Sä et,muuten laittaisit viestiä muualla kuin täällä!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Olen yrittänyt monta kertaa mutta kun ei vastausta kuulu. Mutta en tiedä onko tämä edes minulle. Taitaa olla toiveajattelua...
- Anonyymi00002
Onko väärä numero? Somen kauttakin saa kiinni...
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko väärä numero? Somen kauttakin saa kiinni...
Parhaiten saa kiinni, kun tulee sanomaan mitä haluaa.
Jos ei uskalla puhua muuten kuin viesteillä, on jotain pahasti vikaa ihmisessä. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Parhaiten saa kiinni, kun tulee sanomaan mitä haluaa.
Jos ei uskalla puhua muuten kuin viesteillä, on jotain pahasti vikaa ihmisessä.Aina ei ole niin helppo päästä paikan päälle. Aina ei myöskään voi tietää mikä perillä odottaa. Siellä voi olla myös ovi joka ei aukea. Siellä voi olla myös jo ihminen jolla on jo joku toinen...
- Anonyymi00003
Eli just kerroit omat ajatukset käänteisesti, että pääset syyllistämään minua, vaikka et itse halua nähdä. Minä olen jo sanonut, että olen yksinäinen, mutta silti koet tarpeelliseksi käydä syyttelemässä ja haukkumassa ja väittämällä, että esiinnyn naisena jne. Tiedoksesi, että olen vain kauniita ja toiveita täynnä olevia ajatuksia tänne kirjoittanut. P.s olen huomannut sun negatiiviset kirjoitukset, että ne on sinulta minulle. Osaan lukea rivien välistä, kun vähän muokkaat nimeä. Halusin uskoa ha luottaa, että olet parempi ihminen. Olen pitänyt silmiä auki, jos löytyisi minullekin joku turvallinen ja luotettava ja hyväsydäminen nainen. Hyvää kannattaa odottaa.
- Anonyymi00005
🤦
- Anonyymi00007
😄😄😄
- Anonyymi00008
Kylläpä sitä nyt ollaan niin nokkelia taas.
- Anonyymi00009
Etkä sinäkään, koska et myöskään laita viestiä muualla kuin täällä
- Anonyymi00010UUSI
Tänne minä olen viestiä laittanut. Surullinen uutinen se Tivolin loppuminen, 138 vuottako se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t78629Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540