sitä täällä palstalla mulle varmoilla tunnisteilla, jos rakastaa? 😔❤️
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Mikään täällä palstalla ei ollut varmoilla tunnisteilla, enkä voi olla mistään varma. 😔❤️
- Anonyymi00002UUSI
Ehkä koska et itse sano.
- Anonyymi00003UUSI
🕊️ 🅹🅴🆂🆄🆂 🕊️
- Anonyymi00004UUSI
Oon täällä antanut tosi hyvät tunnisteet..
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Enkä ole saanut sellaisia vastauksia niihin tunnisteellisiin viesteihin joista voisin olla varma. Aina joku ihan muu nainen kirjoittaa ja luulen hetken aikaa häneksi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No miten aloituksesta tunnistaa kuka oot
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No miten aloituksesta tunnistaa kuka oot
No hän kyllä tunnistaisi niistä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enkä ole saanut sellaisia vastauksia niihin tunnisteellisiin viesteihin joista voisin olla varma. Aina joku ihan muu nainen kirjoittaa ja luulen hetken aikaa häneksi.
En itekään usko enää täällä vaik olis mitä tunnisteita. Joku muu käyttää niitä nykyään.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin mäkin noista voisin luulotella että tunnistan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin mäkin noista voisin luulotella että tunnistan.
Kun kirjoitan tunnisteilla niin kukaan ei koskaan kirjoita juurikaan mitään omia tunnisteita. Ei voi olla varma mistään. Jos nainen laittaisi tunnisteita, mä uskaltsisin laittaa lisää ja niin edelleen. Sitten olisi selvää.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun kirjoitan tunnisteilla niin kukaan ei koskaan kirjoita juurikaan mitään omia tunnisteita. Ei voi olla varma mistään. Jos nainen laittaisi tunnisteita, mä uskaltsisin laittaa lisää ja niin edelleen. Sitten olisi selvää.
Ei täällä kannata laitella.
Ihan oikeassa elämässä kannattaa selvittää. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miks valvot? Pitäis mennä nukkumaan jo. Vaikkei mua huvita itteekään yksin mennä mut ei oo muutakaan vaihtoehtoa. 😔
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei täällä kannata laitella.
Ihan oikeassa elämässä kannattaa selvittää.No kun saisikin jotain selvää signaala hänen tunteistaan irl. Ehkä häntäkin jännittää tai on jotain muuta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
🕊️ 🅹🅴🆂🆄🆂 🕊️
Auttaisipa Jumala tässä asiassa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miks valvot? Pitäis mennä nukkumaan jo. Vaikkei mua huvita itteekään yksin mennä mut ei oo muutakaan vaihtoehtoa. 😔
Mä haluaisin hänet tähän viereen nukkumaan...🥹
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
mun J mies tunnistaa mut 😊
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
mun J mies tunnistaa mut 😊
jatkan... niitä vihataan eniten kenellä on ja kenelle annetaan😊
olen jotain 6/0 kun saan niin paljon vihaa ja paskaa niskaan
nollaa ei huomaa kukaan kun ei ole vastusta
Juna kulkee 😁💫
- Anonyymi00005UUSI
Kuolemahävetys en voi koskaan odottaa tuommoista häneltä, en tiedä ketään niin ihmeelistä olentoa, vertaan varmaan loppuelämäni muita naisia häneen
sivu- Anonyymi00023UUSI
Hyvin hoidettu!
- Anonyymi00013UUSI
Rakastan häntä mutta en tykkää palstasta. Olen vaan jotenkin toivonut että hänkin olisi ollut täällä..
- Anonyymi00014UUSI
Uskaltaisin lähestyä häntä jos saisin jotain selkeää merkkiä hänen tunteistaan irl. Ja olen ajatellut että rohkaistuisin jos olisin täältä löytänyt jonkun selkeän vihjeen.
- Anonyymi00021UUSI
hänestä tykkään….. mutta aika ei ole ollut vielä oikea
- Anonyymi00022UUSI
en usko että minua kukaan sillä tavalla todellisesti rakastaa ,.. on paljon semmoista kaukaista rakkautta mutta minun ja vesseleiden pöästäminen omaan elämäänsä on monen kohdalla täysin pois sulettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.811168Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27749- 12734
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82568Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457