että sinne saa yhteyden silloin kun apua tarvitsee. Nyt aika taitaa mennä siihen kun työttömiä pidetään leikkikaluna jotta saadaan nämä tapaamiset pidettyä.
Ite olen töissä ja en todellakaan työkkörin ansiosta. Heidän ”avusta” ei ole kuin haittaa.Se pitää olla kokoaikatyötä. Eikä se ole vaikeaa, paikat vaan loppuu kesken.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se pitää olla kokoaikatyötä. Eikä se ole vaikeaa, paikat vaan loppuu kesken.
kysy sitten kokoaikatyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881323Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu39869- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81710- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan91614- 65610
- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505