🥜
En ymmärtänyt,
että hiljaisuus voi alkaa noin nopeasti.
Eilen oli vielä ääni,
katse,
jokin tuttu tapa olla olemassa toiselle.
Sitten yhtäkkiä
kuin johto olisi vedetty seinästä.
Ei riitaa enää.
Ei selityksiä.
Ei edes vihaa.
Vain tyhjä tila,
jossa minä seison
ja yritän ymmärtää,
mihin kaikki katosi.
Sinä vaikutat kaukaiselta,
melkein tunteettomalta,
kuin se mikä minussa vielä liikkuu
ei enää koskettaisi sinua lainkaan.
Ja ehkä juuri se hämmentää eniten.
Miten toinen voi olla vielä täynnä
muistoja, kysymyksiä, ikävää
ja toinen näyttää siltä,
kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan.
Minä en edes tiedä,
mihin kysymykseen etsin vastausta.
Miksi lähdit.
Miksi vaikenit.
Miksi yhteys katkesi.
Vai miksi minä jäin tänne
pitämään kiinni langasta,
jonka toisessa päässä
ei ehkä enää ole ketään.
En ole vihainen.
Olen vain hämilläni
siitä, miten nopeasti
kahden ihmisen väliin
voi kasvaa kokonainen hiljainen maailma.
Ja jos joskus satutin sinua
sanoilla, teoilla
tai sillä mitä jätin tekemättä,
olen siitä aidosti pahoillani.
En väitä olevani täydellinen.
Olen tehnyt virheitä,
ymmärtänyt väärin,
reagoinut huonosti
ja kantanut omia pelkojani
myös meidän väliimme.
Haluan pyytää niitä anteeksi
omalta osaltani.
En siksi, että kaikki olisi ollut minun syytäni,
vaan siksi, että tiedän
etten minäkään ollut virheetön.
Ehkä juuri siksi tämä hiljaisuus
tuntuu niin vaikealta.
Minulla olisi vielä ollut sanoja,
joita olisin halunnut sanoa
kasvotusten. Minulla on ikävä.
😢🍁🍂🐒🥜
Yhteys......
43
396
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Mihin tämä apinahymiö viittaa? Olen lueskellut palstaa vähän vähemmän lähiaikoina. Olet mies?
- Anonyymi00002
Minun kaivattu tietää. Se on vain tunnuksena hänelle kuten tuo papu myös...🐒🥜🍁
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli ei liity palstaan vaan IRLiin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo on kyllä pähkinä, soriii
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo se liittyy tuonne oikeaan elämän puolelle vahvasti. 🥜🍂🐒
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo on kyllä pähkinä, soriii
Juu niin on, mutta melkein sama asia ☺️🥜🍂🐒
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä en mitään palstajuttuja harrasta enkä täällä ole muuta kuin ikävöinyt vain omaa kaivattua joka katosi. 🥜🐒🐒
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo se liittyy tuonne oikeaan elämän puolelle vahvasti. 🥜🍂🐒
Toivottavasti et luullut, että apina viittasi siinä sinuun.🤔 Ihan muu henkilö oli kyseessä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en mitään palstajuttuja harrasta enkä täällä ole muuta kuin ikävöinyt vain omaa kaivattua joka katosi. 🥜🐒🐒
Tarkoitin, ettei liity palstakeskusteluihin? Joku sanonut täällä apinaksi tms. Kai täällä kaikki jotain oikean elämän ihmistä kaipaavat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toivottavasti et luullut, että apina viittasi siinä sinuun.🤔 Ihan muu henkilö oli kyseessä.
Minä olen tuo apina tuossa kelle puhut... Miten tää on täällä näin vaikeaa. 😢🍁🍂🥜🐒
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä olen tuo apina tuossa kelle puhut... Miten tää on täällä näin vaikeaa. 😢🍁🍂🥜🐒
Jos ihmiset rekkautuisi tänne niin tää olisi miljoona kertaa helpompaa eikä menisi ikinä sekaisin kuka puhuu kelle ja kuka oli kuka ja mikä ja hohhoijaa....
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olenko sanonut sua irl apinaksi vai miksi olet apina?
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lounaspapatuksen Kauhukoppiin ei voi ku kadota. Kuulemma.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olenko sanonut sua irl apinaksi vai miksi olet apina?
