Entiseltä luokkakaveriltasi ysäriltä? Tällaista puntaroin..
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Tykkäisin 👍
- Anonyymi00025
Tarkoitatko ysiluokkalaisia? Aika nuoria vielä.
- Anonyymi00002
Tanssittiinko bonjovia discossa
- Anonyymi00003
En muista mutta eikö kaikki siihen aikaan sitäkin joraillut😅
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
En haluu sua
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä ne joraili 😊❣️
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä ne joraili 😊❣️
En vaan muista jorailtiinko yhdessä,hän kävi kyllä discoissa itseäni vähemmän.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
En vaan muista jorailtiinko yhdessä,hän kävi kyllä discoissa itseäni vähemmän.
Taisin puristaa peffasta luokkakokouksessa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taisin puristaa peffasta luokkakokouksessa.
Valmiina vanhainkotiin?
- Anonyymi00004
Kyllä vain. Olit punatukkainen punkero samalla luokalla 7-9.
- Anonyymi00005
Ei kysytty multa, mutta ei, en haluaisi. En ikinä. Mennyt on mennyttä. Varsinkin, jos ei olla sittemmin oltu tekemisissä.
- Anonyymi00009
Koko peruskoulu oli luonne vikaisia täynnä joten ei kiitos et missään tai ota.
- Anonyymi00010
Olishan se ihan mukava jos saisin.
- Anonyymi00011
P-mies saa aina ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00012
Siis mitä ihmettä. Entinen luokkakaveri tarkoittaa noi suunnilleen saman ikäistä ihmistä. Pitäiskö muistella sen aikaisia kotiläksyjä vai mikä voisi olla yhteinen tekijä.
- Anonyymi00017
Mitä ihmettä tuo nyt on? Voi olla monenlaisia yhteisiä tekijöitä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo nyt on? Voi olla monenlaisia yhteisiä tekijöitä.
Tietenkään ketään ei voi torpata menneisyyden vuoksi. Ehkä jos sellaisen ihmisen näkisi, voisi olla pieni mahdollisuus tunnistaa. Minulla on noista ajoista muistoja että jo tuolloin juoksin tyttöjä pakoon ujouttani 😄
- Anonyymi00013
Ei kiitos.
- Anonyymi00014
No voihan sitä ihan kaverillisesti ottaa yhteyttä. En sellaisesta tietenkään oahastu. Muusta en tiedä.
- Anonyymi00018
En ole vanhentunut tyylikkäästi, joten parempi on, että ei ottaisi edes yhteyttä 😅
- Anonyymi00019
Kasarin lopulta olis kaksi kolme joihin haluaisin yhteyden. Kasarin alkupuolelta yhtä ajattelen rakkaudella.
- Anonyymi00020
Kyllä sitä vähintään muutaman viestin voisi kirjoitella, tai kenties kahveilla käydä, jos iha livenä nähtäis.
- Anonyymi00022
Haluaisin tietenkin.
- Anonyymi00023
Kyllä.
Odotan jo viestiä. - Anonyymi00024
Ala-asteen, yläasteen vai lukion luokkakaverin?
- Anonyymi00026
Yläaste ja lukio oli kyllä kasarilla.😅
- Anonyymi00027
Eipä oikeastaan tule mieleen ketään, jolta toivoisin yhteydenottoa kyseisiltä ajoilta.
- Anonyymi00028
halusin moneltakin vanhalta kaverilta viestiä mutta ei kuulunu koskaan päätin etten enää kerro ittekkää mitään 😅 toki olin monista vtun mustis aikanaan koska mun ex katto näitä kunnollisia naisia eikä pitänyt mua tarpeeksi hyvänä ihanana prinsessana joten olo oli sen mukainen nyt toki asiat paremmin kun erottu ja toivottavasti läydän miehen jolle olen prinsessa🥹 edes kerran elämässä sais tuon kokea
- Anonyymi00029
nyt on alapääkin semmoinen suloinen naisellinen eikä se jäätävä mistä mua aina haukuttiin
- Anonyymi00030
Onko sulle tehty sukupuolen vaihdos?
- Anonyymi00031
Ei kiitos
- Anonyymi00032
Miksi
- Anonyymi00033
Voihan sitä yrittää, mutta tuskin muistaisin edes. Jäisi jutut lyhyeen.
- Anonyymi00034UUSI
Kyllä! Ei taidettu olla ihan luokkakavereita mutta, samassa koulussa vierusluokkalaisia varmaankin. Hän, Pirjo oli päänsekoittavan ihastuttava tyttö, nuori nainen. En vieläkään ole nähnyt ja tuskin tulen koskaan näkemään mitään niin kaunista kuin hän. Miten lie elämä vei eri suuntiin. Olin itse varmaan liian nuori sihen. Tapahtui Helsingissä ja aika kauan ennen ysäriä.
- Anonyymi00035UUSI
Joko on kaksoset tehtynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447