Mä tykkään susta jollakin tavalls J mies, vaikka se voikin sussa herättää kaikenlaista. Aattele se vaikka niin, et se tuttu tuntematon haluu sulle hyvää. Enkä mä häiritse sua irl tällä, kunhan on saatava tunne kirjoitettua ulos.
🖤
n
Tunnustusta hänelle
13
235
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tällä palstalla sitä J-miehet taitaa edelleen olla suosittuja. Ei se mitään :) mutta toivottavasti kukaan ei luule, että tämä on minulta. Väkisinkin käy mielessä :(
- Anonyymi00002
Ei haittaisi minuu vaik häiritsisitkin irl, oot puoleensavetävä nainen🖤 ~ J
- Anonyymi00005
Ei ole minulta sitten tämä 🐒
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole minulta sitten tämä 🐒
Onko tämä apinamieskin siis joku J-mies..
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oisko se kesytetty apinaksi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
On.
- Anonyymi00003
Miks ruokitte noitten J miehien kuvitelmia
- Anonyymi00004
Saattaa olla myös toisinpäin. J-miehet ruokkii meidän naisten kuvitelmia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saattaa olla myös toisinpäin. J-miehet ruokkii meidän naisten kuvitelmia.
Naulan kantaan!
- Anonyymi00008
Olkoon tämä siis J-miesten ihailuketju? Jos aloittajalle sopii. En ole mikään aloittelija itse, mutta voisinpa kirjoittaa melkein sanasta sanaan samat sanat. Eivät ole siis minunkaan tunteeni erityisiä, ihan inhimillistä tunteilua tämäkin.
Hänelle olen hyvin kiitollinen siitä, että hän herätti minussa ne kaikki tunteet. Kaikki tunteet, jotka olivat vuosia olleet haudattuna sisimpääni. Hän teki sen vain olemalla oma itsensä: ystävällinen ja auttavainen. Ja hän puhui minulle ja katsoi silmiin ja kun hän sitten hymyili... Ihastuin ikihyviksi. Olen helppo, pakko myöntää. Se on toisaalta hyvä tietää, kun tässä joskus ihan tosissani alan jotain omaa kultaa havittelemaan, niin ei tarvitse muuta kuin kynttilänvalossa tuijotella miestä silmiin jonkin aikaa ja se on siinä!
Hän ei ole minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä, eikä se haittaa. Hänelle toivon kaikkea parasta mahdollista. Jos kuulisin juoruja, että hänellä olisi romanssi meneillään, niin olisin onnellinen. Jo pelkkä ajatus saa minut hymyilemään.
J-miehet rulettaa! - Anonyymi00009
Arviolta 20-25%n suomalaismiehiä etunimi alkaa J:llä. Ja joo, kysyin tekoälyltä.
- Anonyymi00012
No joo, ei kovin hyvä tunniste.
Itse olen ajatellut, että jos haluisi olla tunnistettava toiselle, niin eihän se vaadi kuin pari asiaa, jotka vain toinen voisi tietää. Kenellekään muulle niillä ei olisi merkitystä. Esim. millaiset vaatteet toisella oli tiettynä päivänä tai mitä sanoi sanatarkasti. Yhdistelmä olisi hyvin tarkka.
- Anonyymi00013
Ethän sinä ihanin häiritse, mutta kaipaisin jo halauksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔41695- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok115518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495