Ei minua ole kukaan apinaksi sanonut. Liittyy ihan eri asiaan tämä Ja kuten sanoin kaivattuni tietää mihin se liittyy. 🐒🐒🐒🐒🐒🥜🎰🐒
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei minua ole kukaan apinaksi sanonut. Liittyy ihan eri asiaan tämä Ja kuten sanoin kaivattuni tietää mihin se liittyy. 🐒🐒🐒🐒🐒🥜🎰🐒
Oletko ihan varma? Oletko bongannut kaivattuasi palstalla? Onko hän tunnistanut sut tuosta emojista?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko ihan varma? Oletko bongannut kaivattuasi palstalla? Onko hän tunnistanut sut tuosta emojista?
Minä olen siitä ihan varma että hän on ollut täällä. Meillä on siihen keinot tulla tunnistetuksi. Sen verran on yhteistä historiaa kuitenkin olemassa. 🐒🥜🍂🍁
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä olen siitä ihan varma että hän on ollut täällä. Meillä on siihen keinot tulla tunnistetuksi. Sen verran on yhteistä historiaa kuitenkin olemassa. 🐒🥜🍂🍁
Mutta oletko varma, että apinahymiö aukeaa hänelle? Eli siitä osaisi päätellä, että on sinulta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos ihmiset rekkautuisi tänne niin tää olisi miljoona kertaa helpompaa eikä menisi ikinä sekaisin kuka puhuu kelle ja kuka oli kuka ja mikä ja hohhoijaa....
En suosittele rekkautumista. Silloin aletaan helposti vainoamaan, jos naama ja asia ei miellytä.
Täällähän pitäisi jokaisella olla oikeus purkaa tunteitaan, mutta ei kaikilla ole.
En oikeastaan tiedä yhtään rekkautunutta, jota ei olisi vähintään kiusattu ja osaa on myös marinoitu mustamaalauksessa matkimalla, valheilla, vainoamisella jne.
Jätin ikävän aikoja sitten, mutta ne "käärmeet" seurasivat perässä muualle. Irl saakka johtaneet palstavainot ovat pilanneet monen ihmisen elämän. Fakta. - Anonyymi00040
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen kuullut kahvipavuista jotka on olleet apinan sisällä... Liittyykö tämä siihen? Löysinkin sinut vihdoin?
- Anonyymi00015
Ei sitä minun kaivattuani kiinnosta... 😢😢😢😢😢😢🍁🍂🐒🥜
- Anonyymi00016
Kaunis aloitus.
- Anonyymi00019
Kommentoin näkemättä hymiöitä, kun ne näy koneella. Eli vain sanojen perusteella ilmaisin pitäväni aloituksesta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kommentoin näkemättä hymiöitä, kun ne näy koneella. Eli vain sanojen perusteella ilmaisin pitäväni aloituksesta.
Ei näy hymiöt??
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mikä kone?
- Anonyymi00020
Mutta joo En halua tässä nyt liikoja paljastaa. Kyllä minä tiedän että sinä nämä näet nämä. Sinua Minä rakastan. 😢❤️🐒🥜🍂🍂🍁
- Anonyymi00021
Minä en ole täällä mitään palstasuhteita virittelemässä. 🍁🍂🥜🐒🎰😢
- Anonyymi00034
En minäkään halua palstasuhdetta, enkä myöskään halua uutta ystävääkään enää koskaan! Ja ihan samalla tavalla ajattelin jo todella kauan sitten!
- Anonyymi00023
Paljon tunteita, muhevaa pohdintaa.
Tiesittekö, että surutyö eron tullessa kestää ainakin vuoden.
Eka vuosi menee, toisena vuotena rakentaa uutta.- Anonyymi00025
Kellä kestää ,kellä ei. Itsellä tunne pysynyt samana enkä rakenna uutta.
