Olet kaukana ja nähdään harvoin, liian harvoin. Videopuhelut ei korvaa sitä, kun istutaan kahvilla ja ruoditaan elämää perin juurin. Niin kuin silloin ennen.
Yhdessä me opeteltiin elämän perusteet, luottamaan, riitelemään ja sopimaan, nauramaan ja itkemään, yrittämään uudelleen, tuntemaan poikien kaikki temput, meikkaamaan, juomaan pussikaljaa, käymään baarissa, hakemaan töitä.
Nyt olisi taas neuvosi kalliit, kun olen uuden edessä. Kaipaan sinua.
Kaipaan sinua ystäväni
21
223
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Synttäripäivän miete 2014
Mitä pahempi on pelon määrä
sitä korkeampi on puolustuksen muuri.
Mitä isompi on ilon määrä
sitä matalampi on vallihauta. - Anonyymi00002
Naapurin antama neuvo, jonka syvällisen merkityksen olen tajunnut vasta aikuisena. Kuuntele sydämesi ääntä ja kulje rohkeasti omaa polkuasi äläkä anna pahansuopien ihmisten varjostaa elämääsi juoruillaan ja tietämättömyydellään. Tee vapaasti omat valintasi niin pääset sinne minne haluat. Pitää kasvaa yli orkesterin!
- Anonyymi00003
Ota vastuu omasta elämästäsi ja hoida velvollisuutesi. Olipa kyse elämänkoulun heräämisestä, treeneistä tai kotitöistä, tee osuutesi ilman jatkuvaa muistuttelua. Puhu tunteistasi koska pojatkin saavat jännittää, pelätä tai olla surullisia. Tunteista puhuminen kaverille tai muulle luotettavalle aikuiselle ei ole heikkoutta, vaan rohkeutta. Pidä huolta kehostasi ja mielestäsi. Riittävä uni, kunnon ruoka ja liikkuminen antavat virtaa kohdata uudet haasteet.
- Anonyymi00004
Hakemaan töitä kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi00005
Samassa veneessä kun ystävä muutti ulkomaille pysyvästi.
- Anonyymi00006
Hyvät ystävät on kyllä kullanarvoisia. Etenkin jos nuoruudesta asti on tunnettu ja kaikki asiat yhdessä opittu.
- Anonyymi00008
On, muistan kuinka ystävän kanssa aikoinaan parikymppisenä oli monesti draamaa. Riideltiin ja paiskottiin ovia, vainottiin ettei puhuta enää ikinä. Nyt niille voi nauraa yhdessä. Monet seikkailut koettiin yhdessä ja itkettiin erot toisen olkaa vasten. Tosi ystävyys kestää ja paranee vanhetessaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
On, muistan kuinka ystävän kanssa aikoinaan parikymppisenä oli monesti draamaa. Riideltiin ja paiskottiin ovia, vainottiin ettei puhuta enää ikinä. Nyt niille voi nauraa yhdessä. Monet seikkailut koettiin yhdessä ja itkettiin erot toisen olkaa vasten. Tosi ystävyys kestää ja paranee vanhetessaan.
Vainottiin= vannottiin
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaistun tähän. En olisi pärjännyt ilman omaa ystävä porukkaa.
- Anonyymi00007
Nyt voit pysähtyä miettimään, miten arkesi sujuu. Onko arjessasi jotain, jota muuttamalla jaksaisit paremmin ?
Kuuntele kehoa ja mieltäsi.
Arjen hyvinvoinnilla on vahva yhteys mielen hyvinvointiin. Kun voi hyvin, sujuu arkikin ilman suuria ponnisteluja. Toisaalta arjen rutiinit ja säännöllinen päivärytmi edistävät terveyttä. - Anonyymi00009
Alkoholismista toipuminen ja uuden elämänvaiheen aloittaminen on suuri, rohkea ja usein pelottavakin muutos. Kun mies kohtaa "uuden edessä" raitistumisen myötä, kyseessä ei ole vain juomisen lopettaminen, vaan koko elämäntavan, identiteetin ja arjen uudelleenrakentaminen 🌅
Uuden elämänvaiheen haasteet ja mahdollisuudet ja identiteetin kriisi. Alkoholi on usein määrittänyt miehen sosiaalista roolia, vapaa-aikaa ja tapaa käsitellä tunteita. Kuka minä olen ilman kuningas alkoholia. Kun turruttava aine jää pois, kaikki tunteet niin ilo, suru, häpeä kuin vihakin tulevat pintaan selvinä ja voimakkaina. Tyhjiön täyttäminen tulee eteen elämässä ja juomiseen ja siitä toipumiseen on kulunut valtavasti aikaa. Kun tämä aika vapautuu, tilalle on löydettävä uutta, merkityksellistä tekemistä. Oletko löytänyt jotain mikä on jo mielessä. Ihmissuhteiden korjaaminen ja niiden luottamuksen takaisinvoittaminen läheisiltä vie aikaa. Toisinaan myös vanhat ryyppykaverit on jätettävä taakse, mikä voi aiheuttaa yksinäisyyttä. - Anonyymi00010
Miehiä tulee ja menee, mutta ystävät pysyy.
- Anonyymi00019UUSI
Se on just näin!
- Anonyymi00011
On sentään videopuhelut. Mikä estää keskustelemasta aidosti niiden kautta?
- Anonyymi00012
https://www.facebook.com/reel/3791073254483316/?mibextid=ZZyLBr
Kolmen kortin pikku temppu ja siitä eteenpäin. - Anonyymi00013
Psykologin, terapeutin tai psykiatrin keskustelukäynnit soveltuvat erinomaisesti videolle, ja etäterapia onkin nykyään erittäin yleistä.
- Anonyymi00018UUSI
Ei noi ole terapian asioita
- Anonyymi00014
Ratkaisukeskeiseen lyhytterapiaan.
Taitaa tällä hetkellä olla pop ja tarjontaa riittää. Ratkaisukeskeisessä lyhytterapiassa keskitytään nimensä mukaisesti ongelmien ratkaisuihin. Ratkaisukeskeisen lyhytterapian fokus on menneisyyden sijasta tulevaisuudessa ja nykyhetkessä. Tärkeää ei ole, miten haasteet ovat syntyneet, vaan toivottu tulevaisuus. - Anonyymi00016
Hans Zimmerin tuotanto tuo valtavasti virtaa ja motivaatiota.
- Anonyymi00017
https://youtu.be/uoVcMhPg6wg?si=tc-ac3BJbKsUh3TV
Olen käynyt useasti musiikkitalojen konserteissa ja kuullut tämän. Kuuntele sinäkin.
You Raise Me Up - Anonyymi00021UUSI
Tutun kuuloinen tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 78899
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11652Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 4562
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 100558
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 33504
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471