Montako vuotta kaivatusi voisi asua naapuritalossa ennen kuin huomaisit?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä!
- Anonyymi00002UUSI
Neljä
- Anonyymi00003UUSI
Varmaan ikuisuus, koska olen usein niin omissa ajatuksissa ja tiukasti etten hoksaa. Olen jokseenkin aika hajamielinen kun kuljen jossakin.
- Anonyymi00004UUSI
Voi olla, että menisi kauan aikaa. En kiinnitä edes oman talon asukkaisiin huomiota, joten tuskin sattumalta koskaan näkisin häntä ulkona. Enkä tiedä aikatauluistaan. Jos olisivat samankaltaiset kuin silloin joskus, voisi tietysti olla mahdollista, että maanantaisin lähdetään samoihin aikoihin töihin. Mutta minä kyllä en koskaan katso autoihin sisään, kun ne ohi menevät, joten tuskin näkisin häntä. Hän saattaisi nähdä minut pyörän selässä.
- Anonyymi00005UUSI
Sinullapa kysymys 😂
- Anonyymi00006UUSI
Veikkaan että alle vuoden.
- Anonyymi00007UUSI
Vaikea sanoa kun ei noin ole asiat.
Mutta tuskin vois päivääkään jos vaan sattuisin näkemään edes vilaukselta.
Eikä se kyllä salaa edes yrittäisi asua naapuritalossa. - Anonyymi00008UUSI
olen niin vtun psykooseissa ollu jo kauan en tiedä ei kiinnosta yhtään! ovet on kiinni! säpissä!
- Anonyymi00009UUSI
minuutin
- Anonyymi00010UUSI
Seitsemän vuotta menisi että huomaisin hänet.
- Anonyymi00011UUSI
Olisi kyllä äärimmäisen ikävää, jos kumppani asuisi tämän taloyhtiön taloissa. Eri asia, jos asuu yhdessä, mutta en suostuisi seurustelemaan näin lyhyellä välimatkalla. Silloin ehkä, jos työpaikka on jossakin muualla, kuin tämän lähiön tai naapurilähiöiden alueella. jotain vaihtelua sentään.
- Anonyymi00012UUSI
Onpa erikoinen tapa valita rakastettu ihminen elämään. Ei saa asua naapurissa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun mielestä sillein olis lähestulkoon täydellistä. Olis lähellä mut silti olis mahollista omalle tilallekin.
-sivusta (nainen) - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi kriteereistä. olen tutustunut tässä lähiössä enimmäkseen heihin, joiden kanssa ei synny yhteisiä säveliä vaikka kuinka päkistäisi. Siksi ei liiemmin kiinnosta tutustua heihin, joita tässä lähialueella asustaa.
Jos yritetään tutustuttaa heihin, joiden kanssa olisi kyse pelkästään taloudenhoitosopimuksesta, niin eipä nappaile. En minä hitto soikoon huoli tv:n katseluseuraa vaan kyllä elämässä tarvitaan muutakin. Ei minua itseänikään kiinnosta kuluttaa viihdettä ellen ole itse mukana tekemässä.
Muutoinkin olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä meininkiä, että harkiten opintojen perusteella vuoden-puolentoista seikkailua ellei tapahdu jotakin mikä muuttaa elämän kulkua positiivisella ja toivomallani tavalla. Eli ei todellakaan ketään tai mitään mikä sitoisi tähän lähiöön tiukemmin. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mun mielestä sillein olis lähestulkoon täydellistä. Olis lähellä mut silti olis mahollista omalle tilallekin.
-sivusta (nainen)No, mutta eipä tälle ajatukselle tarvitse tuhlata mietteitään, koska ei tässä ole vuosiin tullut näiden talojen asukkaita vastaan, jotka olisivat herättäneet mielenkiintoa suuntaan tai toiseen. Pari kylläkin, joita vältän parhaani mukaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
-sivusta (nainen)En minä ole kiinnostunut Frida Kahlo - Diego Rivera- tyylisestä silta asuntojen välillä järjestelystä vaan yhteisestä kodista siinä kohtaa, kun on ajankohtaista. Olen saanut niin tarpeekseni näistä kummallakin oma kämppä ja rusinat pullasta-suhteiden etsijöistä. Enkä tarkoita heti yhteen muuttamista, mutta kuitenkin sitä, ettei tarkoitus ole asua ikuisesti erillään.
- Anonyymi00013UUSI
Todennäkösesti nii pitkään kunnes itte kertois.
- Anonyymi00014UUSI
Täällä maalla naapurit ovat niin harvassa, että jo viikkoja ennen olisi tiedossa, kuka naapuriin muuttaa ja uuteen naapuriin pyritään tutustumaan vähintään postilaatikolla käydessä heti ekan viikon aikana. Koko kylä tietäisi, kuka naapuriin muuttaa. Mutta enpä usko, että hän on muuttamassa nyt tyhjillään olevaan isoon naapuritaloon, eikä varsinkaan tänne maalle.
- Anonyymi00018UUSI
Kai käsität, että isoon omakotitaloon muuttaminen vaatii kohtalaisen runsaita taloudellisia resursseja. Etenkin, jos muuttaa yksin.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kai käsität, että isoon omakotitaloon muuttaminen vaatii kohtalaisen runsaita taloudellisia resursseja. Etenkin, jos muuttaa yksin.
Erikoinen kommentti. Kaikkihan tuon nyt tietää.
- Anonyymi00017UUSI
En voi vastata tähän koska en kaipaa ketään, joten ihan sama ketkä ovat minun naapureita! Ja jos joku lähestyy minua niin pakit saa ihan varmasti! Ja tämä koskee kaikkia!
- Anonyymi00019UUSI
Koko loppu elämän, koska en huomaisi koskaan.
- Anonyymi00021UUSI
Riippuu missä ilmansuunnassa.
- Anonyymi00023UUSI
Keskitän kaiken energiani siihen, että viettäisin mahdollisimman vähän aikaa tällä alueella.
Sinänsä ei kiinnosta etäsuhteilu, jossa nähdään ehkä joskus, muttei kiehdo myöskään pyöritään tässä samassa paikassa 24/7 elämäntapakaan. - Anonyymi00024UUSI
En välttämättä huomaisi, kun en liiku nyt paljon ulkona kun ei ole enää koiraa.
- Anonyymi00025UUSI
Voisi asua vaikka naapurissa koko elämänsä, en ole mikään kerrostalokyttääjä. 🤨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591461- 251063
- 80935
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
- 90703
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36660
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 111620
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 40491