- Anonyymi00035
Ainoa asia mitä suren on se että projekti aloitettiin, koska se vei minulta työkyvyn kokanaan! Ja sitä saa..nan esitystä on ollut tällä asuinalueella jo vuosien ajan! Ja kaikki se oli täysin turhaa, koska olin ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia aikaisemmin! Pitivät minua tyhmänä ja ymmärtämättömänä ja siksi jauhoivat sitö inhottavaa kerrontaa täysin turhaa vuosien ajan! Todella valtavan iso miinus toteutuksesta projektin aloittajille! Olisitte ottaneet selvää minusta kunnolla jo ennen projektin aloitusta, niin olisitte tienneet kuinka nopeasti ymmärrän kaiken! Hyi teitä projektin aloittajat, koska juuri teidän takia menetin elämäni rakkaimman työpaikan ja se, ettette poistaneet sitä kamalaa ja todella ahdistavaa ihmistä pois projektista, joka stalkkasi minua vuosien ajan! En ole koskaan ollut yhtä ahdistunut niin kauan kuin projektin takia olen ollut! Minulle ei ole mitenkään mahdollista palkita stalkkeria niin, että voisin koskaan auttaa häntä mitenkään ja hänen on pakko ymmärtää se!
- Anonyymi00036
Ei minulla ole mitään tarvetta rakentaa uutta kenenkkään kanssa koskaan ja ihan samoin olen ajatellut erostani lähtien!
- Anonyymi00026
Luulin hänet nähneeni. Ensin epäilys oli läsnä. Pikku hiljaa hiipien hän olisi kuin tullut yhä lähemmäs ja lähemmäs. Ja kuin sisimpäni yhä enemmän olisi taipunut kohti häntä, enkä sille mitään itsekään voisi, kulkisin alati kohti häntä.
Ovatko kaivatut varjoissa, eivätkä koskaan tule sieltä esiin? Miksi täällä kaivatut pysyvät piiloissaan, kurkkien ikkunoista?
Ps. Saako näihin jatkaa näitä omia juttuja? Millaisia kokemuksia sinulla on siitä, että hän olisi ollut täällä, mitä merkkejä siitä?
LS - Anonyymi00027
Keneltäköhän kenelle?
- Anonyymi00028
Eräälle naiselle pohjoiseen.
- Anonyymi00030
Olen kuukausia miettinyt erästä puhelinnumeroa. Uskalsin tarkistaa puhelinnumeron tiedot ja ymmärsin ettei se ole hän. Se oli yksi harha, mikä oli pitänyt yllä toivoa ja pitänyt harhassa. En tule koskaan häntä saamaan, hän ei valinnut minua. Se olisikin ollut järjetön ajatus, miksi hän olisi niin tehnyt.
Minun on pakko hänet kokonaan unohtaa. Hän ei halua olla tekemisissä millään tasolla. Miksi olen yrittänyt häntä tavoittaa.
LS - Anonyymi00031
Kaunista pohdintaa. Sattui ihan sieluun.
- Anonyymi00032
Ihan selvästi poimittu toisten tekemiä runoja vai mitä nuo sitten ovatkin.🤔
- Anonyymi00033
Noi kyllä jotenkin keksin mihin ne liittyy paitsi toi pähkinä, ellei se tarkota että olet pähkinänä kun näet....kai??
Mut voithan sinä sille viestin viskata niin homma etenee- Anonyymi00037
Minne minä laitan viestin? Todellakin haluan sen hänelle laittaa ja olla varma että sen myös saa. Minä lähetin hänelle postikortin tässä kerran. 🍁🍂
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Minne minä laitan viestin? Todellakin haluan sen hänelle laittaa ja olla varma että sen myös saa. Minä lähetin hänelle postikortin tässä kerran. 🍁🍂
En saanut postikorttia. Hän on toinen henkilö :)
-ankkalinnann asukki
- Anonyymi00039
Mitään muuta ei ole koskaan ollutkaan kuin pelkkää hiljaisuutta! Ja se on pelkästään hyvä asia!
- Anonyymi00041
En tiedä teidän tilannetta, mutta joskus toisella voi olla joku muu syy pitää itsensä irti … vaikkapa liian suuri tai huono kuormitus muualta/muista ihmisistä, jolloin on vähän pakko sulkea (ei katkaista) kaikki piuhat toisiin ihmisiin joksikin aikaa. Tilanne palautuu taas kun on siihen mahdollisuus.
- Anonyymi00043
Erittäin hyvin sanoitettu. Saman tyylistä olen kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761235
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821157Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241145Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6928- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.76753Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 48547
- 139547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25527
- 36505
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11500Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää42478- 43477
- 19456
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86452