Että saisin hänet takaisin. ❤️🐒🍂🔒🚂 Siinä on tunnisteita hänelle. 🍁
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Samat sanat...
- Anonyymi00002
Rakas apina syksyllä lukittu junaan 😳
- Anonyymi00003
Apina-parka! :((
- Anonyymi00006
Hän taitaa myös olla kanadalainen.
- Anonyymi00004
Et osannu kuin pelleillä joka kerta niin antaa olla
- Anonyymi00005
Älä nyt viitsi ihan oikeasti. Anna minulle mahdollisuus En minä mitään pelleile. Minä en halua täällä olla vaan sinun kanssa oikeasti oikeassa elämässä
- Anonyymi00007
Minä en ymmärrä mitä sinä tuolla tarkoitat nyt? On aivan hirveä tuskaa olla ilman sinua.
- Anonyymi00008
Etkö sinä enää yhtään ajattele minua??? 😥
- Anonyymi00009
Kyllä asiat pitää aina selvittää tosi elämässä. Oli ne sitten miten kipeitä tahansa.
- Anonyymi00010
Minä en täällä palstalla tykkää olla luulin että sinäkään et tykkää niin sinä aina sanoit. En tiedä puhuitko sitten enää totta silloin?
- Anonyymi00011
Nämä kaikki tekstit Täällä on kohta pelkästään minulta eikä keltään muulta. Minä haluan että me jutellaan oikeasti.
- Anonyymi00012
Rakastunut apinamies lukitsee syksyllä viimeisen kerran oven ja hyppää junaan...?
- Anonyymi00017
Suuntanaan Kanada?
- Anonyymi00013
Niin pieniksi kasvoimme äskettäin, olit vaahteranlehdellä vierelläin...?
- Anonyymi00014
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi00015
Minä pyydän kauniisti avaa puhelin ja juttele minun kanssa tai edes jotain viestiä laita. 🐒🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
- Anonyymi00016
Se on sitä oikeaa elämää. Luulin muuttolinnun palanneen ja astuin harhaan. Laitoin kaiken mullin mallin ja sydämeni pantiksi. Hölmö pieni ihminen.
Se oli sitten siinä.
-Ankkalinnan asukki.- Anonyymi00018
Oletko se sinä oikeasti??
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko se sinä oikeasti??
Olisi tai ei. Ei sillä olisi mitään väliä. Jos henkilö haluaa olla kanssasi tekemisissä, hän on ja tekisi ihan kaikkensa sinun vuoksesi ja saadaksesi sinut. Siirtäisi vuoriakin ja tulisi luoksesi vaikka läpi harmaan kiven. Jos yhä täällä varrot kuten minäkin, sitä kaikkea ei vaan ollut, mitä olisit halunnut kuvitella olleen.
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisi tai ei. Ei sillä olisi mitään väliä. Jos henkilö haluaa olla kanssasi tekemisissä, hän on ja tekisi ihan kaikkensa sinun vuoksesi ja saadaksesi sinut. Siirtäisi vuoriakin ja tulisi luoksesi vaikka läpi harmaan kiven. Jos yhä täällä varrot kuten minäkin, sitä kaikkea ei vaan ollut, mitä olisit halunnut kuvitella olleen.
-ankkalinnan asukkiNo kyllä sillä on minulle väliä että löytyykö oikea ihminen täältä vai ei. Ja minun mielestä se vuosien siirtoon ei ole mennyt vielä liian kauan aikaa. Minun tunteet ei ole mihinkään jäähtyneet.
- Anonyymi00019
Antaisit minulle apinan? En tunnista🤷🏼♀️
- Anonyymi00021
Et sinä antaisi. Olet ihan täysi apina.
- Anonyymi00023
Kyllä minä hänelle antaisin Olen antanut paljon tähänkin asti.
- Anonyymi00024
Rakas ihan oikeasti. 🍂🍁🐒
Nothing's gonna change My Love for you. - Anonyymi00025
Eli, punainen apina lehtipuvussa lukitsee itsensä junaan ja lähtee karkumatkalle syysmaisemaa kohti
- Anonyymi00026
No ei nyt ihan noinkaan. Oikea ymmärtää ja tietää mistä on kyse.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No ei nyt ihan noinkaan. Oikea ymmärtää ja tietää mistä on kyse.
Oliko tääkin kirjoitettu teidän kiusaamis projektiin?!? Nyt lapset ukkumaan,muuten susi vie!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔41695- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok115518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495